LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opzeggen Canal+

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
voetbalfan

Opzeggen Canal+

Ongelezen bericht door voetbalfan »

Zijn er hier mensen die hun cotract bij C+ inmiddels hebben opgezegd middels de voorbeeldbrief op deze site? En wat is de reactie van Canal+ hierop?

Gast

Re: Opzeggen Canal+

Ongelezen bericht door Gast »

Voetbalfan, beetje onbenullig van je om hier een nieuwe topic voor te maken, terwijl je weet dat er al een topic over is.
Dit is tegen de regels van het forum.

jellevdv

Ongelezen bericht door jellevdv »

ik heb nog geen reactie gekregen .. ik heb wel het idee dat het abo opgezegt gaat worden want ik heb nog geen gids ontvangen.

Sjarlie

Ongelezen bericht door Sjarlie »

Ik heb Canal +opgezegd en ik word gewoon aan mijn contract gehouden tot 31-01-2006; dus geen enkele coulance voor wat betreft...... ik had een zelf geprepareerde aangetekende brief gestuurd.
Nu mij geen enkele mededogen is gegund; jarenlang trouwe fan (Vanaf 18 jan 1996) verwacht ik voor jullie allen ook het ergste! En wens ik jullie veel sterkte. Ik heb Casema digitale televisie en had anders daar een Canal + abbo afgesloten. Dit houd nu echter op! Veel geluk allemaal! Vriendelijke Groet, Sjarlie.

Gast

GEwoon niet langer betalen omdat hun zich niet aan het contract houden.....denk je dat ze naar de rechter durven stappen? zo ja denk je dat ze winnen? denk het zelf niet.

Gast

IK heb na mijn opzegging een rekening gekregen voor de volgende maand met daarbij 0.91 cent extra voor de acceptgiro die ze mij sturen want de intrekking van de automatische incasso die volgens canalplus hoort bij de opzegging is wel geaccepteerd maar de opzegging niet wat een oplichters!!!

jellevdv

Ongelezen bericht door jellevdv »

in mijn geval het zelfde.

daarmee geeft canal + aan dat ze de confrontatie aangaan.

ik heb geen overeenkomst meer met canal+ en met ingang van 1 juni gaat canal= ook uit mijn tuner.

ik ga ook mijn rechtsbijstand verzekering aanspreken hiervoor.

mocht canal+ dus besluiten om via transfair en deurwaarder de rechter in te schakelen ben ik iniedergeval goed verzekerd.

we zullen zien..

overigens heeft canal plus nog tot dinsdag de tijd om te reageren.
vanaf die datum kun jeje overigens pas aanmelden bij de ombusman.

Til

Ongelezen bericht door Til »

Wij hebben ook de automatische incasso stopgezet, maar toch is er automatisch afgeschreven gister van Canal +, dus maandag ook maar even de bank bellen dat dat niet goed gegaan is.
Wij zijn inmiddels 6 brieven naar Canal + verder, ook de brief van Radar, maar daarvan nog geen antwoord. Maar op al onze brieven een standaar brief retour, dat we niet eerder van Canal + afkunnen, in de ene brief tot eind febr 2006, in een andere tot jan 2006 en in weer een andere brief eind okt 2005, dus in elke brief staat ook weer wat anders en bellen ook al vaak gedaan, maar ook dat helpt niet om ervan af te komen, erg frustrerend.

fcutreg4ever

Ongelezen bericht door fcutreg4ever »

(GEwoon niet langer betalen omdat hun zich niet aan het contract houden.....
denk je dat ze naar de rechter durven stappen?
zo ja denk je dat ze winnen? denk het zelf niet.)

Lees je contract dan nog maar eens goed door dan.
Canal+ staat zeer zeker wel in hun recht, laat het voor rechter komen en
je weet het zeker, ik ben alleen bang dat dat je een hoop geld gaat kosten.
Want het staat gewoon in je contract,
(CANAL+ draagt geen verantwoordelijkheid voor de inhoud van de programma’s.
Zij heeft het recht om de inhoud, volgorde en samenstelling van de
televisieprogramma’s en afzonderlijke programma onderdelen te wijzigen)
Dit heb je gewoon ondertekent, een bindend contract dus.
Radar is alleen maar bezig om over andermans rug goedkoop kijkcijfers te scoren.
Laat die Miep in der eigen gegraven zwembad gaan zwemmen, waar geen vergunning voor is verleend b.t.w

voetbalfan

Ongelezen bericht door voetbalfan »

Voetbalfan, beetje onbenullig van je om hier een nieuwe topic voor te maken, terwijl je weet dat er al een topic over is.
Dit is tegen de regels van het forum.
Zal wel meevallen, denk je niet? Mag aannemen dat de moderator anders wel ingegrepen zou hobben? Ik zou trouwens in een reactie naar anderen niet zo snel de term "onbenullig" gebruiken, kwestie van fatsoen, nietwaar?

Gast

Vind je?
Ik blijf het onbenullig vinden dat je een nieuwe topic erover opent terwijl je weer dat er al een topic over is.
Dat is namelijk een bewuste actie van forumvervuiling.
Over fatsoen gesproken :roll:

Gesloten