LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aspartaam (zoetstof)

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
fritsie

Aspartaam (zoetstof)

Ongelezen bericht door fritsie »

Als jullie het over tonerstof hebben weet ik nog wel een goede en het heet ASPARTAAM zie de website Aspartaam.nl dit is pas rotzooi in alle light en suikervrije drankjes en snoepjes en wat te denken in antibiotica maar hier hoor je bijna niemand over.
:twisted:

Gast

Re: Aspartaam (zoetstof)

Ongelezen bericht door Gast »

op het zoek programma GOOGLE en tik maar aspartaam in

joostw

Ongelezen bericht door joostw »

Je kan ook de zoek functie boven aan de pagina gebruiken, er is aspartaam en de niet bewezen/wel bewezen goedheid van dat stofje al heel veel aandacht geschonken.
Dus voor je weer een forum opent eerst even kijken.

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

Laten we die discussie weer eens boven tafel halen. Aspartaam kan best schadelijk zijn, maar dan moet je wel zulke enorme hoeveelheden naar binnen krijgen per dag, dat haalt geen mens.

Ik drink al mijn hele leven frisdranken waarvan er ook verschillende aspartaam bevatten en ik heb er nog nooit iets aan overgehouden, noch ken ik iemand in mijn omgeving die er wel last van heeft.

Dergelijke websites roepen vaak van alles en nog wat, maar kunnen het op geen enkele wijze wetenschappelijk of met een onafhankelijk onderzoek bewijzen.

Gesloten