LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Spam
Spam
Kan het zo zijn dat veel mensen voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten? In onze kring kennen we mensen die voor een paar euro telkens wisselen van provider. Wijzelf zitten ongeveer 8 jaar bij Het Net, dat kost 13 euro per maand incl. spamfilter. De spams welke ik heb ontvangen kan ik op 2 handen tellen !
Re: Spam
Ja en Nee...
Als je bleef zitten heb je in ieder geval geen problemen met aan en afsluiten, want 95% van alle klachten gaat over starten en stoppen en zelden over bestaande langlopende relaties.
Maar, vaak het eerste jaar half geld,
tevens een gratis draadloos modem en meerdere pc's kunnen erop.
Vaak ook snellere verbinding.
Ze willen er nu ook telefoon bij, dus geen skype meer!
Helaas liet ik mij ook wel eens te snel door die reclame verleiden, maar nu doe ik voor elke grote aankoop of overstap altijd een week bedenktijd, minder miskopen, en je hebt tijd om te kijken of het elders niet nog beter of voordeliger is, of betere service en minder problemen,
Dus ik ga overal een week over denken, en sommige zijn dan verbaast dat ik het toch koop, want zelden komt er zo iemand terug.
een meestal tevreden klant die het aantal miskopen probeerd te verminderen, maar soms....
Ik blijf blond,,, Anastasia...
Als je bleef zitten heb je in ieder geval geen problemen met aan en afsluiten, want 95% van alle klachten gaat over starten en stoppen en zelden over bestaande langlopende relaties.
Maar, vaak het eerste jaar half geld,
tevens een gratis draadloos modem en meerdere pc's kunnen erop.
Vaak ook snellere verbinding.
Ze willen er nu ook telefoon bij, dus geen skype meer!
Helaas liet ik mij ook wel eens te snel door die reclame verleiden, maar nu doe ik voor elke grote aankoop of overstap altijd een week bedenktijd, minder miskopen, en je hebt tijd om te kijken of het elders niet nog beter of voordeliger is, of betere service en minder problemen,
Dus ik ga overal een week over denken, en sommige zijn dan verbaast dat ik het toch koop, want zelden komt er zo iemand terug.
een meestal tevreden klant die het aantal miskopen probeerd te verminderen, maar soms....
Ik blijf blond,,, Anastasia...