LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Woekerprijzen voetbalkaartjes bij Ajax

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Jules. Degrelle

Woekerprijzen voetbalkaartjes bij Ajax

Ongelezen bericht door Jules. Degrelle »

Vinden jullie ook niet dat de kaartjes bij Ajax veel te duur zijn? Toch belachelijk wat je neer moet tellen voor een kaartje tegen een subtopploeg of een degradatieploeg en dan vervolgens krijg je geen waar voor je geld want dan nog verliezen onze godenzonen. Ik ben van mening dat het ajaxpubliek het geld terug moet krijgen bij verlies of gelijkspel.

Sjors_B

Re: Woekerprijzen voetbalkaartjes bij Ajax

Ongelezen bericht door Sjors_B »

tja, de arena is nog niet afbetaald he

Har

Ongelezen bericht door Har »

Is over Ajax een Radar uitzending geweest ???, jammer dat ik die gemist heb.

Ajax is geen eigenaar van de Arena.

Wat heet : kaartje is te duur ?, als je dat in relatie brengt tot het afbraakvoetbal en beroerde prestaties is EEN EURO nog te veel.

Off Topic :D

Jules. Degrelle

Har ga eens naar de vismarkt en probeer daar maar eens een kaartje te bemachtigen, wedden dat......................

Har

Verkoop jij vis of maanvissen in een potje,

Ajax is toch een FC Knudde club aan het worden, de kaartjes zijn altijd te duur, geld is nodig om de kwajongens van Ajax te betalen.

Willem 4

Ongelezen bericht door Willem 4 »

Ik ben van mening dat het ajaxpubliek het geld terug moet krijgen bij verlies of gelijkspel
Jij wil dus echt helemaal voor niets in het stadion zitten de rest van het seizoen :wink: dat kan niet
En het zal wel duurder worden want er komt steeds minder publiek

Gratis tip, ga bij de volgende thuiswedstrijd met de pet rond en koop een bril of blindengeleidehond voor Rosenberg, wie weet kan hij daarna wel het doel vinden:lol:

De groeten uit Utrecht :wink:

Jerome. Deltour

Ongelezen bericht door Jerome. Deltour »

Beste meneer Willem,

U begrijpt het dus in het geheel niet. Het edele voetbalspel van onze voortreffelijke godenzonen uit de capital van ons land heeft een uitstraling in Europa dat zijn weerga niet heeft.

Ons alles Ajax is niet alleen de beste club maar ook de meest sympathieke NV die ons land bezit. In dat kader moet meneer Degrelle zien dat prijzen alleszins reeel zijn. Waar elders in nederland kunt u genieten van de prestaties van zulk een tobclub???

Een toevallige lagere plaats is slechts een tijdelijke overgangssituatie.
Voorts vraag ik me af of u niet familie bent van een zekere Willems. Zowel uw naam als uw theorieen hebben de nodige gelijkenis......

Willem 4

Jules, vriend :wink:

Tranen schieten mij tekort en woorden rollen over mijn wangen als ik zie hoe je jouw club verdedigd, toppie. :wink:

Het lijkt me niet makkelijk om met opgeheven hoofd toe te geven dat je nog steeds fan bent, het siert je.
EN laten we eerlijk zijn, succes in het verleden is geen garantie voor de toekomst dat is toch zeker van toepassing op jouw club.
We leven met je mee.

ZIe de te hoge prijs als ontwikkelingshulp om de godenzolen weer godenzonen te maken en het wordt wat makkelijker voor je.

En Willems? nooit van gehoord

groeten en sterkte

Captain Pervert

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Zeg, Jules Degrelle, was jij niet die joker die ervoor pleitte dat de OV-kaart maar eens afgeschaft moest worden? En nu **** je over te dure kaartjes?

Halvezool...

H.vdB

Ongelezen bericht door H.vdB »

Dat van die OV kaarten afschaffen is anders helemaal geen slecht idee.
Van het geld dat we daaraan overhouden kunnen we ajax steunen

Jules. Degrelle

HvdB treedt jij nog steeds op in de Arena ?

Captain Pervert

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Dat van die OV kaarten afschaffen is anders helemaal geen slecht idee.
Van het geld dat we daaraan overhouden kunnen we ajax steunen
Ja, laten we studenten maar vooral betalen voor hun vervoer, dan wordt een studie helemaal onbetaalbaar. Eén troost, als het kennisniveau in Nederland zakt krijgt Ajax er meer aanhang bij.

J van der Wal

Ongelezen bericht door J van der Wal »

Ajax heeft InterMilan geloot in de champions league. Gezien de fantastische kwaliteiten van het huidige amsterdamse team helpt ook al het geld van de OV kaarten er niet aan om ze overeind te houden.

Dus geen geld van het openbaar vervoer in een voetbalclub stoppen. Daar is dat geld niet voor bedoeld. Misschien betere wegen aanleggen???

Antoine Vermeulen.

Ongelezen bericht door Antoine Vermeulen. »

Ik zie de loting van Internazionale door ajax als een complot uit de vrijmetselarij!!!!

De vrijmetselarij is een wereldwijde organisatie. De belangrijkste componenten van onze organisatie zijn de Rotary en de Lions. Officieel houdt de vrijmetselarij zich in het kort bezig met individuele zelfontplooiing en liefdadigheidsacties. Veel mensen worden echter een vrijmetselaar omdat zij hopen carrière te maken door gebruik te kunnen maken van het krachtige maçonnieke netwerk. Echter de organisatie en de mensen achter de vrijmetselarij hebben ook een eigen (verborgen) doelstelling; zoveel mogelijk macht bezitten en uitoefenen. Daarom kan niet iedereen een vrijmetselaar worden. De maçonnieke wereld is alleen geïnteresseerd in talentvolle mensen die in hun vakgebied grote prestaties (kunnen) leveren. Hoe meer mensen met een maatschappelijk hoge positie lid zijn, des te groter de macht van de vrijmetselarij is.

