LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Douche: koninklijk theater Carré

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
Radar
Site Admin

Douche: koninklijk theater Carré

Ongelezen bericht door Radar »

Mevrouw Kronenburg en mevrouw Hoogenboom waren op weg naar het Koninklijk Theater Carré om te proberen kaartjes te bemachtigen voor de musical Ciske de Rat. De dames hadden geen besproken plaatsen en helaas bleek de voorstelling te zijn uitverkocht. Toen de dames richting huis gingen, liep mevrouw Hoogenboom tegen een glazen deur aan en raakte hierbij licht gewond. Hoe liep dit af en wat is de rol van Koninklijk Theater Carré hierin?

Vanavond in Radar, 20.30 Ned1

Big-V

Re: Douche: koninklijk theater Carré

Ongelezen bericht door Big-V »

Ze zal wel alsnog worden toegelaten tot de voorstelling..
Maar waarom wordt deze douche van tevoren aangekondigd? Dit wordt toch nooit gedaan? Is dit in zekere zin geen reclame? Dacht dat dat niet was toegestaan..

bot321

Ongelezen bericht door bot321 »

Toen de dames richting huis gingen, liep mevrouw Hoogenboom tegen een glazen deur aan en raakte hierbij licht gewond. Hoe liep dit af en wat is de rol van Koninklijk Theater Carré hierin?
Neem aan dat die glazen deur in het theater zelf was en niet
op weg naar huis.De dame heeft gewoon niet uit haar doppen gekeken
dus wat moet Carré hier mee.Ik loop thuis ook wel eens
tegen een deur aan.
Overigens vind ik dit totaal geen consumenten kwestie
dus weg met dit topic.

Lindy2

Ongelezen bericht door Lindy2 »

Mevrouw moet voortaan beter opletten waar ze loopt en een nieuw brilletje kopen.
Wat die bejaarde allemaal niet doen voor een (vrij) kaartje :wink:
Had die mevrouw die haar hielp wel handschoenen aan ? (met al dat bloed dat vrij kwam)

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

wat is de rol van Koninklijk Theater Carré hierin?
Volgens mij liep mevrouw zelf tegen die deur aan, dus ik snap echt niet wat rol van Carré hierin zou moeten zijn. Bij een voorstelling van Ernst en Bobbie kan ik me daar nog iets bij voorstellen. Daarin is een kasteelheer, die ook regelmatig tegen tegen deuren aanloopt en vervolgens roept, dat de deur verplaatst was!!

Ik heb het niet gezien, maar wat hebben de dames ter plaatse gedaan. Hebben ze dit gemeld bij Carré. Heeft Carré gezorgt voor EHBO ter plekke?

En wat is het doel van het inschakelen van Radar voor dit soort onbenulligheden. Als ik een meningsverschil met een theater heb, dan los ik dat ook op met dat theater en niet via Radar. Dien ter plekke een klacht in (als er tenminste iets te klagen valt) en het wordt opgelost. En dat weet ik uit eigen ervaring!

Gesloten