LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NTI

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
C.J.

NTI

Ongelezen bericht door C.J. »

Ik zou graag met mensen in contact willen komen die problemen hebben met het NTI na het verkrijgen van een proefpakket en deze geretourneerd hebben. Zelf heb ik een pakket teruggestuurd en zij hebben het niet ontvangen wordt er gezegd.Ik ben al een jaar bezig . Krijgen ze het geld niet via het ene incasso bureau dan nemen ze gewoon een andere. Ik heb contact gehad met Radar , rechtsbijstand en consumentenbond . Misschien kunnen we samen wat bereiken . Mijn rechtsbijstand is zeer geinteresseerd in mensen met het zelfde probleem.

Gast

Re: NTI

Ongelezen bericht door Gast »

Herinner je nog de vroegere reclamestunt van de oprichter van het NTI ?
"Volg een NTI-cursus, en maak kans op een half miljoen gulden" !
Uit de nieuwe cursisten werd de winnaar getrokken en die kreeg van het NTI een staatslot met kans op een half miljoen gulden..

hans B

Ongelezen bericht door hans B »

Dat kan ik mij nog heel goed herinneren. Eerlijk is eerlijk, een prachtige zet, toch?

diepvries

Ongelezen bericht door diepvries »

Kijk eens op de volgende pagina van het forum, laatste bericht op 4 december 2004 (NTI): 20 pagina's vol ellende!

marjootje

Ongelezen bericht door marjootje »

Beste CJ

Ik heb in november 2003 ook een proefpakket ontvangen, terug gestuurd binnen 30 dagen. Na 2 maanden kreeg ik pas een acceptgiro, maar helaas mijn verzend bewijs kwijt geraakt...dom natuurlijk. Ik heb ook al op het forum mijn verhaal geschreven maar er was toen verder niemand met dit probleem. Nu wel! :D Nou ja vrolijk wordt je er niet van. De acceptgiro van het NIB liep op tot € 1.300,-- en toen heb ik voor de laatste keer mevrouw van de Mijn (van NTI) gemaild dat ik hun acceptgiro dan wel wilde betalen als zij maar stopte met het NIB op mij af te sturen. Daar gingen ze gelukkig mee akkoord. Dat was voor kerst... Kom ik gister thuis ligt er een briefje in de bus van TPG dat ze me niet thuis troffen maar een pakketje hadden van ... jaja de NTI!!! :shock: Ik heb vanmorgen meteen gebeld en ja hoor mijn opleidingspakket wordt me weer toegezonden....
Na al dat gebel en gepraat dat je absoluut geen studie wil doen, luisteren ze gewoon niet naar hun "studenten". Nou heeft de dame aan de telefoon gezegd dat het pakket retour afzender kan, met een antwoord nr. nou ik ben benieuwd. Als het me weer geld gaat kosten zal ik de NTI eens bestoken met het NIB, wat ik allemaal wel niet aan telefoonkosten en postzegels betaald heb voor hun :!:

Ik hoop dat je er goed uitkomt met NTI want ze houden behoorlijk hun poot stijf!

Groetjes Marjolijn

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en kunt u op het volgende adres vinden:
http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=14233

TROS Radar Internetredactie

Gesloten