Ik wil een half straatje kopen via de site voor 10 april
Kan ik dit helemaal niet doen. Terwijl als je aan de lotterij wil meedoen voor 29 april je wel loten kan kopen. Maar ik wil meedoen met 10 april. Het is onmogelijk omdat te doen.
Je wordt verplicht om mee te doen op 29 april. Maar op 10 april kun je geen loten kopen Dat is toch raar?
Het lijkt wel of ze het niet willen dat je loten koopt op 10 april
Vind het wel heel raar.
Ik kan alleen maar 10x een lot kopen,maar ik wil gewoon een half straatje kopen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] staatlotterij + 10 april geen loten kopen.
Re: staatlotterij + 10 april geen loten kopen.
Waarom dan niet 5 keer een los lot kopen?
Bailey bedankt voor je antwoord,maar waar het mij om gaat is dat je zelf een keuze moet hebben. Niet de staatlotterij!
Allereerst schrappen ze voor vele mensen om een automatisch mee te spelen op 10 april. Dat wordt opeens 29 april Vervolgens wil je een extra lot kopen,kan dat niet.
HET GAAT MIJ OM HET PRINCIPE.
voortaan koop ik nooooooooooit MEER een staatlot bij de site,maar ga ik wel naar mijn vertrouwde verkooppunt ipv het via hun te bestellen.
Daar heb ik namelijk een keuze
Ook zeggen ze bijvoorbeeld dat je het via de creditcard kunt bestellen,terwijl dat helemaal niet waar is. Wees gewoon eerlijk!! en schrijf erbij dat het tijdelijk niet mogelijk is.
Allereerst schrappen ze voor vele mensen om een automatisch mee te spelen op 10 april. Dat wordt opeens 29 april Vervolgens wil je een extra lot kopen,kan dat niet.
HET GAAT MIJ OM HET PRINCIPE.
voortaan koop ik nooooooooooit MEER een staatlot bij de site,maar ga ik wel naar mijn vertrouwde verkooppunt ipv het via hun te bestellen.
Daar heb ik namelijk een keuze
Ook zeggen ze bijvoorbeeld dat je het via de creditcard kunt bestellen,terwijl dat helemaal niet waar is. Wees gewoon eerlijk!! en schrijf erbij dat het tijdelijk niet mogelijk is.
Sorry, ik zag niet dat het via de site ging.