LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Philips babyfoon SBCSC465

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
danielle8228

Philips babyfoon SBCSC465

Ongelezen bericht door danielle8228 »

Ik heb zelf een Philips SBCSC465 gekregen van de babystunter toen ik mijn babykamertje kocht. Ik heb het ding nooit gebruikt omdat ik een andere babayfoon heb met een camera. Toen ik hem toch een keer wilde gebruiken bleef hij maar het signaal geven dat er iets mis was terwijl er niets aan de hand was met het ding ik denk dat de accu het nooit heeft gedaan ik heb toen contact opgenomen met de babystunter maar dit was uiteraard nadat het jaar garantie was afgelopen en die vertelden mij dat ze er niets aan konden doen en dat ik maar contact op moest nemen met de philips maakservice dit heb ik nooit gedaan omdat ik het ding niet gebruik maar ik wil hem nu wel meenemen op vakantie? Nu ik het programma radar zag denk ik toch even navragen heeft nog iemand last van dit geval gehad en wat is de oplossing?

Vrolijk

Re: Philips babyfoon SBCSC465

Ongelezen bericht door Vrolijk »

beste danielle vaak is het sensitivity(gevoeligheid)hoog dat kan door hem iets terug te stellen verholpen zijn.
Het zijn gevoelig microfoontjes die soms van buiten geluid oppikken.
Dus een klein stukje terug zetten.
Zeker ben ik niet want kan namelijk het type niet.
Succes.

Gesloten