LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vandaag: over bestendigheid kinderspeelgoed
vandaag: over bestendigheid kinderspeelgoed
Wat heb ik me geergerd aan het item over de bestendigheid van speelgoed. Toen mijn blik erop viel dacht in eerste instantie dat het er om ging hoe kinderen reageren als je ze zegt iets stuk te maken.
Maar dat was niet zo...
Hoe kun je, door kinderen speelgoed te laten slopen aangeven hoe goed het speelgoed in elkaar zit. Door dit op deze manier te doen geef je kinderen sowieso al het verkeerde voorbeeld. Maar is het niet de bedoeling dat we kinderen leren dat je rustig moet spelen???
Het speelgoed is er ten eerste al niet voor gemaakt om ermee te gooien, losse onderdelen wordt meestal op de verpakking voor gewaarschuwd bij bepaalde leeftijden dus daar kun je op letten, en als ik een kind zo zou zien spelen dan pak ik het af en krijgt hij de eerst komende tijd geen speelgoed meer!
Maar dat was niet zo...
Hoe kun je, door kinderen speelgoed te laten slopen aangeven hoe goed het speelgoed in elkaar zit. Door dit op deze manier te doen geef je kinderen sowieso al het verkeerde voorbeeld. Maar is het niet de bedoeling dat we kinderen leren dat je rustig moet spelen???
Het speelgoed is er ten eerste al niet voor gemaakt om ermee te gooien, losse onderdelen wordt meestal op de verpakking voor gewaarschuwd bij bepaalde leeftijden dus daar kun je op letten, en als ik een kind zo zou zien spelen dan pak ik het af en krijgt hij de eerst komende tijd geen speelgoed meer!
Re: vandaag: over bestendigheid kinderspeelgoed
Inderdaad, waaaardeloos gebracht onderwerp. En wat een 'bijzonder wetenschappelijke onderzoeksmethode' Als mijn kinderen zo met hun spullen zouden omgaan kregen ze een hele tijd niets nieuws weer. Niet normaal de opklopperij van Rader heden ten dage, de kijkcijfers zijn zeker ruk? Het niveau van het programma is met dit soort sensatiezoekerij inmiddels gedaald tot bodempeil en ik zou zeggen, STOPPEN!!!
Het zeiden ze nog even iets over de reacties die binnen kwamen en ze gaan er niet eens op in! Maken ze de vergelijking met een crash test van een auto. Ja waar gaat dit heen jongens...
ik heb net gekeken naar het kapot maken van speelgoed
notabene brandweerauto's en koetsen...
... GEWELDIG !!!!!!!!!!!
O HEERLIJK MEER MEER MEER !!!!!!!!
ow wat een nostalgie !!!
mag ik ook eens mee doen aan zo'n test !!! ??? ? ?? ?? ?!!!
notabene brandweerauto's en koetsen...
... GEWELDIG !!!!!!!!!!!
O HEERLIJK MEER MEER MEER !!!!!!!!
ow wat een nostalgie !!!
mag ik ook eens mee doen aan zo'n test !!! ??? ? ?? ?? ?!!!
Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat Radar zich verlaagd tot zo'n item.Laten zien hoe kinderen aangemoedigd worden tot agressief gedrag.Kinderen vragen in de komende tijd van Sinterklaas of kerstmis om speelgoed(het woord zegt het al SPEELgoed)en neit om VERNIELGOED.Ik had het idee om lid te worden van het testpanel maar dat is nu voorgoed over!!
pfff
ik kan de humor van trosradar wel waarderen hihi wat een aanstellerij hiero hoor!
ik kan de humor van trosradar wel waarderen hihi wat een aanstellerij hiero hoor!
Als het bedoeld was als humor wel ja, helaas is het de opzet van Radar om met het opgeheven vingertje rond te gaan, en da's niet om te lachen. Misschien nog een tip, een crashtest voor auto's bij laten we zeggen een 130 km/u en dan zonder gordels, oh oh wat hebben een onveilige auto's gevonden mensen.
Ik was met stomheid geslagen.
Dit is kinderen in een vroeg stadium opleiden tot crimineel, en wie weet in later stadium tot terrorist.
Wat is het verschil om een brandweerauto te slopen, of een mes in iemands lichaam te plaatsen. Dit is natuurlijk een beetje cru gesteld, maar toch .....
Denken jullie nu echt niet na over zo'n onderwerp.
Kinderen dienen te spelen met speelgoed. Als kinderen zo zouden spelen dan verdienen ze echt een berisping.
