LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wat een manier!
wat een manier!
iK word echt kotsmisselijk van de manier waarop jullie sommige consumentenproblemen oplossen, veel te eenzijdig! waarom er alleen maar vanuit gaan dat de consument altijd gelijk heeft? Probeer eens een wat reeler beeld te geven van de situatie!
Re: wat een manier!
hoezo eenzijdig.... het is wel een "consumenten"programma hoor
Re: wat een manier!
Maar dat betekend nog niet dat de consument altijd in zijn recht staat.
Re: wat een manier!
dat hoor je mij ook niet zeggen
Re: wat een manier!
9 van de 10 keer heeft de consument ongelijk, maar weigeren ze dit toe te geven. En het Nederlandse recht is dusdanig krom dat een zeikende Nederlander bijna altijd gelijk krijgt.
Re: wat een manier!
Maar je insuineert het wel, graham.
Dat is voldoende.
Zodra de consument tegenwoordig even zijn zin niet krijgt is het eerste wat ze roepen dat ze wel naar tros radar of naar kassa gaan.
Ze denken dat ieder bedrijf daar bang van wordt en ze dan hun zin wel geeft.
Zo werkt het helaas niet...
Dat is voldoende.
Zodra de consument tegenwoordig even zijn zin niet krijgt is het eerste wat ze roepen dat ze wel naar tros radar of naar kassa gaan.
Ze denken dat ieder bedrijf daar bang van wordt en ze dan hun zin wel geeft.
Zo werkt het helaas niet...
Re: wat een manier!
Toch gaat dat niet altijd op om met de consumenten programma;s te
roepen.Dan moet er nog afgewacht worden inhoeverre ze gelijk hebben of niet. De consument heeft nu niet altijd gelijk.Zo is dat nu eenmaal.
roepen.Dan moet er nog afgewacht worden inhoeverre ze gelijk hebben of niet. De consument heeft nu niet altijd gelijk.Zo is dat nu eenmaal.