LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Smartphone zoek bij DHL parcel.

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
Houss
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mar 2015 14:17

Smartphone zoek bij DHL parcel.

Ongelezen bericht door Houss »

Beste lezers,

ik zit al bijna twee weken op een pakketje te wachten van dhlparcel.nl. Normale verzendtijd is max 3 dagen. Het is verstuurd vanuit Zwolle met als bestemming Amsterdam.
Na een ticket geopend te hebben via klantenservice krijg ik alleen dat het pakket nog gescaned is. Op veel mailtjes word niet gereageerd omdat ze liever hebben dat je hun 0900 nr belt.
Omdat ze nu bang zijn de inhoud te vergoeden zijn ze plots met een excuus/smoes gekomen dat het pakketje is terug gegaan naar verzender.
Terwijl ze deze excuus/smoes nooit per email hebben vermeld.

Ik waarschuw een ieder om GEEN gebruik te maken van dhlparcel.nl
Laatst gewijzigd door Radar op 02 mar 2015 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Smartphone zoek bij DHL parcel.

Ongelezen bericht door prem »

Heb je al gebeld want hier ligt dat pakje vast niet.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Smartphone zoek bij DHL parcel.

Ongelezen bericht door berndv »

Houss schreef:Beste lezers,

ik zit al bijna twee weken op een pakketje te wachten van dhlparcel.nl. Normale verzendtijd is max 3 dagen. Het is verstuurd vanuit Zwolle met als bestemming Amsterdam.
Na een ticket geopend te hebben via klantenservice krijg ik alleen dat het pakket nog gescaned is. Op veel mailtjes word niet gereageerd omdat ze liever hebben dat je hun 0900 nr belt.
Omdat ze nu bang zijn de inhoud te vergoeden zijn ze plots met een excuus/smoes gekomen dat het pakketje is terug gegaan naar verzender.
Terwijl ze deze excuus/smoes nooit per email hebben vermeld.

Ik waarschuw een ieder om GEEN gebruik te maken van dhlparcel.nl
Wie heeft de opdracht voor de verzending gegeven? Diegene is namelijk verantwoordelijk. Daarnaast heb je als consument vaak geen keuze in bezorgdienst, maar ben je afhankelijk van de keuze van de verzender.

Gesloten