Hallo, ik heb een vraag over garantie van een wasautomaat. De machine is 11 mnd oud merk ARDO en gekocht met 2 jr extra garantie.
Probleem is een lekkage ( oorzaak: lek in de kuip). Monteur komt thuis en maakt met laptop een werkbon. Hij bevestigt diverse malen dat met deze bon een nieuw apparaat gehaald kan worden bij de winkel.
Daar aangekomen, meldt men dat er een "afkeurnummer" ontbreekt.
Op de werkbon staat echter de melding, 0026 omruilvoorwaarde/ muntschade.
Al met al, geen vervangend apparaat. Ben ik de dupe van communicatie problemen tussen verkoopservice, after sales en storingsmonteurs die hun mond voorbij praten?
Nick.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] garantie wasautomaat
-
- Berichten: 1282
- Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52
Re: garantie wasautomaat
Vreemd verhaal.
Muntschade? Houdt dat in dat doordat je je broekzakken niet controleert er voorwerpen (munten) in de machine zijn gekomen? Hoe kan het dan dat de monteur dat constateert, opschrijft en tegen jou zegt dat je een nieuwe kan halen op vertoon van die bon?
En waarom heb je je zo laten afschepen in de winkel? Wist jij veel dat daar een nummer op moest. Wat stelde de winkel voor?
Muntschade? Houdt dat in dat doordat je je broekzakken niet controleert er voorwerpen (munten) in de machine zijn gekomen? Hoe kan het dan dat de monteur dat constateert, opschrijft en tegen jou zegt dat je een nieuwe kan halen op vertoon van die bon?
En waarom heb je je zo laten afschepen in de winkel? Wist jij veel dat daar een nummer op moest. Wat stelde de winkel voor?
Re: garantie wasautomaat
..
Laatst gewijzigd door emma61 op 20 nov 2007 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 1282
- Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52
Re: garantie wasautomaat
Emma, als ik dit zo lees en andere topics, je bent een temperamentvol vrouwpersoon, wist je dat?
Re: garantie wasautomaat
..
Laatst gewijzigd door emma61 op 20 nov 2007 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: garantie wasautomaat
Hoho!!
Vandaag gebeld met de service dienst. Die geven de winkel de schuld.
Reden; de machine is kaduuk binnen het fabrieks garantie jaar!
Nog eens bellen met de winkel, en ja hoor....... toegegeven!!
Gevolg: sorry voor het ongemak, u heeft Donderdag a.s een nieuwe!!
Er is dus nog gevoel voor service, en compassie!!
Bedankt voor de reacties,
Nick.
Vandaag gebeld met de service dienst. Die geven de winkel de schuld.
Reden; de machine is kaduuk binnen het fabrieks garantie jaar!
Nog eens bellen met de winkel, en ja hoor....... toegegeven!!
Gevolg: sorry voor het ongemak, u heeft Donderdag a.s een nieuwe!!
Er is dus nog gevoel voor service, en compassie!!
Bedankt voor de reacties,
Nick.