LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Warme douche Hans Anders

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
Hans nog weer anders

Warme douche Hans Anders

Ongelezen bericht door Hans nog weer anders »

Na fout opmeten van 1 glas (wat volgens mij wel eens vaker voorkomt bij een brillenverkoper) hoeft mevrouw alleen 35 euro te betalen voor de extra gekochte zonnebril.
De 385Euro !!!!! is voor de bril (met inmiddels juiste glazen), zijn voor rekening Hans Anders.

Ik zeg: sterk verhaal, sterke borrel

Worden die warme/koude douche verhalen wel gekontroleerd???? of is het gewoon een mooie reclamespot voor de desbetreffende winkelier.

Peter 2

Re: Warme douche Hans Anders

Ongelezen bericht door Peter 2 »

Ik vind het ook wel een verdacht verhaal. Als Hans Anders nou die zonnebril van 35 euro voor niks had gegeven, dan had ik het al een erg royaal gebaar gevonden voor een foutje, want dat is dan toch ook maar zo'n 80 gulden. Maar je zou je kunnen voorstellen dat dat met de marges op zo'n bril nog wel te doen is. Maar de hele bril van 385 euro cadeau doen? Dat stinkt een uur in de wind. Dat heeft niets meer met service te maken, maar alles met een doortrapte reclameactie. Het staat gewoon niet in verhouding tot de fout die gemaakt is.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Hans anders betaald de TROS wellicht. Ook ik heb ooit een bril gekocht bij HA. Alleen de prijs is anders.... dan in de reclame. Ik heb een vrij zware afwijking min drie en een cilinder van 2. Dan kan HA wel een bril voor je leveren, maar niet voor het voordeeltareif. nee want de aanbeideing geldt slecht tot min drie?

Vreemd toch. Mijn indruk is gewoon dat dit HA filiaal een kennis heeft ingeschakeld om eens positief in het nieuws te komen. de TROS controleert nooit wat. Echt de laatste keer dat ik naar dit zogenaamde consumenten programma kijk. Het begint steds meer op de vara met de exota affaire te lijken.

Brillie

Ongelezen bericht door Brillie »

Ik kocht een bril van Hans Anders en na 1maand brak het glas al,doordat het een montuur is zonder rand alleen neusstuk en pootjes,glas vergoed gekregen en ja hoor na 1 week brak het glas spontaan door midden op de plek van de aanhechting,maar NU niks vergoed meer,ik vind dat dat moet OF ze moeten me een andere bril geven,want zulke brillen,waar ze van weten dat ze erg breekbaar zijn en gewoon spontaan doormidden breken het glas,ze die NIET mogen verkopen,ze zeggen nu we geven nu niet meer garantie op die brillen en we weten dat ze snel stuk gaan,nou ik vind het schandalig dat ze mensen zulke brillen verkopen,ik draag nu mijn oude bril,durf hem niet eens meer optezetten,en ja net wat de vorige briefschrijven zei,als je een bril uit de aanbieding neemd ,staat er op de poster NIET bij tot welke sterkte dat is.

raar verhaal

Ongelezen bericht door raar verhaal »

Raar verhaal van die gratis bril hoor,ik geloof er ook geen bal van,want verkeerde glazen worden wel meer aangemeten,krijg je echt niet gratis die bril,welk filiaal was dat?Ga ik er ook heen en is te hopen dat ze het verkeerd doen,heb ik gratis bril,maar ik kwam ook niet in aanmerking voor de goedkope bril inverband met de sterkte van de glazen,raar eigelijk,dus ben je erg kippig zit je altijd aan dure glazen.En dat die mevrouw of meneer wat ik net lees de glazen niet meer vergoed krijgt helemaal raar,moeten ze die brillen niet verkopen en haar gewoon een andere bril aanbieden GRATIS.

Gast

Er komen toch wel vaker bijzondere gevallen voor? Net alsof elke Hans Anders dezelfde bedrijfsleider heeft :S Ik ben niet brildragend maar weet wel zeker dat dit soort dingen mogelijk zijn.

Gast

Mee eens. Ik geloofde het verhaal ook wel. Ik denk dat die anderen gewoon jaloers zijn, omdat zij de bril bij de concurent hebben gekocht en geen of weinig service krijgen!

Iedere HA, zijn toch niet dezelfde?

Gast

Waarom zou een Hans Anders een bril van 385 euro weggeven?
Allen omdat er een verkeerd glas is gemonteerd? Lijkt me een redelijk vaak vookomend euvel/foutje in de bril-handel.

