LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 4AllClients

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
jsc
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:46

Re: 4AllClients

Ongelezen bericht door jsc »

TIP: als geen terugbetaling plaatsvindt, stuur dan direct na het verstrijken van de 30 dagen termijn (daarbinnen kun je weinig), een postogram http://www.post.be/site/nl/letters/read ... index.html (kost € 9.95) waarin je onmiddellijke terugbetaling eist. Dat heeft rechtsgeldigheid en dat weet men bij 4AllClients kennelijk heel goed. Bij mij gaf dat binnen 3 dagen resultaat, ruim drie maanden na de annulering.

cyril
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 apr 2009 00:48

Re: 4AllClients

Ongelezen bericht door cyril »

Ik had een msi 627 Gamer laptop besteld deze bleek niet leverbaar,die heb ik geannuleerd,netjes bericht van gehad,tot nu toe ben ik goed behandelt , ik houd jullie op de hoogte over de terugbetaling maar tot nu toe dus geen problemen.

Viras
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 apr 2009 11:24

Re: 4AllClients

Ongelezen bericht door Viras »

Een steeds weerkerend scenario:
Op 11 april 2009 bestelde ik via de website 4AllClients een Konica Minolta - Magicolor 5650 EN laserprinter waarvoor ik met Mastercard 659,03 euro betaalde. Volgens de website was het toestel beschikbaar en zou binnen de 3 werkdagen verstuurd worden.
Ik controleerde dagelijks de status van de bestelling en telkens werd de verzenddatum opgeschoven. Op 21 april heb ik telefonisch contact opgenomen met het nr. +23-(0)742916245, waar de mevrouw me garandeerde dat het toestel op donderdag 23 april zeker zou geleverd worden. Zoals ik verwachtte is dat natuurlijk niet gebeurd en ik heb dan ook mijn bestelling op 23 april geannuleerd.
Dadelijk hierop kreeg ik bericht dat het toestel (tijdelijk) niet leverbaar is, samen met een bevestiging van mijn annulatie. Deze annulatie werd ook bij mijn orderstatus op de website vermeld, maar merkwaardig genoeg bleef ook nog de leverdatum vermeld, die telkens weer enkele dagen opschoof...
Op 28 april een nieuwe mail verzonden naar [email protected] waarin ik stel dat ik hoop dat mijn order wel degelijk geannuleerd is en dat ik binnen afzienbare tijd toch geen printer zal geleverd krijgen. Prompt een reactie gekregen dat mijn order zeker geschrapt is en dat ik binnen de wettelijke termijn van 30 dagen mijn geld terug krijg.
Wordt vervolgd...

V. Rasquin
België

fckgw
Berichten: 34
Lid geworden op: 06 mar 2009 21:03

Re: 4AllClients

Ongelezen bericht door fckgw »

@Viras: Gezien je met een creditcard betaald hebt kun je misschien proberen het geld via de cc maatschappij terug te krijgen.

M. Crotty- van Hoorn
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mei 2009 16:17

Re: 4AllClients

Ongelezen bericht door M. Crotty- van Hoorn »

Wij hebben op 10 maart een artikel besteld en het bedrag (157,41 euro) vooruit betaald.
Op 17 maart werd de bestelling door 4allclients gecanceld omdat het niet leverbaar was, met de mededeling, dat we binnen 4 weken de terugbetaling konden verwachten.
24 maart gebeld (a 45 cent p/m) en op 25 maart een e-mail gestuurd, dat ze het geld zo snel mogelijk terug moesten storten.
Op 15 april nog steeds geen geld terug, waarna ik weer heb gebeld. Ik werd 12 minuten in de wacht gezet (a 45 cent).
Toen ik mijn verhaal had gedaan en ook even liet weten, dat ik vond, dat ze me wel erg lang hadden laten wachten, reageerde de telefoniste, dat ik niet zo bijdehand moest doen, maar dat het bedrag na 2 werkdagen teruggestort zou worden (met excuses van de financiele afdeling).
Nu 13 mei nog steeds niets gezien.
Het gekke is, dat dit artikel nog steeds op de site staat, echter nu niet voor 157,41 euro, maar voor 115,31 euro.
Ik ga er niet vanuit, dat ik naar de centen kan fluiten, maar zal alles doen om mijn geld terug te ontvangen.

Hier moet iets aan gedaan worden!!!


