LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ketenbewaking veevoer dik in orde

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
japio

Ketenbewaking veevoer dik in orde

Ongelezen bericht door japio »

Hier net nieuws

http://www.nu.nl/news/476767/10/VWA_laa ... keren.html

Voila, de ketenbewaking is dus top. Zelfs voordat ook maar één dier het op heeft is het alweer weggehaald.

Kira 67

Re: Ketenbewaking veevoer dik in orde

Ongelezen bericht door Kira 67 »

Dit staat achter de zelfde link die je hier neerzet,beste japio,vond ik wel leuk::D

Massage
Daphne Westerhof is varkenmasseuse. Ze is er heilig van overtuigd dat varkens als emotioneel en sociaal intelligente wezens over een soort zesde zintuig beschikken dat onze stemmingen aanvoelt. In Gent houdt ze open dag op haar varkensmassage- salon.

Bekijk video:
Modem/ Breedband

Ga je nou elke keer een nieuw topic over het zelfde onderwerp openen in plaats van mij een antwoord te geven?
Kira

Michellangelo

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Geen idee waarom een nieuwe topic erover, maar goed...

Het is controleren gebeurt steeksproefgewijs, dat omdat ieder zakje controleren een onmogelijke taak word. Als men uiteindelijk een partij eruit haalt wil dat 2 dingen zeggen:

1. De fabrikant is falikant fout geweest en heeft een ondeugdelijk product aangeboden als eindproduct, de controle op het voer heeft gefaald bij de fabrikant.

2. Voedsel en Waren Autoriteit heeft hierdoor voorkomen dat een product dat ongeschikt was op de markt terecht is gekomen met alle gevolgen van dien...

wat mij dan weer tot de volgende vraag leid:
Als bij de Voedsel en Waren Autoriteit door middel van controle dit naar boven komt, is er dan ook nog een gedeelte wat ongecontroleerd de markt op komt die dus dezelfde kwaliteit heeft als de partij die uit de handel is genomen. Dit lijkt mij zeer waarschijnlijk.

Zoals niet iedere drugscourier gepakt word op schiphol zal ook hier een deel door de controle komen wat mij enkel meer doet vermoeden dat de voedersector dusdanig hun zaken verre van op orde heeft.

marconi

Ongelezen bericht door marconi »

Japio, is dit verstoppertje spelen?

Niet reageren op de oude topics en nieuwe openen ? :oops:

Kira 67

Ongelezen bericht door Kira 67 »

Hij zoekt gewoon nieuwe mensen ,die hem gelijk geven en wil van degenen af die een discussie willen aangaan veronderstel ik. :wink:
Kira

marconi

Ongelezen bericht door marconi »

We kunnen maar een ding concluderen, dat is dat er een schimmenspel wordt gevoerd.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten