LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Radar test thermosbekers
Radar test thermosbekers
In welke thermosbeker blijft je thee of koffie het langst warm? Welke fles drinkt het beste? En kan de fles tegen een stootje, en is die lekvrij? Radar test 10 thermosbekers.
Bekijk het fragment van maandag 6 mei 2019 terug.
Bekijk het fragment van maandag 6 mei 2019 terug.
Re: Radar test thermosbekers
Dit onderdeel heeft wel een heel hoog WTF- gehalte.
Gelukkig hebben onze vrienden van de ANWB hetzelfde getest.
https://www.anwb.nl/verkeer/tests/therm ... ekers-2018
https://www.anwb.nl/verkeer/tests/therm ... ekers-2018
Ach. Toevallig wilde ik net zo'n ding kopen, en dan is dit wel weer heel handig
-
Jammer dat de Action versie ontbreekt,
beetje incontinent noem ik dat,
hield wel prima warm maar zonder openen is drinken ook helaas mogelijk!
De Action-beker ontbreekt niet, maar presteert gewoon zwaar onder de maat.Komkommertijd schreef: ↑07 mei 2019 09:49Jammer dat de Action versie ontbreekt,
Komkommertijd
vindt dit leuk
Niet zwaar onder de maat, toch? Niet bij de top-drie, maar ook niet bij de laatste drie, dus (onder?) in de middenmoot dus, als ik het goed begrepen heb. Of is-ie gediskwalificeerd?
Komkommertijd
vindt dit leuk
Bij mij is een 5,1 een onvoldoende en dus zwaar onder de maat. En zéker als de beker ook nog eens lekt.
Komkommertijd
en Erthanax
vinden dit leuk
-
Sorry maar ik vind een 5.1 nog veel te hoog, gelukkig kunnen we massaal deze kopen en binnen 8 dagen terug brengen.....
Ik had deze daarom ook zo beschreven en dat zou in de uitzending wel leuk geweest zijn om te laten zien.
Maar de ANWB had dit vermoedelijk al in 2018 gedaan dus oud nieuws?
Ik had deze daarom ook zo beschreven en dat zou in de uitzending wel leuk geweest zijn om te laten zien.
Maar de ANWB had dit vermoedelijk al in 2018 gedaan dus oud nieuws?
Ik had hem helemaal niet in de uitslag gezien, maar een 5,1 is inderdaad onvoldoende. Aan de andere kant, wat kun je verwachten voor die 1,90 euro?
-
In ieder geval dat ze lekvrij zijn. Ik heb bij de Action 2 Dunlopp bidons gekocht, iets van 1,79 per stuk. Om water mee te nemen tijdens de langere wandeltochten. Die blijken tot nu toe prima lekvrij te zijn. Maar koffie zal ik er niet in doen nee.
-
Zelf heb ik al sinds jaar en dag zo.n ' old skool ' roestvrijstalen isolatiekan ( netje) .
Ooit gekocht bij de Hema en daar is ie vlg mij nog steeds in het assortiment.
Heeft mij op heel wat reisjes langdurig van warme koffie voorzien en ik stap dus nog niet over op een ' kekke ' beker , hoewel die misschien wat handiger of makkelijker in het gebruik zijn.
Ooit gekocht bij de Hema en daar is ie vlg mij nog steeds in het assortiment.
Heeft mij op heel wat reisjes langdurig van warme koffie voorzien en ik stap dus nog niet over op een ' kekke ' beker , hoewel die misschien wat handiger of makkelijker in het gebruik zijn.
Mij spreekt de tefal beker het meest aan.