LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Post.nl

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
sithri

Post.nl

Ongelezen bericht door sithri »

Beste lezer,

ik ben zeer teleurgesteld :( in Post.nl. Ik heb iets verkocht via Marktplaats en verstuurd via Post.nl. Nu zijn ze het pakket kwijtgeraakt :( . Ik heb moeten bellen om een onderzoek te starten waar het gebleven is. Lijkt mij logisch dat zij hun werk goed doen en de ontstane problemen gewoon oplossen.
Ik moet een 'service'nummer bellen a €0,45 per minuut. Als ze werkelijk service geven, moet het gratis zijn, want nu kost het me alleen maar geld.
Nu vraagt er een man in onduidelijk Nederlands allerlei dingen :( . Nou, als ik het Track & Tracenummer doorgeef, staat alles op hun scherm, dus vragen hoeft niet. Hij deed er n.b. ook nog heel langzaam over ook. In totaal zit ik 14 minuten aan de telefoon. Deze fout van hun zijde kost mij dus €6,30!!
Nu heb ik om vergoeding gevraagd voor de gemaakte telefoonkosten (het geld groeit niet op mijn rug). Nou, deze vergoeden ze niet, dat staat in de Algemene Voorwaarden. M.a.w. zij kunnen fouten maken en wij, klanten, kunnen daar dubbel voor opdraaien, aan de ene kant een teleurgestelde koper die maar af moet wachten of het pakket nog wel terecht komt en aan de andere kant de verkoper die de koper te vriend moet houden en een telefoonrekening van €6,30. Schandalig! Wederom wordt het bedrijf beschermt en de klant heeft het nakijken.
Ik baal hier enorm van en zou het graag op tv na willen vertellen, zodat heel Nederland weet wat voor een bedrijf het is en hoe slecht zij met hun (afnemend aantal) klanten omgaat.
Ik verstuur niets meer via Post.nl en wil het iedereen laten weten!

tenormin

Re: Post.nl

Ongelezen bericht door tenormin »

Denk dat half Nederland wel op TV wil vertellen wat hun ervaringen zijn. Maar via het forum komt u echt niet in contact met de redactie. Dan moet u dat schrijven naar contact onderaan deze pagina.

Gesloten