Het programma Radar heeft bij mij en zo te zien aan de reacties, ook bij andere mensen afgedaan.
Ik wil jullie bij deze nomineren voor de "loden leeuwin", voor het meest niet serieus te nemen consumentenprogramma.
Denk in 't vervolg eens verder na over zo'n onderwerp.
De optie van een iemand die reageerde om het speelgoed cadeau te doen aan een kinderdagverblijf en dan 2 weken er mee laten spelen, en hiermee bedoel ik echt spelen, zou wat mij betreft een relevante test opleveren.
Dom, dom, dom, dom .......
P.S. Ik kan mijn e-mailadres niet helemaal kwijt in de kolom. Kunnen jullie hiervoor meer ruimte maken, of hebben jullie ook een zwakzinnige aan jullie website zitten die deze onderhoudt.
Dit is kinderen in een vroeg stadium opleiden tot crimineel, en wie weet in later stadium tot terrorist.
Wat is het verschil om een brandweerauto te slopen, of een mes in iemands lichaam te plaatsen. Dit is natuurlijk een beetje cru gesteld, maar toch .....
Denken jullie nu echt niet na over zo'n onderwerp.
Kinderen dienen te spelen met speelgoed. Als kinderen zo zouden spelen dan verdienen ze echt een berisping.
Het programma Radar heeft bij mij en zo te zien aan de reacties, ook bij andere mensen afgedaan.
Ik wil jullie bij deze nomineren voor de "loden leeuwin", voor het meest niet serieus te nemen consumentenprogramma.
Denk in 't vervolg eens verder na over zo'n onderwerp.
De optie van een iemand die reageerde om het speelgoed cadeau te doen aan een kinderdagverblijf en dan 2 weken er mee laten spelen, en hiermee bedoel ik echt spelen, zou wat mij betreft een relevante test opleveren.
Dom, dom, dom, dom .......
P.S. Ik kan mijn e-mailadres niet helemaal kwijt in de kolom. Kunnen jullie hiervoor meer ruimte maken, of hebben jullie ook een zwakzinnige aan jullie website zitten die deze onderhoudt.
Even over die "zand" die reageert.
Volgens mij ben je wel een jaar of 20 maar heb je een IQ van een van die kinderen van 4 die dat speelgoed mocht testen.
Ik kan het natuurlijk mis hebben.
Volgens mij ben je wel een jaar of 20 maar heb je een IQ van een van die kinderen van 4 die dat speelgoed mocht testen.
Ik kan het natuurlijk mis hebben.
Dit is toch geen manier om speelgoed te testen!
Ik dacht dat het zou gaan om de stevigheid tijdens het spelen.
Dit is geen spelen meer!
Ik had toch wel iets meer verwacht van deze test.
Ik dacht dat het zou gaan om de stevigheid tijdens het spelen.
Dit is geen spelen meer!
Ik had toch wel iets meer verwacht van deze test.
Bij deze: Trosradar is genomineerd voor de Loden Leeuw!
Uitslag nominatie: het team van Trosrader heeft met glans gewonnen
Domheid testen: een 10+
Uitslag nominatie: het team van Trosrader heeft met glans gewonnen
Domheid testen: een 10+
Lieve, lieve mensen, maak je toch niet zo druk, dit was een ludieke manier om te laten zien hoeveel kleuters in 5 minuten kunnen slopen (laat staan in een paar weken) en hoe weinig er heel blijft van het meeste speelgoed dat niet eens het nieuwe jaar haalt. Uit de test werd heel duidelijk dat als je zo'n koetsje of brandweerauto wilt kopen, welke je dan moet hebben. Benut die informatie gewoon en koop de meest crashbestendige. Bellen jullie ook met TNO als ze een gloednieuwe personenauto tegen een muur laten rijden? Zeg je dan ook "maar zoiets zou ik nooit doen met een auto?"
Kan heel makkelijk als je registreert .Ik kan mijn e-mailadres niet helemaal kwijt in de kolom. Kunnen jullie hiervoor meer ruimte maken, of hebben jullie ook een zwakzinnige aan jullie website zitten die deze onderhoud
Maar gewoon je e-mail adres vermelden in je bericht kan wel hoor wat heeft een kolom hiermee te maken.
Vind het alleen niet zo verstandig ,tenzij je een tijdelijke hotmail acount gebruikt ,omdat dat hier te gaan vermelden .
Dit onderwerp bestaat al. Dit topic wordt gesloten.
Met vriendelijke groet
Redactie Radar
Met vriendelijke groet
Redactie Radar