LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wat nou speedlinq niet goed

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
orri

wat nou speedlinq niet goed

Ongelezen bericht door orri »

Enig idee hoeveel mensen er naar de helpdesk bellen omdat ze bijvoorbeeld niet weten hoe een email te versturen. Ik heb zelf al sinds het begin Speedlinq en natuurlijk is het bij een nieuwe provider afwachten of alles naar wens is, maar wie weet dit nu niet zoals ook bij een geheel nieuw merk van bijvoorbeeld een wasmachine.

Ik heb ook de nodige probleempjes gehad met de verbinding, maar alleen wanneer het een probleem betrof met de verbinding belde ik ze op, en konden ze me altijd helpen. Zolang je zelf het probleem maar uitlegt en zij niet moeten blijven vragen tot er uiteindelijk uit komt wat het probleem is, en je zelf ook maar vriendelijk blijft. Tenslotte kan de gene aan de andere kant van de telefoon er niks aan doen. Ik werk zelf in een winkel en weet hoe vervelend het is als je niet als mens beschouwd wordt. Dat doe ik dus wel bij de helpdesk en ik heb absoluut geen klachten over speedlinq.

GOEDKOOP, SNEL en GOED

En al die onzin over de andere providers die wel goed zouden zijn. Ik hoor genoeg verhalen (ook dezelfde die bij Radar over speedlinq besproken zijn) over de andere providers. Als je alles dan gaat afwegen, geef mij dan maar Speedlinq.

Gast

Re: wat nou speedlinq niet goed

Ongelezen bericht door Gast »

Er zijn mensen met andere ervaringen.

topery

Ongelezen bericht door topery »

en open maar weer een nieuwe topic over hetzelfde onderwerp........

Gast

topery waarom ga je niet bij de Tros werken. :twisted:

topery

Ongelezen bericht door topery »

betaalt dat een beetje dan?

Gast

€ 35,00 netto per uur.

Mennoman

Ongelezen bericht door Mennoman »

Lekker, hoe kun je een sollicitatie gesprek aanvragen? :wink:

ericje

Ongelezen bericht door ericje »

Ik heb Speedlinq nu al bijna 2 jaar en in die 2 jaar heeft de verbinding er zeggen en schrijven 1 dag uitgelegen. Mijn ervaring is overigens dat de mensen over het algemeen hun problemen aan hun eigen onkunde te danken hebben doordat ze aan hun computer gaan sleutelen terwijl ze eigenlijk niet weten waar ze mee bezig zijn.

Voor de lolbroeken onder ons. Ik werk niet bij speedlinq noch welke andere internetprovider ook ik heb er ook geen aandelen in of wat dan ook.

Ik heb dan ook geen enkel probleem met speedlinq.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten