Wij hebben een jaar of 7 een contract/ lening afgesloten bij EDC, waarbij een deel 5000 gulden belegd zou worden om met de winst je leenbedrag gedeeltelijk te kunnen aflossen..en zo lagere maandlasten te hebben.
Inmiddels (jaren later) zijn wij erachter dat we alleen rente betalen, we hebben nog geen rendement uit deze belegging en vragen ons af
-omdat dit contract geen looptijd heeft-wat we hiermee het beste kunnen doen...er moet toch altijd wel wat uitkomen!
Onze financieel adv adviseert ons tezijnertijd de hele handel stop te zetten en zelf via een nieuwe lening alles zelf af te betalen.
Als na een lange tijd blijkt dat we eigenlijk een soort Dexxia-achtige constructie hebben... kunnen we dit niet meer terug draaien.
Wij voelen ons behoorlijk gedupeerd/opgelicht door deze instelling...en krijgen geen contact met de juiste mensen aldaar (kastje-muur).
En dus:
-geen informatie over de belegging
-geen rendement
-alleen rente, nog geen aflossing dus (inmiddels 20000 Euro)
-slecht bereikbaar
-3 partijen (Vola,Insigner,EDC)
-uiteindelijke contract is nooit door ons ondertekend.(geen getekend kopie vh contract )
Wie kan mij helpen? Wat kan ik doen?
Wat zijn mijn rechten? Plichten?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aandelen/ lening constructie tbv lagere maandlasten
Re: Aandelen/ lening constructie tbv lagere maandlasten
Ik raad iedereen aan die een zelfde problematiek heeft ( ik dus ook) te kijken op www.pay-back.nl hier staat info op die daadwerkelijk iets toevoegt. Tevens kun je als je dat wilt lid van deze club worden en je gelijk via de rechter halen door een gezamenlijke claim neer te leggen