Over de gehele wereld is de vrijmetselarij goed vertegenwoordigd in de media, de ambtenarij, de politiek, de ministeries van justitie, de grote concerns, de financiële instellingen, de religieuze en spirituele bewegingen, de politie, het leger en de verschillende geheime diensten. Vooral de media zijn voor ons van cruciaal belang. Het bovenvermelde wil niet zeggen dat de meeste mensen in die organisaties vrijmetselaren zijn. Maar de sleutelposities zijn wel in handen van vrijmetselaren, waardoor wij die organisaties controleren. Zoveel mogelijk macht, met liefst zo min mogelijk mensen is daarbij ons devies. Veel mensen bij die organisaties, en zelfs bij de vrijmetselarij zijn zich niet eens bewust van het feit dat zij slechts onze instrumenten zijn, die onze doelen dienen.

Ook in Nederland heeft de maçonnieke orde veel macht. Belangrijke besluiten worden door ons genomen. In de hierboven genoemde organisaties en instellingen worden onze beslissingen slechts bekrachtigd. Geen enkel, voor ons belangrijk besluit kan worden genomen en uitgevoerd zonder onze goedkeuring.
Bij belangrijke beslissingen gaan wij als volgt te werk:
Allereerst wordt er door ons een beslissing genomen. Vervolgens wordt er een probleem(/situatie) gecreëerd waarvoor wij de oplossing (lees: de reeds genomen beslissing) al hebben. De media en/of de onafhankelijke organisatie(s) attenderen de samenleving dan op het grote probleem en vragen de betrokken instanties om met oplossingen te komen. Dan wordt de beslissing die wij reeds genomen hadden, ook officieel door die onafhankelijke instanties genomen.

De Nederlandse vrijmetselarij heeft een vooraanstaande rol in de wereld. Ook het Koninklijk Huis van de Oranjes, is een belangrijke naam bij internationale topconferenties, zoals de Bilderberg vergaderingen, die door de vrijmetselarij worden georganiseerd.
De professor die Maxima wegwijs maakte in Nederland is overigens ook een goede bekende van deze bijeenkomsten. Bill Clinton en Tony Blair kwamen pas na hun deelname aan deze vergaderingen aan de macht. Ook Ad Melkert was na zijn deelname bestemd om premier te worden. Voor hem persoonlijk liep het echter anders dan gepland, o.a. door de opkomst van Fortuyn.

Zonder overdrijven, en met een gemengd gevoel van trots en schaamte, kan ik u zeggen dat wij de ware heersers zijn van de wereld. Maar de vrijmetselarij wil de totale macht. Een belangrijk obstakel daarbij is het feit dat er veel landen zijn. Dit betekent ook dat er veel landen gecontroleerd moeten worden. Daarom wil de vrijmetselarij dat de landen zich heel geleidelijk aan, zonder dat de burgers het beseffen, verenigen in federaties waarbij veel bevoegdheden worden overgedragen aan een liefst niet (rechtstreeks) door de burgers gekozen orgaan van de federatie. In de EU is dit de Europese Commissie. Het zal u niet verbazen dat veel commissieleden, zoals de heer Bolkestein die voor zijn diensten door ons met deze functie beloond is, heel goed naar ons luisteren. Op de lange duur moeten de verschillende federaties samensmelten tot één unie die wij achter de coulissen zullen besturen. Bestuur de bestuurders

Willem 4

Antoine, ik heb een link voor je
http://www.drphil.com
Maak je geen zorgen er is best wat aan te doen

:lol:

groeten

Toos van der Meulen

Ongelezen bericht door Toos van der Meulen »

Ajax wordt weer kampioen en dus krijgen ze weer poen.

Jonjo

Ongelezen bericht door Jonjo »

Sorry, maar U allen heeft het over Ajax. Wat voor een product is dat en is het lang houdbaar?

S.

Ongelezen bericht door S. »

Het product Ajax.

Ajax was een allesreiniger waarvan in 1998 de naam werd veranderd in Cif.

Ooit was er ook een Nederlandse voetbalclub genaamd Ajax. Echter deze is in de beginjaren van de 21e eeuw ter ziele gegaan na tegenvallende resultaten wat uiteraard ten koste ging van de jaarlijkse omzet. Eind 2007 is de voetbalclub Ajax failliet verklaard. Een aantal spelers, trainers en bobo's zijn overgenomen door Feyenoord. Dit uiteraard na bemiddeling door de Vrijmetselaars.
.......

We schrijven nu 17 december 2045.
Ik ben op zoek naar het topic "mijn leven met Aspartaam".
Kan dit echter nergens vinden.
Er is iets misgegaan en ik zal terugkeren naar de Vrijmetselaarsloge waar mijn tijdmachine staat. Misschien ben ik halte te vroeg uitgestapt.
Mijn excuses.

Tijdens mijn lange en soms oncomfortabele reis door de tijd (bij het passeren van tijdszone's waar onrust heerst, begint het apparaat als een idioot te schudden) zal ik het boek "de Da Vinci Code" gaan herlezen.

Gegroet, vanuit de nieuwe wereld,

:wink:

S.

WWJD

Ongelezen bericht door WWJD »

Iedereen grijpt z'n kans om Ajax ff de grond in te boren, heerlijk!!! Alle frustraties van je eigen club even kunnen loslaten en naar Amsterdam gooien! :lol: :D

Wees snel, nu het nog kan !!!!!!!!! :wink:

Har

Lang leve mijn cluppie PSV :D :?: :idea: :)

Gesloten