LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Omruilactie Philipsbabyfoon...!!!!!!
Omruilactie Philipsbabyfoon...!!!!!!
Wij hebben onze babyfoon SBC SC 477 opgestuurd naar Philips ivm de klachten die werden besproken in de uitzending van 14-11-2005. Wie heeft ervaring en weet hoe lang het duurt voordat je de nieuwe babyfoon van Philips in huis hebt???
Alvast bedankt!!
Alvast bedankt!!
Re: Omruilactie Philipsbabyfoon...!!!!!!
Wij hebben onze oude babyfoon een week geleden opgestuurd, 4 dagen later hebben we de Philips-helpdesk gebeld, daar werd verteld dat het ongeveer 3 weken zou duren.
Volgens de helpdesk waren zij aan het wachten op philips-Duitsland, 't schijnt dat dit nieuwe type alleen in Duitsland wordt geleverd. Ik vind overigens dit niet zo netjes van Philips, wij zitten nu 3 weken (mss wel langer) zonder babyfoon en moeten nu de huiskamerdeur weer open laten staan of af en toe onderaan de trap gaan luisteren, lekker is dat!
Volgens de helpdesk waren zij aan het wachten op philips-Duitsland, 't schijnt dat dit nieuwe type alleen in Duitsland wordt geleverd. Ik vind overigens dit niet zo netjes van Philips, wij zitten nu 3 weken (mss wel langer) zonder babyfoon en moeten nu de huiskamerdeur weer open laten staan of af en toe onderaan de trap gaan luisteren, lekker is dat!
Re: Omruilactie Philipsbabyfoon...!!!!!!
Hallo,
Nee, inderdaad niet zo netjes. Duurt wel erg lang..helemaal omdat ze aangeven het nieuwe model z.s.m. te sturen.....Het is hier thuis ook even improviseren....Nou ja...we wachten maar af.
Nee, inderdaad niet zo netjes. Duurt wel erg lang..helemaal omdat ze aangeven het nieuwe model z.s.m. te sturen.....Het is hier thuis ook even improviseren....Nou ja...we wachten maar af.
Re: Omruilactie Philipsbabyfoon...!!!!!!
Ik heb deze week de nieuwe babyfoon van Philips mogen ontvangen na het opsturen van het oude model.
Eerste indruk is prima. De thermometer geeft een graadje te weinig aan maar voor de rest geen problemen.
Eerste indruk is prima. De thermometer geeft een graadje te weinig aan maar voor de rest geen problemen.
Re: Omruilactie Philipsbabyfoon...!!!!!!
De reactie van Philips dat de babyfoons uit Duitsland moet komen en dat deze alleen maar in Duitsland gebruikt zouden worden, ben ik het niet mee eens. Ik heb een leverancier, waar ik veel zaken mee doe, gebeld en deze geeft aan dat deze standaard op de plank liggen.
Dan lijkt mij de wachttijd van 3 weken inderdaad wel heel veel. Misschien een tip voor Radar om hier eens achter aan te gaan!?
De adviesprijs van deze babyfoon is € 170,00 excl. BTW. Dat is inderdaad goedkoper dan dat veel mensen hebben betaald voor de oudere versie. Maar als je de techniek bekijkt van het vervangende type, dan lijkt het mij absoluut geen slechte ruil.
Marcel
Dan lijkt mij de wachttijd van 3 weken inderdaad wel heel veel. Misschien een tip voor Radar om hier eens achter aan te gaan!?
De adviesprijs van deze babyfoon is € 170,00 excl. BTW. Dat is inderdaad goedkoper dan dat veel mensen hebben betaald voor de oudere versie. Maar als je de techniek bekijkt van het vervangende type, dan lijkt het mij absoluut geen slechte ruil.
Marcel
Re: Omruilactie Philipsbabyfoon...!!!!!!
Even over de omruilactie van de philips-babyfoon.
Ik heb onze oude babyfoon 5dec jl met het klachtenformulier opgestuurd en vandaag (20dec) kreeg ik de Nieuwe via de ptt aangeboden.. Dus dat valt dan toch weer mee! Ik ben tevreden over de ruil en de afhandeling van onze klacht!!
