LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wat een onzin;speelgoed testen

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
speel goed

wat een onzin;speelgoed testen

Ongelezen bericht door speel goed »

Ik weet niet hoe Antoinette haar kinderen spelen, maar mijn kids doen echt niet zo met hun speelgoed. Ik weet dat kinderen niet zachtzinnig met speelgoed omgaan. Maar dit vind ik een belachelijke test.
Je moet die test doen met kinderen die normaal erme spelen. Dan kun je iets testen. Dit is gewoon slopen.

Eveline

Re: wat een onzin;speelgoed testen

Ongelezen bericht door Eveline »

Ik heb net de uitzending gezien. En ik heb nog nooit een kind zo zien spelen.Dit was gewoon hoe snel kan een kind speelgoed slopen. Dit is dus echt niet relevant!!! Echt een belachelijk "test".

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Geachte redactie,

met afschuw heb ik uw speelgoedtest bekeken. Geen enkel kind mag op zo'n destructieve manier met haar of zijn speelgoed spelen. Elk normaal ouder zal op tijd ingrijpen wanneer zijn of haar kind op de door u getoonde manier met speelgoed omgaat. Dit is absoluut geen objectieve test. De kinderen moesten bewust het speelgoed kapotmaken.

R. Prinsen

Ongelezen bericht door R. Prinsen »

Voor kleuters is er geen grens tussen een test en de werkelijkheid ... waarom mogen ze morgen nou geen speelgoed meer kapot maken?
Mis-/gebruik toch geen kinderen voor zaken die volwassenen zouden moeten interesseren en informeren. :oops:

Ruup99

Ongelezen bericht door Ruup99 »

Dit heeft natuurlijk helemaal niets met objectief testen te maken. Dit tast wat mij betreft de geloofwaardigheid van Radar aan. Je bent als fabrikant aan de "goden"overgeleverd. Had dat speelgoed aan een kinderdagveblijf cadeau gedaan, om na een week of 2 het resultaat van echt spelen te bekijken.

zand

Ongelezen bericht door zand »

ik heb vol vermaak gekeken

echt geweldig, vooral die muziek erbij :D :D :D :D ~!!!

Arie54

Ongelezen bericht door Arie54 »

Dit is geen testen maar SLOPEN.
Schandalig om kinderen hiervoor te misbruiken.
Met dit soort ellende gaan de kijkcijfers zeker omlaag...
en terecht.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Dit heeft natuurlijk helemaal niets met objectief testen te maken. Dit tast wat mij betreft de geloofwaardigheid van Radar aan. Je bent als fabrikant aan de "goden"overgeleverd. Had dat speelgoed aan een kinderdagveblijf cadeau gedaan, om na een week of 2 het resultaat van echt spelen te bekijken.
Helemaal mee eens. Elk stuk speelgoed wordt weer door andere kinderen vernield. Het ene kind zal daar veel handiger in zijn dan het andere, dat was in de uitzending ook duidelijk te zien. Dus zo'n testrestultaat slaat nergens op. Als ze willen kunnen kinderen bijna alles wel moedwillig kapot maken, dus waar slaat dit in godsnaam op? Gaan we straks ook zien hoe gauw we camera's of laptops kapot kunnen krijgen als we er op gaan springen of ze tegen een muur gooien?

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al. Dit topic wordt gesloten.

Met vriendelijke groet
redactie Radar

Gesloten