LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC komt zijn afspraken (weer) niet na! HELP!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 19 aug 2008 13:50
UPC komt zijn afspraken (weer) niet na! HELP!
Ik heb sinds 18-6-2007 het internet Power abonnement van UPC en ik had al vanaf dag 1 heel langzaam internet. Ik heb hiervoor meerdere malen gebeld met de helpdesk UPC en te horen gekregen dat het om een technische storing ging, dat het aan de kabel lag en zelfs al een keer dat het aan mijn PC lag. Ik heb een nieuwe PC gekocht en nog steeds heb ik langzaam internet. Ik heb mijn vriend hier van het weekend naar laten kijken en die heeft een snelheidstest gedaan en daar kwam uit dat ik te langzaam internet had (de gemeten snelheid was 8,3 kb per sec) terwijl ik eigenlijk via het Power abonnement 6 MB per sec zou moeten krijgen. Wij hebben weer van het weekend de helpdesk van UPC gebeld en een medewerker daar heeft het nagekeken en zag dat het MACadres van mijn modem niet was gelinkt aan het Power abonnement. De UPC mederwerker begon zich te verontschuldigen dat er een koppelingsfout was gemaakt door UPC. Kortom ik heb 1 jaar lang veel te langzaam internet gehad maar ik heb wel braaf de dure rekeningen daarvoor betaald. Ik heb nogmaals gebeld met de helpdesk van UPC en gevraagd of hier een vergoeding of iets dergelijks gegeven kon worden. " nee mevrouw, u bent een jaar te laat!" kreeg ik als antwoord!
Re: UPC komt zijn afspraken (weer) niet na! HELP!
zet je verhaal ook hier,
http://www.chelloo.com/upc/index.php?board=56.0
Daar zitten ook UPCérs die proberen te helpen in een situatie als deze. Er zou toch zeker een vergoeding moeten worden gegeven als je de zaak op de juiste manier verteld.
http://www.chelloo.com/upc/index.php?board=56.0
Daar zitten ook UPCérs die proberen te helpen in een situatie als deze. Er zou toch zeker een vergoeding moeten worden gegeven als je de zaak op de juiste manier verteld.