steunkousen, die € 79.16 kosten per paar. Een ware woekerwinst,
maar de hulpmiddelen zijn ook waanzinnig . voor een stukje plastiek
voor aan te trekken waarde €5.-- kosten € 33.--
om uit te doen; zelfde laken en pak.
Hans Bertels
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] elastieke kousen + hulpmiddelen voor woekerprijzen.
Re: elastieke kousen + hulpmiddelen voor woekerprijzen.
Het is niet zo handig om je adres op een forum te zetten (i.v.m. spam en andere troep)
Steunkousen en hulpmiddelen krijg je van de verzekering vergoed en anders ben je rijk genoeg om ze zelf te betalen. Gezeur om niets dus.
Dit soort dingen krijg je toch niet van elke maatschappij vergoed? Dat is hetzelfde voor een bril of lenzen; de één vergoedt het wel, de ander niet.
Dan zit je dus bij de verkeerde maatschappij en heb je nu de gelegenheid om over te stappen. Voila, probleem opgelost.
Ik zat al bij de goede, Dilbert, het was gewoon een vraag in het algemeen
Beste H. Bertels,
Aan/uittrekhulp (easyslide) kost €22,= bij mijn weten.
O enne, heb op een vakforum (voor zorgsector) ooit eens gelezen dat een plastic zak van dat 'knisperplastic ' evengoed voldoet.Moet niet dat zachte plastic zijn, maar echt die soort die knispert wanneer je erover wrijft.
Ook de kousen uitwassen in goene zeep verlengd de levensduur. Is beter voor het elastiek wat erin verwerkt zit. Niet op een verwarming laten drogen, kan het elastiek ook niet tegen.
Aan/uittrekhulp (easyslide) kost €22,= bij mijn weten.
O enne, heb op een vakforum (voor zorgsector) ooit eens gelezen dat een plastic zak van dat 'knisperplastic ' evengoed voldoet.Moet niet dat zachte plastic zijn, maar echt die soort die knispert wanneer je erover wrijft.
Ook de kousen uitwassen in goene zeep verlengd de levensduur. Is beter voor het elastiek wat erin verwerkt zit. Niet op een verwarming laten drogen, kan het elastiek ook niet tegen.