PS: ik draag geen bril

henny 1944

Ongelezen bericht door henny 1944 »

Ik heb in oktober een nieuwe bril bij hans anders gekocht
een paar weken erna (net voor de kerstdagen) heeft onze jonge hond de bril van de kast te pakken gekregen en die vernield
Ik ben toen naar de winkel gegaan en daar werd er om gelachen dat de hond de bril had vernield
Ze hebben letterlig de gevens van de bril over genomen (dus niet op nieuw gemeten)
En ik zou zo wie zo korting krijgen
Wat schets mijn verbazing toen ik de bril op hield dat ik 70 euro meer moest betalen
Terwijl ze adverteren op radio televisie en op borden bij de zaak dat ze bij Hans Anders alle acties werden herhaald
Maar dus mooi niet,mijn man is naar de winkel geweest om uit legt,maar die man zei dat hij mij niets beloofd had en die actie niet gelde want toen was de meting gratis en nu niet,terwijl ze mijn ogen toen helemaal niet op niuw hadden opgemeten
Mijn man heeft heel veel telefoontje gepleegd naar het kantoor van Hans Anders en donderdag heeft endelijk iemand kontakt met ons gehad,hij zou zo gauw mogelijk laten weten wat hij voor ons kon doen
Dus dit wachten wij nog maar even een weekje af

brillo

Ongelezen bericht door brillo »

Het gaat , gewoon nergens over. Het is toch service . Je gelooft het of niet.! Mijn bril was ongeveer 1.5 jaar oud ,mijn vriendin ging er op zitten. Pech, dacht ik.maar wat schetste mij verbazing , ik kreeg een gewoon een nieuw montuur aangeboden . Gratis!!!!

brillo

Ongelezen bericht door brillo »

Het gaat , gewoon nergens over. Het is toch service . Je gelooft het of niet.! Mijn bril was ongeveer 1.5 jaar oud ,mijn vriendin ging er op zitten. Pech, dacht ik.maar wat schetste mij verbazing , ik kreeg een gewoon een nieuw montuur aangeboden . Gratis!!!! :P

Gast

Ja een nieuw montuur ja, maar geen complete bril van 300 euro.

brillie

Ongelezen bericht door brillie »

Nou ben gebeld door Hans Anders en mooi geen nieuwe bril en dat terwijl de glazen spontaan breken door de bevestiging,maar elke regio manager mag zelf zeggen wat de servise is en die mevr van de 385 heeft geluk gehad,misschien was die man wel familie van haar,dus staat je kop die man niet aan,heb je pech,ze regellen ZELF wat ze willen ,dus elke H.A winkel is anders jammer dat er geen standaard regels voor zijn

Brilsmurf

Ongelezen bericht door Brilsmurf »

Ik weet niet hoe dat gaat bij HA, maar die werken mischien ook met franchischers. Die hebben meestal andere beleidsnormen dan de eigen winkels (filialen) omdat die daar vrijer in zijn. Op de gevel is (bijna) nooit te zien of je met een franchischer te maken hebt.

Vandaar dat dat broodje Aap verhaal best weleens waar kan zijn.

Gast

Waarom zou een Hans Anders een bril van 385 euro weggeven?
Allen omdat er een verkeerd glas is gemonteerd? Lijkt me een redelijk vaak vookomend euvel/foutje in de bril-handel.

PS: ik draag geen bril
Misschien een hoorapparaatje van Hans Anders ????

Gast

Ik heb vorig jaar zomer een zonnebril op stekrkte gekocht in lelystad.
Eerst leek het wel een eewigheid te duren vordat deze klaar was.
Net als de wachttijden voordat je eens aan de beurt bent.
Vervolgens was deze klaar en viel mijn glas er al na een week uit.
Nieuw glas erin laten zetten (kosteloos) en verder aren er bijna geen problemen. Zij het niet dat ik nu deze zomer de bril weer wil gebruiken en weer het glas eruit valt. Ik weer treug wat wat schetst mijn verbazing.
'Nee mevrouw deze bril komt niet hier vandaan, dus kunnen we hier niets aan doen.' Ik had de nota bij de hand, maar deze brutale meneer bleef me gewoon afschepen.

HANS ANDERS IN LELYSTAD SUCKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast

Ik heb vorig jaar zomer een zonnebril op sterkte gekocht in lelystad.
Eerst leek het wel een eeuwigheid te duren vordat deze klaar was.
Net als de wachttijden voordat je eens aan de beurt bent.
Vervolgens was deze klaar en viel mijn glas er al na een week uit.
Nieuw glas erin laten zetten (kosteloos) en verder waren er bijna geen problemen. Zij het niet dat ik nu deze zomer de bril weer wil gebruiken en weer het glas eruit valt. Ik weer treug wat wat schetst mijn verbazing.
'Nee mevrouw deze bril komt niet hier vandaan, dus kunnen we hier niets aan doen.' Ik had de nota bij de hand, maar deze brutale meneer bleef me gewoon afschepen.

HANS ANDERS IN LELYSTAD SUCKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gesloten