LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PostNL klantenservice
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 12 okt 2013 23:07
PostNL klantenservice
Klantenservice van de PostNL geeft bij bellen dat ik als klant niet moet zeuren. De postnl heeft het al moeilijk genoeg.
Klantenservice PostNL probeert bij contact via hun eigen forum cq email de vragen met weder vragen te ontwijken of eigenlijk maar niet op te hoeven lossen.
Al met al hebben wij in de wijk nu al verschillende problemen van post niet, te laat of bij verkeerd adres afleveren en toch rekeningensturen, dan hebben ze het adres ineens wel, als van pakketten verkeerd, te laat of niet afleveren of zoals zo mooi op site staat aangeven dit niet bij een punt in de buurt af te leveren en vervolgens toch weer bij de buren tot en met een blok verder op te leveren.
Zeer bijzonder bedrijf.
Klantenservice PostNL probeert bij contact via hun eigen forum cq email de vragen met weder vragen te ontwijken of eigenlijk maar niet op te hoeven lossen.
Al met al hebben wij in de wijk nu al verschillende problemen van post niet, te laat of bij verkeerd adres afleveren en toch rekeningensturen, dan hebben ze het adres ineens wel, als van pakketten verkeerd, te laat of niet afleveren of zoals zo mooi op site staat aangeven dit niet bij een punt in de buurt af te leveren en vervolgens toch weer bij de buren tot en met een blok verder op te leveren.
Zeer bijzonder bedrijf.
Re: PostNL klantenservice
Zo, dat lucht op?
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: PostNL klantenservice
Maak je eigen postzegels. Dat zal ze leren.
-
- Berichten: 1378
- Lid geworden op: 03 nov 2011 08:37
Re: PostNL klantenservice
De klantenservice van PostNL is ook tijdje terug naar voren gekomen in het programma van de Vara "Kannie waar zijn"
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1364386
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1364386
Re: PostNL klantenservice
Ze doen hun best om alles te verbeteren..
Re: PostNL klantenservice
Dat zou best kunnen maar ik merk er helemaal niets vanUltrazoom schreef:Ze doen hun best om alles te verbeteren..
Re: PostNL klantenservice
Als ik een klacht instuur, dat belangrijke post, afschrijvingen van de bank, opengemaakt, of helemaal niet aankomen, zeggen ze doodleuk, dat de bank niet altijd meer afschrijvingen stuurt!
Natuurlijk had ik al met de bank gebeld: Post NL moet gewoon de post in de juiste brievenbus doen.
En betrouwbare bezorgers aannemen, geen draaideur criminelen, die maar aanrotzooien en de helft gewoon weggooien.
Je staat tegenwoordig doodsangsten uit als je iets belangrijks via de post moet ontvangen.
Natuurlijk had ik al met de bank gebeld: Post NL moet gewoon de post in de juiste brievenbus doen.
En betrouwbare bezorgers aannemen, geen draaideur criminelen, die maar aanrotzooien en de helft gewoon weggooien.
Je staat tegenwoordig doodsangsten uit als je iets belangrijks via de post moet ontvangen.
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: PostNL klantenservice
Daarom doe ik alles zo papierloos mogelijk. Zorgverzekeraar Anderzorg werkt volledig papierloos. Hopelijk volgen meer bedrijven.