hallo
ik wilden even het volgende vertellen
ik zag de uizending van radar over burenoverlast
Mijn ouders zijn al jaren aan het strijden voor een beter woongenot
Zij hebben overlast van jongeren en kinderen die voetballen,mijn ouders bedreigen,valse aangiftes doen ,dingen vernielen zoals planten in de tuin en uitdagen enz....
ook de ouders van de kinderen en jongeren doen hier aan mee door mijn ouders dus aan te vallen en te zeggen dat mijn ouders dus bejaarden zijn en een stel zeikerds (zijn niet bejaard maar ziek en is makkelijk gezegt van die ouders doordat zij en staat verder wonen en dus geen last van iets hebben)
Dit is al jaren een strijd en we krijgen van geen enkele kant hulp
Er waren eerst meer mensen die hier last van hadden hen hebben in het begin ook meegdaan met handtekeningen enzo...,maar doordat mijn moeder en vader allebei ziek zijn en dus niet goed voor zichzelf op kunnen komen zijn het nu een soort piespaaltjes van de buurt geworden wat ik schandalig vindt
Deze buren die mijn ouders eerst steunde zijn nu niet meer behulpzaam daar ze het zo wel goed vinden nu zijn geen mikpunt meer zijn en dus mijn ouders in de kou laten staan...
Wij zijn al diverse keren met de wooncoop wezen praten,hebben al diverse keren de politie ingeschakeld en zijn ook al diverse keren naar wijkoverleg geweest maar niks helpt en krijgen dus van niemand hulp....
Mijn ouders zouden heel graag willen verhuizen en zijn hier al 1 1/2 jaar mee bezig om dit te berwerkstelligen maar helaas krijgen ze van de wooncop geen hulp
Mijn ouders hebben een aangepast huis en worden hierdor als het ware gevangen gezet doordat de coop geen ander huis wil aanpassen
Ik zelf snalp het probleem niet zo daar ik al diverse keren ben wezen praten en ze dus zeggen dat er en lange wachtlijst is....
Dan zou de oplossing toch kunnen zijn dat ze iemand die op de wachtlijst staat mijn ouders huis geeft en mijn ouders dan naar en rustige buurt met weinig kinderen???
maar ja
wij weten niet meer waar we aan moeten kloppen en je loopt zo zoals je ook in de uizending van radar hebt gezien kans dat dit ooit escaleert en dat moet toch zker niet de bedoeling zijn...
Weet iemand van jullie mischien nog iets om te kijken voor een oplossing????
groetjes joylove
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] burenoverlast...geen oplossing aangeboden
Re: burenoverlast...geen oplossing aangeboden
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie