Beste lezers,
ik zit al bijna twee weken op een pakketje te wachten van dhlparcel.nl. Normale verzendtijd is max 3 dagen. Het is verstuurd vanuit Zwolle met als bestemming Amsterdam.
Na een ticket geopend te hebben via klantenservice krijg ik alleen dat het pakket nog gescaned is. Op veel mailtjes word niet gereageerd omdat ze liever hebben dat je hun 0900 nr belt.
Omdat ze nu bang zijn de inhoud te vergoeden zijn ze plots met een excuus/smoes gekomen dat het pakketje is terug gegaan naar verzender.
Terwijl ze deze excuus/smoes nooit per email hebben vermeld.
Ik waarschuw een ieder om GEEN gebruik te maken van dhlparcel.nl
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Smartphone zoek bij DHL parcel.
Smartphone zoek bij DHL parcel.
Laatst gewijzigd door Radar op 02 mar 2015 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd
Re: Smartphone zoek bij DHL parcel.
Heb je al gebeld want hier ligt dat pakje vast niet.
Re: Smartphone zoek bij DHL parcel.
Wie heeft de opdracht voor de verzending gegeven? Diegene is namelijk verantwoordelijk. Daarnaast heb je als consument vaak geen keuze in bezorgdienst, maar ben je afhankelijk van de keuze van de verzender.Houss schreef:Beste lezers,
ik zit al bijna twee weken op een pakketje te wachten van dhlparcel.nl. Normale verzendtijd is max 3 dagen. Het is verstuurd vanuit Zwolle met als bestemming Amsterdam.
Na een ticket geopend te hebben via klantenservice krijg ik alleen dat het pakket nog gescaned is. Op veel mailtjes word niet gereageerd omdat ze liever hebben dat je hun 0900 nr belt.
Omdat ze nu bang zijn de inhoud te vergoeden zijn ze plots met een excuus/smoes gekomen dat het pakketje is terug gegaan naar verzender.
Terwijl ze deze excuus/smoes nooit per email hebben vermeld.
Ik waarschuw een ieder om GEEN gebruik te maken van dhlparcel.nl