LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verkeerd abonnement internet

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
elsalibette

verkeerd abonnement internet

Ongelezen bericht door elsalibette »

Geachte mevrouw Herzberg,

Met veel interesse kijk ik altijd naar uw uitzendingen en nu heb ik een groot probleem.Het gaat nl. om volgend:Ik bestelde bij @Home het internetabonnement "@Home Budget."
Ik kreeg van hun het "@Home Breedband'" toegestuurd.
Door onoplettendheid van mij heb ik dat niet gecontroleerd.En door vele problemen met mijn pc heb ik ook bijna geen gebruik gemaakt van mijn aansluiting van het abonnement.
Na de vele problemen met mijn pc eindelijk te hebben opgelost en de hiermee gepaarde onkosten die mij boven mijn krachten ging kwam ik na maanden tot de ontdekking dat ik met hoge maandelijkse onkosten zat.Toen zag ik tot mijn verbijstering op mijn afschriften dat ik maandelijks voor mijn internetaansluiting €47.95 betaalde.
Ik benadruk dat ik het goedkoopste abonnement bestelde daar ik een duur abonnement niet kan betalen,plus het feit dat ik geen fanatieke pc-gebruiker ben in die zin van programma's downloaden, etc.
Intussen was de proefperiode verstreken en werd de overeenkomst "stilzwijgend" (lees stiekem)verlengd.
Ik heb 2 maal met @Home gecorrespondeerd hierover en het enigste wat ze wilden doen uit "coulance mijn abonnement zonder onkosten veranderen in het @home Budget-abonnement.
Ik heb dus 3 maal €47.95 betaald inplaats van 3 maal 17.95.
Ik voel me "genomen" en ben zeer verergerd over het fijt dat iemand die netjes de zaak uitlegt en vraagt om restitutie van het bedrag dat ze niet kan missen omdat me dat anders in financiële problemen helpt, ze hiervoor absoluut geen begrip kunnen opbrengen.
Per slot van rekening gaat het hier om een vergissing hunnerzijds en moet ik nu maar zien hoe ik mijn financiën zonder dit bedrag kan regelen.
Mevrouw Herzberg,zou u iets voor mij kunnen betekenen in deze?
Bij voorbaat hartelijk dank.
M.W.E.Curfs

maybe

Re: verkeerd abonnement internet

Ongelezen bericht door maybe »

heb je een contract gekregen of niet.

Als je dit wel hebt en daar staat op breedband is het je eigen fout. Je moet altijd controleren wat je besteld. Het is 5 minuten werk zo'n papiertje doorlezen, maar dat had je wel deze ellende bespaard.
Intussen was de proefperiode verstreken en werd de overeenkomst "stilzwijgend" (lees stiekem)verlengd.
Dit heeft niks met stiekem te maken. je sluit een proefabo af voor de periode van 2 maanden waarna, als je niks laat weten deze automatisch overgaat in een jaar contract. Dit staat in de voorwaarden waar jezelf mee akkoord gegaan bent.

Ik zou ingaan op het aanbod van essent om kosteloos te verlagen (ook dit hoeven ze niet te doen) en de volgende keer beter opletten.

mukkifuk

Re: verkeerd abonnement internet

Ongelezen bericht door mukkifuk »

je hebt dus buiten je proef periode om een verkeerd abonnement gekregen. Heb je tijdens je proefperiode van 2 MAANDEN niet gemerkt dat je een ENORM snelle verbinding had.

De contracten van @home zijn HEEL erg duidelijk, zonder vervelend taalgebruik of wat dan ook. Er staat echt heel duidelijk:
Opzeggingen dienen uiterlijk 7 dagen voor beëindiging van de proefperiode per e-mail ([email protected]) te worden doorgegeven. Zonder opzegging gaat automatisch een jaarabonnement van de @Home variant in waarvan men een proefabonnement heeft.
volg de tip van Maybe. Ze zijn al coulant, gewoon doen.

Gesloten