De gemeente Bodegraven krijgt in eerste instantie van mij een compliment.
Niet toegeven aan deze man/familie die inmiddels 7 jaar geleden niet goed hebben nagedacht en daarom ook nu nog mogen "terug"betalen aan de gemeente.
Dit is duidelijk een kwestie van verkeerd kiezen, 60 m2 en dan een gezin gaan stichten van 3 kinderen, het enige excuus hiervoor zou de geboorte van meerlingen zijn geweest, daar heb je niet altijd invloed op.
Overigens kom ikzelf uit een gezin van 8 kinderen en onze woning heeft in totaal nooit meer dan 5 slaapkamers gehad, en dat was nog in de periode VOOR de mogelijkheden van geboortebeperking zoals we die nu kennen.
Misschien kan je dit vergelijken met mensen die direkt naast een bestaande spoorlijn of een vliegveld gaan wonen en dan klagen over geluidsoverlast.
Kleine opmerking wil ik toch wel plaatsen, ook ik vind 10 jaar een behoorlijke lange periode, maar toch blijf ik bij mijn standpunt dat de koper/bewoner verantwoordelijk is voor zijn keuze.
Afwachten op een landelijk beleid in deze dus.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Antispeculatiebeding
Re: Antispeculatiebeding
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.
TROS Radar internetredactie
TROS Radar internetredactie