LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] VoipBuster
VoipBuster
Ik HAD een gratis VoipInn nummer van VoipBuster.com maar dat is ineens verdwenen. Ook van een ander account waar nog steeds beltegoed opstaat is het VoipInn nummer verdwenen.
Nu staat er op hun site (VoipBuster) dat je een VoipInn nummer kunt KOPEN.
Als je dit echter probeert krijg je de mededeling dat er voor jouw account geen nummers beschikbaar zijn.
Foutje bij VoipBuster of is de OPTA weer vervelend bezig??
Nu staat er op hun site (VoipBuster) dat je een VoipInn nummer kunt KOPEN.
Als je dit echter probeert krijg je de mededeling dat er voor jouw account geen nummers beschikbaar zijn.
Foutje bij VoipBuster of is de OPTA weer vervelend bezig??
Re: VoipBuster
ik heb vanaf het begin al een in nummer wat bij mijn regio hoort
nl 010 een kennis had een 040 in nummer maar woonde in regio 078
Dit kon ik donderdag binnen enkkele seconden overzetten naar een 078nummer.ik denk dat je pech hebt en dat de nummers op zijn die ze toegewezen kregen voor jouw regio
nl 010 een kennis had een 040 in nummer maar woonde in regio 078
Dit kon ik donderdag binnen enkkele seconden overzetten naar een 078nummer.ik denk dat je pech hebt en dat de nummers op zijn die ze toegewezen kregen voor jouw regio
Peter,
Je hebt mijn bericht niet goed gelezen. Ik had een VoipInn nummer maar dat is plotseling verdwenen en er kan ook niet meer naar gebeld worden,
Ik had nog wel een beltegoed.
Dus waar zit de fout bij VoipBuster of is het een aktie van OPTA??
Je hebt mijn bericht niet goed gelezen. Ik had een VoipInn nummer maar dat is plotseling verdwenen en er kan ook niet meer naar gebeld worden,
Ik had nog wel een beltegoed.
Dus waar zit de fout bij VoipBuster of is het een aktie van OPTA??
Idd ja komt door de OPTA, zie; http://www.webwereld.nl/ref/rss/40997
Op de genoemde website staat dat gebruikers een email zouden hebben ontvangen van VoipBuster.
Ze zijn dus van de eerste leugen nog niet gestorven.
Totaal geen email ontvangen terwijl ik twee VoipInn nummers had. 1 voor mezelf en 1 voor onze bewonersvereniging
Je krijgt trouwens helemaal geen antwoord op emails naar VoipBuster.
Ze zijn dus van de eerste leugen nog niet gestorven.
Totaal geen email ontvangen terwijl ik twee VoipInn nummers had. 1 voor mezelf en 1 voor onze bewonersvereniging
Je krijgt trouwens helemaal geen antwoord op emails naar VoipBuster.
Heb sinds een dag of 3 een 030 nummer (woon daar ook) probleemloos gekregen Ook een kennis die in Amsterdam woont kreeg probleemloos een 020 nummer
Het "schijnt" dat Voipbuster alleen 3 cijferigenummers kan verstrekken.
Ik woon in een dorp met een 4 cijferig telefoonnummer en krijg op ieder poging als antwoord: Helaas hebben wij geen nummer voor u beschikbaar.
Ik heb nu maar een inbelabonnement bij Caiway voor Euro 5,00 per maand genomen. Voordeel hierbij is dat je een nieuw modem en een draadloze telefoon gratis krijgt.
Ze hadden alleen niet verteld dat je buiten verzendkosten (euro 15,00) watr logisch is ook nog activatiekosten (euro 25,00) moet betalen.
Ik woon in een dorp met een 4 cijferig telefoonnummer en krijg op ieder poging als antwoord: Helaas hebben wij geen nummer voor u beschikbaar.
Ik heb nu maar een inbelabonnement bij Caiway voor Euro 5,00 per maand genomen. Voordeel hierbij is dat je een nieuw modem en een draadloze telefoon gratis krijgt.
Ze hadden alleen niet verteld dat je buiten verzendkosten (euro 15,00) watr logisch is ook nog activatiekosten (euro 25,00) moet betalen.
Had je beter een inbelnummer van Budgetphone kunnen nemen. Krijg je wel geen kadotjes maar kost maar € 10.- per jaar. Heb dat dus kan nu gebeld worden via BudgetPhone en bel uit via Voipbuster. Heb wel het melden van mijn nummer uitgezet om verwarring te voorkomen...