LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Folders bij huisartsen!

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
Roderik

Folders bij huisartsen!

Ongelezen bericht door Roderik »

Vol verbazing zat ik gister naar de uitzending van Radar te kijken. dat er gewoon zulke folders worden aangeboden in de rekken van de dokterspraktijken. dit is toch te gek voor woorden :shock: Ik ga gelijk kijken bij mijn huisarts of er van zulke folders in de rekken liggen. Een verbaast iemand Roderik

verontwaardigd

Re: Folders bij huisartsen!

Ongelezen bericht door verontwaardigd »

Ik vind het een schande dat mensen misbruik maken van het vertrouwen dat patienten hebben in hun huisartsen om hun produkten te slijten. Er zou non-commerciele instelling moeten komen die de selectie en versprijding van deze folders zou moeten verzorgen opdat er een eind komt aan dit soort uitwassen.

nanne

Ongelezen bericht door nanne »

Het beeld wat van de huisartsen gegeven wordt is wel heel lomp: er is geen enkele reden om aan te nemen dat ALLE huisartsen dit doen..iedereen wordt over 1 kam geschoren. ik kan me niet voorstellen dat een bedrijf bij uw programma met zulke praktijken weg zou komen, en dat moet u dus ook niet doen.. er zijn een aantal mensen die misschien blind vertrouwen op holland medi=services... 'bij uw huisarts' staan waarschijnlijk gewoon normale folders..

nanne

Ongelezen bericht door nanne »

"wist u dat het zo makkelijk was om in de wachtkamer van 'de huisarts' ...." tjah..goedkoop

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ja echt idioot dat dit zomaar kan. Gaat de redactie nog iets doen aan die koffie foler van Douwe Egberts. Dat is gewoon pure reclame!

Lucy [lucyjones]

Ongelezen bericht door Lucy [lucyjones] »

Ik denk dat het allemaal wel meevalt. Radar heeft zelf de boel in de maling genomen, door een nep folder te maken. Ik denk dat mijn huisarts niet de tijd heeft om alle folders die hij krijgt om door te lezen. Neemt hij wel de tijd , krijg je weer het gezeur dat de huisarts te veel met andere dingen bezig is. Ik denk dat Holland Medi services zijn werk goed doet, maar het blijven mensen en ook die maken fouten. Maar als het echt zo slecht is waarom is er dan nog nooit eerder is hierover bekent gemaakt. Het is al eeuwen oud het folder idee. Dus het zal wel loslopen.

Gesloten