LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Philips Sb SC477 omruilactie n.a.v. uitzending Radar
Philips Sb SC477 omruilactie n.a.v. uitzending Radar
Naar aanleiding van de uitzending over de babyfoon van Philips heb ik contact opgenomen met de klantenservice van Philips. De verwees ons naar de site van Philips waar een fomulier klaarstaat. Middels dit formulier kun je je babyfoon omruilen voor een ander type.
Even googlen leert dat dit type niet eens in Nederland te koop is!
Via de duitse Kelkoo wordt dit product ook nog eens aangeboden voor ± €100 . Ik heb echter nog geen jaar geleden voor de SB SC477 € 189,= neergelegd!!!!!
Mooie omruil actie @#@$$%!
Waarom geen soortgelijk product als SB SC484?
Even googlen leert dat dit type niet eens in Nederland te koop is!
Via de duitse Kelkoo wordt dit product ook nog eens aangeboden voor ± €100 . Ik heb echter nog geen jaar geleden voor de SB SC477 € 189,= neergelegd!!!!!
Mooie omruil actie @#@$$%!
Waarom geen soortgelijk product als SB SC484?
Re: Philips Sb SC477 omruilactie n.a.v. uitzending Radar
Ik ben ook even gaan kijken naar dat nieuwe product, maar dit lijkt me een gelijkwaardig product. Het klopt dat de SC477 2 jaar geleden duurder was, maar zoals met de meeste tecnoligische snufjes wordt de boel snel goedkoper.
Het aangeboden toestel lijkt zelfs wat toeters en bellen te hebben niet de SC477 niet had, zoals temperatuurmonitorring in de babykamer, afspelen van slaapliedjes en een oproepfunctie als je de parentunit kwijt bent!
Het aangeboden toestel lijkt zelfs wat toeters en bellen te hebben niet de SC477 niet had, zoals temperatuurmonitorring in de babykamer, afspelen van slaapliedjes en een oproepfunctie als je de parentunit kwijt bent!
Hallo Steef12,
Haal je nu niet 2 dingen door elkaar. Het door mij genoemde apparaat (SB SV484) heeft inderdaad de functies die jij noemt. Maar dit is niet het apparaat dat Philips aanbied (SKM 7489)!!!!
En ik heb het product geen 2 jaar geleden gekocht maar eind vorig jaar.
Ik begrijp best dat alle electronica die je koopt snel verouderd is. Maar een babyfoon van € 190,= die niet doet wat je er van verwacht vervangen door een exemplaar dat de helft goedkoper is, lijkt me iets overdreven. Het door mij aangegeven andere exemplaar (SB SC484) is ook veel goedkoper (±€ 140,=) dus leek mij dit een beter alternatief.......
Groeten
J. Raatjes
Haal je nu niet 2 dingen door elkaar. Het door mij genoemde apparaat (SB SV484) heeft inderdaad de functies die jij noemt. Maar dit is niet het apparaat dat Philips aanbied (SKM 7489)!!!!
En ik heb het product geen 2 jaar geleden gekocht maar eind vorig jaar.
Ik begrijp best dat alle electronica die je koopt snel verouderd is. Maar een babyfoon van € 190,= die niet doet wat je er van verwacht vervangen door een exemplaar dat de helft goedkoper is, lijkt me iets overdreven. Het door mij aangegeven andere exemplaar (SB SC484) is ook veel goedkoper (±€ 140,=) dus leek mij dit een beter alternatief.......
Groeten
J. Raatjes
-
De prijzen die je op internet vindt zijn internetprijzen. De prijs die Philips hanteert is verkoopadviesprijs.
Op internet is alles goedkoper. Op het moment dat er een omruiling plaatsvindt en het nieuwe apparaat heeft dezelfde mogelijheden, moet je niet aan komen kakken dat je het ding via een Duitse website goedkoper kan krijgen. We zijn inmiddels ook een jaar verder, in de loop der tijd wordt alles goedkoper.
Op internet is alles goedkoper. Op het moment dat er een omruiling plaatsvindt en het nieuwe apparaat heeft dezelfde mogelijheden, moet je niet aan komen kakken dat je het ding via een Duitse website goedkoper kan krijgen. We zijn inmiddels ook een jaar verder, in de loop der tijd wordt alles goedkoper.
De volgende link via support op de philipssite geeft informatie over het product.....
http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbi ... NL&slg=NLD
lijkt me niet verkeerd....
http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbi ... NL&slg=NLD
lijkt me niet verkeerd....
Het lijkt een prima regeling van Philips. Je krijgt immers een erg mooi apparaat in ruil aangeboden, met meer functionaliteit als het oorspronkelijke model.
Wat ik minder vind ik is de opstuur-regeling. Mij werd al verteld dat het wel 3 weken kon duren voordat ik het vervangende apparaat zou ontvangen! Heeft iemand al ervaringen?
Wat ik minder vind ik is de opstuur-regeling. Mij werd al verteld dat het wel 3 weken kon duren voordat ik het vervangende apparaat zou ontvangen! Heeft iemand al ervaringen?
Ook op een andere reactie heb ik dit gezet, dus hierbij ook mijn verhaal. De reactie van Philips dat de babyfoons uit Duitsland moet komen en dat deze alleen maar in Duitsland gebruikt zouden worden, ben ik het niet mee eens. Ik heb een leverancier, waar ik veel zaken mee doe, gebeld en deze geeft aan dat deze standaard op de plank liggen.
Dan lijkt mij de wachttijd van 3 weken inderdaad wel heel veel. Misschien een tip voor Radar om hier eens achter aan te gaan!?
De adviesprijs van deze babyfoon is € 170,00 excl. BTW. Dat is inderdaad goedkoper dan dat veel mensen hebben betaald voor de oudere versie. Maar als je de techniek bekijkt van het vervangende type, dan lijkt het mij absoluut geen slechte ruil.
Marcel
Dan lijkt mij de wachttijd van 3 weken inderdaad wel heel veel. Misschien een tip voor Radar om hier eens achter aan te gaan!?
De adviesprijs van deze babyfoon is € 170,00 excl. BTW. Dat is inderdaad goedkoper dan dat veel mensen hebben betaald voor de oudere versie. Maar als je de techniek bekijkt van het vervangende type, dan lijkt het mij absoluut geen slechte ruil.
Marcel
Even over de omruilactie van de philips-babyfoon.
Ik heb onze oude babyfoon 5dec jl met het klachtenformulier opgestuurd en vandaag (20dec) kreeg ik de Nieuwe via de ptt aangeboden.. Dus dat valt dan toch weer mee! Ik ben tevreden over de ruil en de afhandeling van onze klacht!!
Groeten van Hanneke.
Ik heb onze oude babyfoon 5dec jl met het klachtenformulier opgestuurd en vandaag (20dec) kreeg ik de Nieuwe via de ptt aangeboden.. Dus dat valt dan toch weer mee! Ik ben tevreden over de ruil en de afhandeling van onze klacht!!
Groeten van Hanneke.