LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] moeder in verpleeghuis

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
fantasy

moeder in verpleeghuis

Ongelezen bericht door fantasy »

Inderdaad, zoals voorzien, is het dit jaar een onoverzichtelijke toestand geworden. Zelf ben ik verzekerd bij de DSW en blijf hier gemakshalve maar bij zitten, omdat ik door al die bomen het bos helaas niet meer zie :(, hoewel er misschien wel een betere verzekering voor mij is?

Maar kan iemand mij misschien met het volgende helpen?
Ik heb een hoogbejaarde moeder, die woonachtig is in een verpleeghuis en dus onder de AWBZ valt. Zij is tot nu toe altijd aanvullend Top verzekerd, wat ik nu dus niet durf op te zeggen, omdat ik niet weet, hoe die vergoedingen voor bep. dingen daar verrekend worden. Ik vraag me echter af, of deze aanvullende verzekering in haar geval niet helemaal overbodig is????
Bij voorbaat dank voor een nuttige tip,
Ineke

Pualina

Re: moeder in verpleeghuis

Ongelezen bericht door Pualina »

Waarom informeer je niet eens bij het maatschappelijk werk in het tehuis waar je moeder is opgenomen. Die kunnen het best inschatten welke zorg bijverzekerd moet worden en welke niet

Gast

Re: moeder in verpleeghuis

Ongelezen bericht door Gast »

Mijn schoooeder is 94 verblijft ook in een verpleeghuis...basisverzekering 90 euro AV 38,00 heb ik opgezegd. Heeft je moeder een tandarts nodig ? Wordt ze nog zwanger ? Is er in het tehuis fysio aanwezig..ja......

Opzeggen die handel de verzekeringen verdienen daar goud mee. Zulke mensen worden verzorgd en hebben geen weerstand meer.

S6

Gesloten