ik vrees dat je met bellen met post.nl weinig zal opschieten. Die service is er niet, behalve dan dat men zegt dat men het gaat onderzoeken. Jouw verdwenen pakket heeft voor hen gewoon geen hoge prioriteit.
Het zou ook zomaar kunnen dat de barcode van het pakket wel gescand is bij de afleverpunt maar dat het pakket fysiek toch nog ergens in een bestelbus ligt, en opeens weer ergens opduikt. Hopelijk is dat het geval.
Het enige wat je zou kunnen doen is contact opnemen met de verzender die dan echt een onderzoek kan laten starten. Maar als je al hebt betaald voor de zending zal dat ook geen hoge prioriteit hebben.
vervelend maar dit gebeurt heel veel.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pakketje verdwenen
Re: Pakketje verdwenen
Nu maar hopen, na alle niet kloppende berichten van PostNL, dat het pakje echt teruggestuurd is, immers dan is het er nog. En dat is al heel wat in dit soort vreemde verdwijningsgevallen.
Zou dit nog maar eens goed natrekken.
Verzender in VS kan het dan nogmaals proberen.
Zou dit nog maar eens goed natrekken.
Verzender in VS kan het dan nogmaals proberen.
Re: Pakketje verdwenen
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Pakketje verdwenen
Juridisch gezien niet. De verzender heeft betaald voor de verzending. U niet. De verzender moet nu dus de post aansprakelijk stellen. Maar omdat het geen aangetekende/verzekerde zending was kan de verzender de schade niet verhalen. Het komt er op neer dat de schade noch door de verzender noch door u verhaald kan worden. Als u met Paypal heeft betaald, kunt u daar een claim indienen.