LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dixons acer computer

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
wesselink

Re: dixons acer computer

Ongelezen bericht door wesselink »

beste j

het woord zegt het al pro, dat houd in professional, dus voor gebruik voor firma,s ziekenhuizen pc winkels enz: die gebruik maken van een of meerdere servers, met home kan je wel een netwerk maken maar geen server, daardoor is xppro stabieler opgebouwd en de prijs is een stuk hoger, daarom zit op iedere pc die je koopt home, dus voor thuisgebruik.
dirk

joopataa

Ongelezen bericht door joopataa »

De overeenkomsten
Laten we beginnen met de overeenkomsten. De kern van het besturingssysteem van de Home Edition en Professional is identiek. Alle versies die nu in de winkel te koop zijn, zijn inclusief de grote update Service Pack 2. Beide hebben dezelfde webbrowser. Ook de hulpmiddelen voor bestands- en mappenbeheer, en de Verkenner zijn gelijk. De verschillen tussen hulpmiddelen voor systeembeheer en probleemoplossing zijn minimaal. Verder is er geen verschil in de toepassingen voor het gebruik van digitale media.

Sommige standaardinstellingen wijken wel af. Zo is de taakbalk in de Home Edition standaard vergrendeld, in Professional is die dat niet.

[quote]

===============================================

Dirk, Het is waar dat PRO meer functie heeft, Maar zoals boven beschreven is de KERN gelijk. Deze kern vormt eigenlijk het hart van de software en aangezien deze gelijk is ,zal dus de stabiliteit ook hetzelfde zijn.Natuurlijk is in het bedrijfsleven PRO te verkiezen boven HOME maar dan alleen om de veel grotere aantal functie's en niet om een grotere stabiliteit die ( omdat de core/kern gelijk is ) precies hetzelfde is.

==============================================

,,Verschil tussen XP Home en XP Pro is slechts 2 bytes

Het verschil tussen Windows XP Home Edition en Windows XP Professional is slechts 2 bytes, ook al betaal je voor de tweede versie 130 euro meer. Het Duitse computer tijdschrift C'T publiceert in haar nieuwste uitgave een hack om Windows XP op te waarderen door slechts 2 bytes aan te passen.

De wijziging kan alleen voor installatie worden uitgevoerd op de Windows-code van de installatie-cd. Wijziging achteraf is niet mogelijk. De hele hack die in zes pagina's wordt beschreven, bestaat uit meerdere wijzigingen.

Hoewel na de installatie niet alle functies van XP Professional kunnen worden gebruikt, zijn anders dan bij XP Home Edition ineens wel Extern Bureaublad voor het op afstand beheren van andere computers, Gebruikersbeheer en ook geavanceerde beveiligingsfuncties te gebruiken.

02/06/2005

Nog een stukje gevonden op google.nl en je ziet hoe weinig verschil err eigenlijk is. Nu, Ieder zijn XP zal ik maar zeggen, toch . Fijne dag gewenst van mij.

wesselink

sluit dan maar eens server aan., en de taakbalk kan je met de rechtse muis snelstarten aanvinken bij home en bij xppro, en de home sp2 is nu pas standaard, maar in 2003 0f 2004 moest je hem maken of de cdrom bestellen.
als je drie computers in huis via een server wil laten lopen kan dat met xppro, bij home moet je weer een programma kopen, mijn huisdokter bijv: heb ik xppro er op gezet en de server doet zijn werk.
verder maak ik er geen woorden aan vuil want acer heeft mij de recovery cd,s opgestuud en zij belde mij en samen hebben wij de pc ge installeerd en loopt nu zonder fouten, kan ook in windows met alt + z + f10 het recovery venster openen en een image backup op de hd of cd maken, maar aangezien er maar een schijf is kan het alleen met een cd, geen dvd maar minimaal 5 cd,s.
om een andere windows versie of backup of formateren moet ik volgens hem een sata driver downloaden, wat ik niet kan begrijpen want de dokter had ook een nieuwe pc met sata drivers en toch xppro er op gezet, kijk eerst nog eens wat ie nu doet.
laat het nog wel horen
dirk

Mega Tjaffer

Ongelezen bericht door Mega Tjaffer »

Ik nu ruim een jaar in het bezit van een ACER N35, nu moet ik erbij vertellen dat de connector zeer zwak is. Na de laatste reparatie van deze PDA werkt de GPS niet meer reeds 6x is de PDA terug gegaan naar ACER tevens 6x is de PDA niet werkend terug gekomen. Je wordt er hopeloos van. Tevens zegt men bij Acer dat de N35 alleen met Destinator werkt dit is onzin eerste klas ik rij al een jaar met TOM TOM welke bij de Acer werd meegeleverd als een pakket.
De N35 heeft 20 - tot 24 uur nodig omee de satalieten te vinden werkt dan een kwartier om er vervolgens mee te kappen en niet meer te doen, bij Acer weigert de reparatie afdeling gewoon dit te verhelpen! Ze doen niets alleen een test ze luisteren niet naar de klant

ZEER SLECHT PDA PRODUCT. NIET KOPEN

wesselink

beste mega tjaffer,

weet er alles van , hoop geld met naar hun bellen, voor een hoop onzin geleuter, en e/mails die niet beantwoord worden.
heb de acer t650 op 12.09.2006 gekocht na een uur zag ik dat er helemaal niets van klopte, en als ik een hub aan sluit er een soort kortsluiting onstaat en de pc geeft er de brui aan.
er is bijv± geen enkel ander program of windows versie te installeren dan alleen de recovery, ben het uiteraard niet mee eens daarom he ik rechtsbijstand ineschakeld, toen die met een kanton procedure dreigde kreeg ik opeens tel van acer , ik moest voor elk program en firma mijn gegevens over dat program opgeven en dan kon ik de uli sata driver downloaden.
laat het nu bij het kanton gerecht voorkomen endat zou jij ook moeten doen.
argos

Gesloten