LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] RADAR ZEUR NIET ZO OVER HABBO
RADAR ZEUR NIET ZO OVER HABBO
Zeur niet zo mensen!!
Je moet toch zelf wete waar je je geld aan uitgeeft.
En een ban is niet zomaar.
Geef nooit je wachtwoord weg of download programma's.
Gebruik ad-aware dan zit je safe.
Pak een wachtwoord met letters en hoofdletters en cijfers.
Vertel niemand je wachtwoord.
HABBO HOTEL RULESSSS.
Radar alleen maar negatief he grrr.
En die zeldzaam ook fake die kan je helemaal niet zo kopen.
Duurste zeldzaam is 25credits.
Zeur niet ZO!!!
Kijk naar jullie eigen portomonee.
Ik beslis over mijn eigen geld !!
Je moet toch zelf wete waar je je geld aan uitgeeft.
En een ban is niet zomaar.
Geef nooit je wachtwoord weg of download programma's.
Gebruik ad-aware dan zit je safe.
Pak een wachtwoord met letters en hoofdletters en cijfers.
Vertel niemand je wachtwoord.
HABBO HOTEL RULESSSS.
Radar alleen maar negatief he grrr.
En die zeldzaam ook fake die kan je helemaal niet zo kopen.
Duurste zeldzaam is 25credits.
Zeur niet ZO!!!
Kijk naar jullie eigen portomonee.
Ik beslis over mijn eigen geld !!
Re: RADAR ZEUR NIET ZO OVER HABBO
chatwoman je hebt groot geijk!! ik beslis ook over mijn eigen geld als je je verveelt in rl (voor mensuhh het betekend real live=echt leven)kun je altijd je habbo vriendezn en vriendinnen gaan bezoeken ik vindtr het leuk om te chillen dansen dus laat ons gewoon fun hebben!!!!!n habbo tha best
nou, ik vind ook dat je niet zo moet zeuren, habbo is leuk, maar ik mag er niet meer op want mijn broer heeft stiekem credits besteld dus ik mag niet meer! :'(
Maar zeur niet, alles is ergens goed voor dus bannen ook, en het geld uitgeven ook!!!!
Boze groeten: MY
Maar zeur niet, alles is ergens goed voor dus bannen ook, en het geld uitgeven ook!!!!
Boze groeten: MY
chatwoman je hebt gelijk!!! radar moet ophouden met dat *** gezeur! die mensen zeggen wel dat ze gehact zijn maar zeggen ze ook hoe, nee, waarscheinlijk hebben ze dom genoeg hun wachtwoord gezegd, voor de hackers: jullie moeten ********
okj je hebt een goede kant en een slechte kant aan habbo..
de goede: je kunt er nieuwe vriendenmaken enz..
de slechte is: je kunt soms gehack worden maar daar kun je iets aan doen.. en aan de bans ook.. je moet ten eerste goed de regels lezen.. ten 2de nooit je naam ofso zeggen.. ten 3de een moeilijk w8woord maken..
de goede: je kunt er nieuwe vriendenmaken enz..
de slechte is: je kunt soms gehack worden maar daar kun je iets aan doen.. en aan de bans ook.. je moet ten eerste goed de regels lezen.. ten 2de nooit je naam ofso zeggen.. ten 3de een moeilijk w8woord maken..
Radar zeurt niet, mensen moeten inderdaad zelf bepalen waar ze hun geld aan uit geven. Alleen gaat het hier om gebruik van het hotel door kinderen. Ze weten vaak niet waar ze mee bezig zijn en geven zonder er hard bij na te denken het geld van hun ouders op een onverantwoorde manier uit. Ik vind het werkelijk grote onzin om veel geld uit te geven aan iets wat niet bestaat! Als je wil chatten met leuke mensen kan dat op andere site ook heus wel zonder er veel geld aan uit te geven. Wees verstandig en koop voor het geld liever iets waar je langer wat aan hebt!
Haaii ,,
Die uitzending was echt zwaar fake !! Die zeldzaam enzow kan je helemaal niet voor zoveel kopen .. :S Dat is ie dan WAARD!! :S:S
Gsuss .. En habbo is toch ook voor 12+ !!? Nou dan ..
Vind je het gek dat er allemaal kleine kleutertjes gehackt worden .. :S
Die weten amper wat er speelt bij zo'n spel.
In die uitzending waren ook alleen maar kleuters .. :S KansloOs .. =P
't Is ook een beetje malafide dat er op 1 april 2005 weer iemand wordt aangenomen ,, en dat dan METEEN iedereen antwoord krijgt op de klaagmailtjes die ze sturen .. :S:S
Mjah ,, laat habbo toch lekker aankloten joh .. En als het je niet bevalt ,, dan stop je toch ?!
Okee okee ,, dat is moeilijk ( 't is een verslaving ) maar als je alleen maar negatief erover kan zijn .. tjaaah ..
Laat het gewoon !!
Mensen beslissen over hun eigen portomonee hea ..
CiaOw 'nd KuSsjj's
Maan ..
Die uitzending was echt zwaar fake !! Die zeldzaam enzow kan je helemaal niet voor zoveel kopen .. :S Dat is ie dan WAARD!! :S:S
Gsuss .. En habbo is toch ook voor 12+ !!? Nou dan ..
Vind je het gek dat er allemaal kleine kleutertjes gehackt worden .. :S
Die weten amper wat er speelt bij zo'n spel.
In die uitzending waren ook alleen maar kleuters .. :S KansloOs .. =P
't Is ook een beetje malafide dat er op 1 april 2005 weer iemand wordt aangenomen ,, en dat dan METEEN iedereen antwoord krijgt op de klaagmailtjes die ze sturen .. :S:S
Mjah ,, laat habbo toch lekker aankloten joh .. En als het je niet bevalt ,, dan stop je toch ?!
Okee okee ,, dat is moeilijk ( 't is een verslaving ) maar als je alleen maar negatief erover kan zijn .. tjaaah ..
Laat het gewoon !!
Mensen beslissen over hun eigen portomonee hea ..
CiaOw 'nd KuSsjj's
Maan ..
misschien geen kinderen maar wel heel veel domme jongeren...