Als je hiermee doelt op verzekerd en met handtekening voor ontvangst verzenden dan gaat deze vlieger niet op als de klant ontkent de handtekening gezet te hebben. Dan zegt postnl simpelweg..de bezorger zegt dat de klant wel getekend heeft en is daarmee de kous af.alfatrion schreef:de verzender kan er nu al voor zorgen dat de vervoerder aansprakelijk te houden bij verlies door betaling van 10 euro.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PostNL levert product niet
-
- Berichten: 364
- Lid geworden op: 21 jun 2017 23:12
Re: PostNL levert product niet
Re: PostNL levert product niet
Jij kan dan aangeven dat je een verklaring hebt van de klant dat deze het product niet heeft ontvangen en in een procedure diens handtekening vergelijken met die PostNL heeft opgegeven. Als dat niet overeenkomt, dan gaat PostNL het niet winnen. En ik snap best dat je geen rechtszaak wilt voeren, gelet op de kosten, tijd en energie die je er moet in steken, maar dat betekent niet dat je PostNL niet aansprakelijk kan houden.
-
- Berichten: 364
- Lid geworden op: 21 jun 2017 23:12
Re: PostNL levert product niet
Als je 'even' terug leest dan zie je dat het wel zo zou moeten werken, maar in de praktijk dus niet zo werkt.