ik ben zeer teleurgesteld


Ik moet een 'service'nummer bellen a €0,45 per minuut. Als ze werkelijk service geven, moet het gratis zijn, want nu kost het me alleen maar geld.
Nu vraagt er een man in onduidelijk Nederlands allerlei dingen

Nu heb ik om vergoeding gevraagd voor de gemaakte telefoonkosten (het geld groeit niet op mijn rug). Nou, deze vergoeden ze niet, dat staat in de Algemene Voorwaarden. M.a.w. zij kunnen fouten maken en wij, klanten, kunnen daar dubbel voor opdraaien, aan de ene kant een teleurgestelde koper die maar af moet wachten of het pakket nog wel terecht komt en aan de andere kant de verkoper die de koper te vriend moet houden en een telefoonrekening van €6,30. Schandalig! Wederom wordt het bedrijf beschermt en de klant heeft het nakijken.
Ik baal hier enorm van en zou het graag op tv na willen vertellen, zodat heel Nederland weet wat voor een bedrijf het is en hoe slecht zij met hun (afnemend aantal) klanten omgaat.
Ik verstuur niets meer via Post.nl en wil het iedereen laten weten!