LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Test mobiele telefoons
Test mobiele telefoons
Hallo! Ik hoor net tijdens de uitzending dat de e700 alleen via mms fotos kan versturen, dit is echter niet waar. Ik heb een e700 waarmee ik regelmatig fotos op m'n laptop zet (via infrarood) hiervoor moet je een programma downloaden ( EasyStudio PIMS & File Manager van Samsung ) Deze wordt niet bij je telefoon geleverd en kun je dus downloaden op: http://www.samsung.se/_upload_2/EC_DOWN ... .0.0.1.zip Ik hoop dat iemand met deze telefoon(die dit nog niet wist) hier wat aan heeft. vr.gr. Bas Everts
Re: Test mobiele telefoons
ja idd.. ik wilde dit ook gaan posten!! echt slecht dat jullie daar niet achter zijn gekomen!! dat noemen ze nou een test pannel maar fijn van samsung dat ze wel software hebben gemaakt en dus niet de telefoon maatschapijen te hoeven spekken
hallo, ik heb vorigeweek ook een samsun 700 gekocht, er werd me bij de orange-winkel verteld dat ik een kabel hiervoor kon kopen, maar ben er tot op heden niet achter waar? kan iemand me dat vertellen?
hier nog een handige link over de e700: Topic: Het Tweakers.net Samsung SGH-E700 topic - Deel 4
De prijs van de Samsung SGH-E700 is 499 euro's ? Als je een beetje rondkijkt kan je hem al vinden voor 335 euro's. Slecht onderzoek hoor van het RADAR team. Dan de Nokia 6600 Die kan je al kopen 439 euro bij Belcompany. Sony Ericsson T630 voor 300 euro in de winkels. De Motorola V525 voor ongeveer 150 euro bij Belcompany De Siemens MC60 voor 165 euro bij de Belcompany. Nu heb ik toevallig een reclame blaadje van de belcompany voor me neus gehad maar het verschil met andere winkels maar enkele euro's. De prijzen die RADAR toonde zijn van enkele weken geleden. Beetje jammer. Volgende keer iets beter opletten.
Ik heb mijn datakabel gekocht bij Mobileplaza.nl. De originele van Samsung. Werkt prima, samen met EasyStudio. Zelf polyphonic ringtones en foto's van en naar je Samsung zenden. En makkelijk je telefoonboek en agenda van je mobiel bijhouden via je pc. IDEAALhallo, ik heb vorigeweek ook een samsun 700 gekocht, er werd me bij de orange-winkel verteld dat ik een kabel hiervoor kon kopen, maar ben er tot op heden niet achter waar? kan iemand me dat vertellen?
de datakabel kost ongeveer 40 euro. moet je maar kijken bij de diverse telecomzaken. Belcompany heeft het zeker
Ja, idd, via infrarood is het heel goed te doen om foto's naar een computer te sturen! Ik weet niet hoeveel zo'n datakabel kost, maar misschien is het verstandiger om een infrarood ontvanger voor je pc te kopen, die is namelijk voor meerdere telefoons bruikbaar terwijl zo'n kabel voor 1 telefoon geschikt is. Het enige nadeel van infrarood is dat je er geen firmware (software op je telefoon) mee kan vernieuwen (upgraden).
In de uitzending werd verteld dat je afbeeldingen kunt mmsén naar e-mail adres; LET OP dit is provider afhankelijk, bij bijvoorbeeld orange is mms alleen naar mobiel mogelijk. Bij KPN is mms met genoemde toestellen nog niet mogelijk.
Ik vind het slecht dat er niet gemenld is in het programma dat de nokia 6600 ook films kan opnemen. En er geen vergelijking is gemaakt van de verschillende geheugencapaciteit. Als je over digitale camera's praat is dat een van de essentiele dingen. Timo
Het is niet echt rechtvaardig opm telefoons die in totaal verschillede klassen worden uitgebracht met elkaar te vergelijken. Daarbij komt nog dat de camera's in telefoons absoluut niet bedoeld zijn om af gedrukt te worden, ook niert de van de nokia. Pas als de resoluties boven de 2 megapixel gaan uitkomen zijn het serieuze camera's
in uw uitzending wert verteld dat deze telefoon niet op infrarood werkt maar dat doet hij wel en zelfs vrij simpel mijn vader haald op deze wijze mijn foto,s zo van mijn toestel, ook voor jullie leuk om te weten .
Ik vind het ook slecht dat er niet eens rekening wordt gehouden met de resolutie. Zo is het een zeer onjuiste vergelijking en ik snap eigenlijk ook niet dat je een V525 een 3 kan geven en dan een MC60 een 4,5 dus gewoon hoger. Als er 1 camera bagger is dan is het wel die van de MC60 ipv die van de V525
He waar zijn de andere reacties die andere hier hebben geplaatst over dit onderwerp, het is toch niet zo dat Radar ze verwijderd omdat er teveel slechte dingen in staat !!!! Gisteren stonden er veel reacties over dit onderwerp erop.
dus de samsung is tweede nutt 1ste plaats verdient tie wel hopaa samsingg rulezzzzz don't mess with samsung aight
Probeer de foto's van de sharp GX 20 eens.. Dan weet je wat goede foto's zijn
Hallootje Als ik de test zo lees worden bijna alle camera's als slecht tot zeer slecht gekwalificeerd. Het panel zou de SE P900 eens moeten testen. De prijs is welliswaar pittig maar dan heb je ook wat! Alles in één: Telefoon, Camera, PDA etc. en deze camera is wel degelijk goed Max resolutie 640x480 !! echt scherp en goede kleuren alleen jammer dat er geen zoomfunktie op zit. Voor de rest echt een super alleskunner!! Groeten een zeer tevreden P900 gebruiker
Heeft iemandervaring met de fotokwaliteit van de Sony ericsson k700i?
ja hoor de E700 doet het echt goed, gemakkelijk foto's versturen van en naar de laptop.