Bij TISCALI moet je tegenwoordig vooruit betalen in december
voor twee maanden en nu 17-01-2005 moeten we al weer betalen.
Volgens mij is dit niet normaal
TISCALI WORDT RIJK over de rug van zijn leden
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ADSL TISCALI REKENING
Re: ADSL TISCALI REKENING
Bij de meeste bedrijven moet je vooruit betalen voor abonnementen. KPN heeft dit ook een tijd geleden ingevoerd en daar heb ik ook niemand over horen klagen.
Tuurlijk wordt Tiscali (en alle andere bedrijven) rijk over de ruggen van zijn leden. Daar zijn ze een commercieel bedrijf voor.
Tuurlijk wordt Tiscali (en alle andere bedrijven) rijk over de ruggen van zijn leden. Daar zijn ze een commercieel bedrijf voor.
Ja Tiscali blijft maar rommelen met de tariefen, vorig jaar 2 maar geweizigd, dubbele rekeningen, slechte service, niet berijkbaar.
Ik heb veel ADSL storingen gehad, maar Tiscali melde de storing minimaal 1 week later aan KPN, maar op het laatst melde ik de storingen maar direct aan de ADSL desk te Amsterdam en ja
dan staat er de volgende morgen een monteur voor de deur.
Veel klachten in gediend geen reactie terug ondvangen,
op een gegeven moment de telefoniste van Tiscali gebeld en gevraagd
naar de directie secretariaat, en toen werden mijn problemen plotseling wel opgelost, kreeg 2,5 maanden gratis internet van Tiscali en een vergoeding, maar na 3 weken een brief van een incasso bureau, ik
moest de abbonements kosten nog betalen.............
Weer naar de mij inmiddels bekende persoon binnen TIS gebeld
en natuurlij is het weer opgelost.
Ik heb veel ADSL storingen gehad, maar Tiscali melde de storing minimaal 1 week later aan KPN, maar op het laatst melde ik de storingen maar direct aan de ADSL desk te Amsterdam en ja
dan staat er de volgende morgen een monteur voor de deur.
Veel klachten in gediend geen reactie terug ondvangen,
op een gegeven moment de telefoniste van Tiscali gebeld en gevraagd
naar de directie secretariaat, en toen werden mijn problemen plotseling wel opgelost, kreeg 2,5 maanden gratis internet van Tiscali en een vergoeding, maar na 3 weken een brief van een incasso bureau, ik
moest de abbonements kosten nog betalen.............
Weer naar de mij inmiddels bekende persoon binnen TIS gebeld
en natuurlij is het weer opgelost.
Ik heb gebruik gemaakt van een heeeeel mooi aanbod tiscali najaarsactie mooie actie hoor
aansluitkosten gratis,
multi pc modem voor 70 euro
gratis doe het zelf pakket
Nu krijg ik net een rekening
301 euro !!!!
daar zit bij 20 dagen abonnement kosten van feb.2005 das logisch
maar ook meteen voor de maand maart
ik meteen gebeld die man ging alles bekijken ik krijg wel alles weer terug als ik dit factuur opstuur!maar ik moet nu ff eerst 301 euro betalen toen ik zei dat ik dat niet kon betalen en hoelang ik dan op mijn geld moest wachten toen was hij opeeens niet aardg meer en riep nogal hard:Wilt u dat ik U help!!ik zeg jah natuurlijk wil ik dat nou zegt ie dan moet u dit betalen maar het was toch gratis ?waarom brengen ze dit nu in rekening ook heb ik een automatische machtiging afgegeven kan ik dit bedrag storneren of haal ik dan heel veel problemen op mijn hals.ook heb ik een terugboeknr gekregen want als je alles binnen 1 maand terug stuurt dan hou alles op.Maar zou ik dan ook eerst toch deze rekening moeten betalen?ik weet ut niet meer maar 300 euro kan ik nu egt niet betalen
aansluitkosten gratis,
multi pc modem voor 70 euro
gratis doe het zelf pakket
Nu krijg ik net een rekening
301 euro !!!!
daar zit bij 20 dagen abonnement kosten van feb.2005 das logisch
maar ook meteen voor de maand maart
ik meteen gebeld die man ging alles bekijken ik krijg wel alles weer terug als ik dit factuur opstuur!maar ik moet nu ff eerst 301 euro betalen toen ik zei dat ik dat niet kon betalen en hoelang ik dan op mijn geld moest wachten toen was hij opeeens niet aardg meer en riep nogal hard:Wilt u dat ik U help!!ik zeg jah natuurlijk wil ik dat nou zegt ie dan moet u dit betalen maar het was toch gratis ?waarom brengen ze dit nu in rekening ook heb ik een automatische machtiging afgegeven kan ik dit bedrag storneren of haal ik dan heel veel problemen op mijn hals.ook heb ik een terugboeknr gekregen want als je alles binnen 1 maand terug stuurt dan hou alles op.Maar zou ik dan ook eerst toch deze rekening moeten betalen?ik weet ut niet meer maar 300 euro kan ik nu egt niet betalen