Hoi,
Naar aanleiding van de uitzending radar wil ik ook even melden dat
v&d reisbureau ook 20 euro vraagt voor boekingskosten.
Toen ben ik gaan bellen naar Belair voor dezelfde reis en accomodatie
bij Belavia rotterdam hoef je niks aan boekingskosten te betalen zelfs de annuleringskosten waren goedkoper en ik kreeg ng 5% korting op de reissom,al met al scheelt mijn bijna 40 euro op de totale reissom
dus Belavia(belair) ga zo door!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] boekingskosten reisbureau's
Re: boekingskosten reisbureau's
Als je toch via internet een reis gaat boeken kijk dan eens op duitse reis-sites, bijv. www.pro-holiday.de of www.ferienknaller.de
Vergeleken bij nederlandse internet vakantieboekingen scheelt dit echt behoorlijk.
Kinderen krijgen vaak t/m 16 jaar korting ipv t/m 11 jaar in Nederland.
Heb al vaker voor en najaarsvakanties hier geboekt en het is me zeer goed bevallen.
Diegene die niet vanuit bijv. Dusseldorf of zo durven of willen vliegen hebben ook de mogelijkheid om gewoon vanaf Amsterdam met bijv. Martinair te vliegen
Als je gaat boeken krijg je een Gesamtpreis te zien en dat betaal je dan en er komt geen euro meer bij.
Aanrader mensen ! kijken is echt de moeite.
Groetjes Dunja Schippérus
Vergeleken bij nederlandse internet vakantieboekingen scheelt dit echt behoorlijk.
Kinderen krijgen vaak t/m 16 jaar korting ipv t/m 11 jaar in Nederland.
Heb al vaker voor en najaarsvakanties hier geboekt en het is me zeer goed bevallen.
Diegene die niet vanuit bijv. Dusseldorf of zo durven of willen vliegen hebben ook de mogelijkheid om gewoon vanaf Amsterdam met bijv. Martinair te vliegen
Als je gaat boeken krijg je een Gesamtpreis te zien en dat betaal je dan en er komt geen euro meer bij.
Aanrader mensen ! kijken is echt de moeite.
Groetjes Dunja Schippérus
Nou nee,dunja.De totaalprijs kan per aanbieder;of dat nu in Duistland of in Nederland is sterk verschillen,omdat het een concurerende markt is.Ikzelf heb namelijk geconstateerd dat bepaalde reizen geboekt via een Nederlandse aanbieder beduidend lager uitvielen in vergelijking met de Duitse concurrent!En hierbij heb ik het over de DEFINITIEVE prijs.
Let naast boekingskosten ook op verschillen in luchthavenbelasting per touroperator voor hetzelfde ticket
Ik heb afgelopen jaar via de internetsite van D-reizen een vliegticket naar Costa Rica geboekt. Normaal boek ik altijd via een andere site. Deze site was die avond echter buiten werking. Omdat de prijs van D-reizen me scherp leek heb ik daar toch geboekt. Het was een aanbieding en ik wou al over enkele weken vertrekken, ik wou niet dat ik achter het net zou vissen.
De volgende dag (erg dom!) toch even op de site gekeken waar ik normaal gesproken altijd via boek. Bleek niet alleen het ticket op deze site € 15,- euro goedkoper ook de luchthavenbelasting was € 25,- euro lager. Terwijl ik ervan uitging dat dit bedrag een vast bedrag is. Let hier dus ook op!
Ik heb afgelopen jaar via de internetsite van D-reizen een vliegticket naar Costa Rica geboekt. Normaal boek ik altijd via een andere site. Deze site was die avond echter buiten werking. Omdat de prijs van D-reizen me scherp leek heb ik daar toch geboekt. Het was een aanbieding en ik wou al over enkele weken vertrekken, ik wou niet dat ik achter het net zou vissen.
De volgende dag (erg dom!) toch even op de site gekeken waar ik normaal gesproken altijd via boek. Bleek niet alleen het ticket op deze site € 15,- euro goedkoper ook de luchthavenbelasting was € 25,- euro lager. Terwijl ik ervan uitging dat dit bedrag een vast bedrag is. Let hier dus ook op!
Nav het item over de extra kosten bij het reserveren nog het volgende; al eens geprobeerd om via internet bij bv Sunparks via D-reizen te boeken ?? Dan blijft het niet bij de 20 euro, maar dan komt daar nog eens 15 euro bij, waarschijnlijk omdat D-reizen de boeking onderbrengt bij Vrij-uit, want die rekent die 15 euro zelf ook. Sunparks geboekt via het telefoonnummer in België kost helemaal niets extra en is zelfs goedkoper als via het dure Nederlandse informatienummer !!!
Overige informatie: De prijs is gebasseerd op een bezetting van 2 volwassenen en 2 kinderen (tot en met 10 jaar)
Exclusief EUR 100,- waarborgsom ter plaatse contant te betalen (wordt na 4 weken teruggestort)
Inclusief bedlinnen en eindschoonmaak
Exclusief vertrekbelasting Eur 1,25 p.p.p.n.
Exclusief servicekosten Eur 8,- p.p. per verblijf (max. 5 pers. per woning)
Huisdieren zijn toegestaan voor EUR 29 per week
Exclusief reserveringskosten reisorganisator EUR 15,- per boeking
Exclusief evt. ter plaatse te betalen kosten.
Boekingskosten: EUR 20.-
Overige informatie: De prijs is gebasseerd op een bezetting van 2 volwassenen en 2 kinderen (tot en met 10 jaar)
Exclusief EUR 100,- waarborgsom ter plaatse contant te betalen (wordt na 4 weken teruggestort)
Inclusief bedlinnen en eindschoonmaak
Exclusief vertrekbelasting Eur 1,25 p.p.p.n.
Exclusief servicekosten Eur 8,- p.p. per verblijf (max. 5 pers. per woning)
Huisdieren zijn toegestaan voor EUR 29 per week
Exclusief reserveringskosten reisorganisator EUR 15,- per boeking
Exclusief evt. ter plaatse te betalen kosten.
Boekingskosten: EUR 20.-