Beste lezers beste mevrouw Beltman,
zoals ik al eerder heb gezegd zou ik het zeer beleefd vinden, dat mensen met een klacht die via dit forum wordt opgelost dit ook even melden. Dat het NTI zegt dat dit gebeurt is ongeloofwaardig gezien het aantal klachten.
Het blijft voor ons, www.nti-klachtenforum.nl overigens zeer noodzakelijk en tevens uitdagend om via dit forum in contact te treden met het NTI via mevrouw Beltman. Op onze brief aan de geschillen commissie en het nti, gedateerd 1 augustus 2005 is nog niet gereageerd!
Inmiddels is duidelijk dat de onafhankelijk commissie van beroep niet is gekeurd door de ministerie van justitie en de consument hoeft niets van de commissie te verwachten. Alleen gekeurde commissies behoren zich aan bepaalde eisen te houden en zijn controleerbaar.
Dan is er nog een briefwisseling met het ISWB. Het ISWB heeft meer dan tien jaar geleden een studie makelaardij o.g. verkocht aan het NTI. Deze cursus wordt door het NTI nog steeds uitgegeven. Reactie van het ISWB:" Ik kan me goed voorstellen dat het materiaal gedateerd is".
Dit laatste betreft een studie dat ik heb gevolgd en tot dezelfde conclussie kwam.
Misschien dat het NTI via dit forum met een antwoord komt want via een brief reageert men niet. Tenslotte wil ik nog melden dat in het laatste geval de slagingspercentage niet meetelt. Als thuisstudent kan ik persoonlijk mijn mening geven op dit antwoord van het NTI, namelijk als thuisstudent ben je intensiever bezig met de studie door op het internet meer te weten komen.
graag reacties van alle lezers over hun ervaring en ook van mevr. Beltman namens het NTI.
met vriendelijke groeten
Brian van de Wege
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] oude studie
Re: oude studie
Sorry dat ik hier over door blijf zagen.
Ik heb namelijk niets anders te doen en ik ben een ongelofelijke zei.kerd.
Ik heb namelijk niets anders te doen en ik ben een ongelofelijke zei.kerd.