LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] alles weg

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
marsie

alles weg

Ongelezen bericht door marsie »

:twisted: :evil: ook bij mijn zoon was alles weg , na dat hij credits had gekocht , en ook hij was goed beveiligt , trouwens mijn pc ook, voor heakers .... ik vond het ook al zo raar iets hoor . habbo hotel , wie maak je er nou rijk mee?? niet je zelf , die meubels enz , zijn niet van je zelf . je kan er niet op zitten in real life ..dat het leuk is , dat snap ik . iedereen doet het . maar wat is nog erger ! je meubels weg . alles op habbo . maar je centen zijn ook weg , die je van je familie heb gekregen , voor je mooie rapport ?? of je zak geld . nu ben je alles kwijt .....had er maar een groot zak snoep voor gekocht ,,, nee dit is niet leuk meer , mijn zoon was in tranen , en ik ben boos , maar op wie ??? ja eigenlijk op de habbo mensen , geheakt , geloof je het zelf? doen hun gewoon ... kan je weer opnieuw beginnen , en trouwens hij is niet de 1ste ...... maak habbo gewoon gratis , is iedereen blij .en credits moet je winnen met spelletjes .......scheeld je een hoop geld en tranen .. nogmaals denk je echt dat habbo er wakker van ligt dat jou geld spullen enz weg zijn . nou nee hoor . ze tellen liever hun geld . en dat mag , maar niet over de rug van kinderen ...... :twisted:

habo0wtjuh

Re: alles weg

Ongelezen bericht door habo0wtjuh »

:x Habbo hotel is harstikke goed je zoon zal wel 9 of 10 zijn en zijn wachtwoord hebben gegeven of hij heeft ingezet bij races dat moet je ook niet doen.
Als je de tips tegen fraude leest was dit niet gebeurdd!!!!!!

Groetjes een habbo verslaafde(die habbo leuk vind)

Gesloten