Groeten van Hanneke.
Ik heb onze oude babyfoon 5dec jl met het klachtenformulier opgestuurd en vandaag (20dec) kreeg ik de Nieuwe via de ptt aangeboden.. Dus dat valt dan toch weer mee! Ik ben tevreden over de ruil en de afhandeling van onze klacht!!
Groeten van Hanneke.
Re: Omruilactie Philipsbabyfoon...!!!!!!
Prima actie van Radar!
Wij hebben precies dezelfde klacht met onze babyfoon, maar hadden nog niets over de Radar uitzending gehoord. Dus gebeld met Philips, en direct doorverwezen naar het Radar formulier op hun website. Verder keurig afgehandeld door de service-medewerker.
Ik ga hem meteen opsturen!
Wij hebben precies dezelfde klacht met onze babyfoon, maar hadden nog niets over de Radar uitzending gehoord. Dus gebeld met Philips, en direct doorverwezen naar het Radar formulier op hun website. Verder keurig afgehandeld door de service-medewerker.
Ik ga hem meteen opsturen!
Re: Omruilactie Philipsbabyfoon...!!!!!!
Ook wij hadden een probleem met de babyfoon. Via zoeken op internet, eigenlijk naar een ander model, kwam ik uiteindelijk op de site van Radar uit. Onze babyfoon is in augustus 2003 gekocht, nadat het oudere model van philips ook al was omgeruild...
Dus nu gewoon de babyfoon naar philips opgestuurd en gister de nieuwe gekregen!
Prima actie dus van Radar!
Groetjes Bianca
Dus nu gewoon de babyfoon naar philips opgestuurd en gister de nieuwe gekregen!
Prima actie dus van Radar!
Groetjes Bianca
Re: Omruilactie Philipsbabyfoon...!!!!!!
Onze 2 en half jaar oude SBCSC477 hebben wij 3 weken gelden opgestuurd en afgelopen woensdag kregen wij het vervangende toestel opgestuurd. Prachtig ding, hoor! Duidelijk betere kwaliteit (materiaal maar vooral ook het geluid en de mogelijkheden). Tevens zit er een nette brief van Philips bij waarin ze excuses maken en aangeven dat we gewoon weer opnieuw 2 jaar garantie krijgen. Wij vinden dit erg goede service van Philips. Uiteraard waren we teleurgesteld dat onze dure babyfoon niet goed functioneerde maar Philips heeft het voor ons prima opgelost! Hier kunnen veel andere fabrikanten een voorbeeld aan nemen!!
Re: Omruilactie Philipsbabyfoon...!!!!!!
Mijn cadeaubon is niet meer geldig. Wat moet ik doen?
Uiterlijk 6 maanden voor het verstrijken van de geldigheidstermijn worden de op dat moment aangeboden cadeaubonnen vervangen door nieuwe versies die weer een jaar langer geldig blijven. In de praktijk betekent dit dat je maximaal 18 en minimaal 6 maanden de tijd hebt om je bon te gebruiken. Mocht het er desondanks toch niet van gekomen zijn om je bon te gebruiken, dan kan je je cadeaubon inwisselen tot 2 maanden na de vervaldatum. De bijdrage (voor adminstratie, verzending en drukkosten) die je hiervoor moet betalen is 10 euro per bon. Na het verstrijken van deze 2 maanden kan er niet meer ingewisseld worden.
Uiterlijk 6 maanden voor het verstrijken van de geldigheidstermijn worden de op dat moment aangeboden cadeaubonnen vervangen door nieuwe versies die weer een jaar langer geldig blijven. In de praktijk betekent dit dat je maximaal 18 en minimaal 6 maanden de tijd hebt om je bon te gebruiken. Mocht het er desondanks toch niet van gekomen zijn om je bon te gebruiken, dan kan je je cadeaubon inwisselen tot 2 maanden na de vervaldatum. De bijdrage (voor adminstratie, verzending en drukkosten) die je hiervoor moet betalen is 10 euro per bon. Na het verstrijken van deze 2 maanden kan er niet meer ingewisseld worden.