LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sauna-actie optimel

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
Gast

sauna-actie optimel

Ongelezen bericht door Gast »

Bij 3 pakken optimel kan de 2e persoon gratis naar verschillende sauna's. We waren met 9 personen (4 gespaarde aktiekaarten) en belden om te reserveren, zoals op die spaarkaarten staat vermeld.
We bellen met de sauna in Zuidwolde en konden niet terecht, maar konden wel terecht als we allemaal het volle pond zouden betalen
Klacht gemeld bij zowel de sauna als optimel.

Captain Pervert

Re: sauna-actie optimel

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Ja, dus. Je geeft nogal weinig informatie. Wat zeiden ze precies dan? Wat zeiden de actievoorwaarden over een bezoek met meerdere personen en meerdere spaarkaarten?

Plopperdeplop

Re: sauna-actie optimel

Ongelezen bericht door Plopperdeplop »

Nou daar klopt dus geen ene moer van! Die kassamiep zal misschien niet goed op de hoogte zijn geweest maar die sauna doet gewoon mee aan die actie (sauna Linderbrink geloof ik? staat op de website) en het volgende staat ook op de website bij de spelregels:
"Meerdere Cards

Je kunt per Card en per saunacentrum slechts éénmalig gebruik maken van het arrangement.
Ga je met meer dan twee personen? Dan kun je ook meerdere Sauna Cards gebruiken. Per Card en per betalende persoon is de tweede persoon gratis. Je mag ook met groepen komen, mits er voldoende capaciteit is en mits je voldoende geldige Cards hebt."
Ik zou die sauna gewoon nog maar eens een keer bellen en ze wijzen op de spelregels die op de website van Optimel staan. Als ze niet meewerken zou ik klagen bij optimel want die sauna profiteert wel lekker mee van de gratis reclame!

[/quote]

Gesloten