LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SECLKTVRACHT/WEHKAMP

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
spelbreker
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 okt 2013 11:08

SECLKTVRACHT/WEHKAMP

Ongelezen bericht door spelbreker »

Wel de Wehkamp en Selecktvracht hebben elkaar gevonden.Zijn beide niet instaat om problemen op te lossen voor hun klanten. Selecktvracht schuift het op Wehkamp af en de Wehkamp wind het niet erg dat Selecktvracht hun goede niet op de juist manier afleveren bij de klant.
Gevolg klant na 4 weken nog geen bestelden spullen omdat selecktvracht de spullen niet voor de 2de keer aanbied maar de status zelf op geweigert zet. En spullen weer terug naar Wehkamp stuur.
Waarom ja dat kunnen ze zelf ook niet beantwoorden.

sjohie
Berichten: 11244
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: SECLKTVRACHT/WEHKAMP

Ongelezen bericht door sjohie »

Daarom bestel ik alleen bij webwinkels die met PostNL werken, met Selektvracht heb ook ik alleen maar slechte ervaringen. Maar de webshop is verantwoordelijk voor het verzenden, misschien kan je eens kijken op consuwijzer.nl?

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: SECLKTVRACHT/WEHKAMP

Ongelezen bericht door tenormin »

In tegenstelling tot wat jullie ervaren: heb nog nooit problemen met levering Wehkamp - Selektvracht gehad. En bestel toch regelmatig. Maar er zijn alerte medewerkers van Wehkamp op de site, dus hoop ik dat zij zich melden zodat je de klacht, nu naar een ander team, kan vertellen. Of zet je klacht bij Wehkamp op Facebook.

Webcarewehkamp.nl
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00

Re: SECLKTVRACHT/WEHKAMP

Ongelezen bericht door Webcarewehkamp.nl »

spelbreker schreef:Wel de Wehkamp en ... zelf ook niet beantwoorden.
Goedemiddag,

Uit je bericht maak ik op dat je je bestelling nog niet hebt mogen ontvangen, mijn excuses voor het
ongemak.

Graag kijk ik of we je een passende oplossing kunnen bieden en hoe we dit probleem in de toekomst kunnen voorkomen. Als je van mijn aanbod gebruik wilt maken vraag ik je om je klacht in een e-mail te richten aan [email protected], kun je hierbij je klantnummer en/of postcode en huisnummer meesturen?

Wehkamp.nl webcare-team

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: SECLKTVRACHT/WEHKAMP

Ongelezen bericht door Jolijn »

tenormin schreef:In tegenstelling tot wat jullie ervaren: heb nog nooit problemen met levering Wehkamp - Selektvracht gehad. En bestel toch regelmatig.
Hier ook niet.
Het ligt vlgs mij niet aan Selektvracht an sich, maar wie in welke plaats voor Selektvracht rijdt.

prisma64
Berichten: 63
Lid geworden op: 30 jan 2013 13:15

Re: SECLKTVRACHT/WEHKAMP

Ongelezen bericht door prisma64 »

nog nooit problemen gehad met wehkamp/selectvracht, bij iedere bestelling wordt er gevraagd wanneer het geleverd kan worden en dan kies je toch de tijd dat je thuis bent.

Gesloten