[/b]

cyril
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 apr 2009 00:48

Re: 4AllClients

Ongelezen bericht door cyril »

Vervolg op msi laptop: laptop was niet leverbaar heb gewoon mijn geld gehad na 30 dagen.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: 4AllClients

Ongelezen bericht door jor »



Geplaatst op 27 Mei 2009 00:44 door cyril
Vervolg op msi laptop: laptop was niet leverbaar heb gewoon mijn geld gehad na 30 dagen.
Ik ben blij voor je dat jij wel op tijd het geld terug kreeg, je bent echter een uitzondering gezien de dagelijkse rampen met 4allclients. Onderstaande link bevestigd dit.

http://tweakers.net/shopreview/7547/4al ... om-bv.html

Viras
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 apr 2009 11:24

Re: 4AllClients

Ongelezen bericht door Viras »

Een steeds weerkerend scenario:
Op 11 april 2009 bestelde ik via de website 4AllClients een Konica Minolta - Magicolor 5650 EN laserprinter waarvoor ik met Mastercard 659,03 euro betaalde. Volgens de website was het toestel beschikbaar en zou binnen de 3 werkdagen verstuurd worden.
Ik controleerde dagelijks de status van de bestelling en telkens werd de verzenddatum opgeschoven. Op 21 april heb ik telefonisch contact opgenomen met het nr. +23-(0)742916245, waar de mevrouw me garandeerde dat het toestel op donderdag 23 april zeker zou geleverd worden. Zoals ik verwachtte is dat natuurlijk niet gebeurd en ik heb dan ook mijn bestelling op 23 april geannuleerd.
Dadelijk hierop kreeg ik bericht dat het toestel (tijdelijk) niet leverbaar is, samen met een bevestiging van mijn annulatie. Deze annulatie werd ook bij mijn orderstatus op de website vermeld, maar merkwaardig genoeg bleef ook nog de leverdatum vermeld, die telkens weer enkele dagen opschoof...
Op 28 april een nieuwe mail verzonden naar [email protected] waarin ik stel dat ik hoop dat mijn order wel degelijk geannuleerd is en dat ik binnen afzienbare tijd toch geen printer zal geleverd krijgen. Prompt een reactie gekregen dat mijn order zeker geschrapt is en dat ik binnen de wettelijke termijn van 30 dagen mijn geld terug krijg.
Na de wettelijke termijn was het bedrag uiteraard niet teruggestort. Weer gemaild dat ik mijn geld direct terug verwachtte, want dat ze anders zouden mogen opdraaien voor nalatigheidsintresten. Prompt kreeg ik bericht dat mijn geld was teruggestort. Dit bleek uiteindelijk niet het geval te zijn. Dan maar klacht ingediend bij de BankCardCompany en het probleem doorgegeven aan mijn juridische bijstand. Dit bleek wel resultaat op te leveren, want vandaag (15 juni) is het bedrag eidelijk teruggeboekt op mijn rekening.
Conclusie: bespaar je een hoop ellende en bestel zeker niets bij dit bedrijf!! Tot nu toe had ik alleen positieve ervaringen met webwinkels, maar vanaf nu zal ik toch eerst grondig uitkijken voor ik nog iets bestel

sebask
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 nov 2007 17:30

Re: 4AllClients

Ongelezen bericht door sebask »

Ik had op 10 Maart een video kaart besteld. Deze zag er aantrekkelijk uit. Voor 63 euro had ik een goede videokaart.

Ik besloot nog even rond te surfen om te kijken of deze organisatie goed was, maar ik had de kaart al besteld.

Ik kwam hier op deze site de negatieve dingen tegen en schrok me een ongeluk. Ik had immers de kaart al betaald.

Ik besloot af te wachten....

De kaart zou binnen 3 werkdagen geleverd worden, maar dit gebeurde niet. Ik belde op en kreeg een damen aan de telefoon.

Die vertelde mij dat de kaart die vrijdag geleverd zou worden, ik was speciaal thuis gebleven die vrijdag maar niks gezien.

Toen belde ik maandag weer en vertelde dezelfe damen dat de videokaart besteld was want deze kon niet geleverd worden, maar op de site stond dat deze op voorraad was.

Ik wachte af..... 1 week later kreeg ik een mail dat de bestelling geanulleerd was want hij was niet leverbaar.

Op 28 mei kreeg ik een email dat ik mn geld terug gestord zou krijgen op 2 juni. (binnen 5 werkdagen)

Er gebeurde echter niks. Geen geld niks.

Ik weer bellen en bellen en er was een of ander probleem bij de organisatie (fninanciele afdeling) dit geloofde ik totaal niet. En vroeg of ze het binnen 1 week konden over maken.

Dit gebeurde niet waardoor ik weer belde. En duidelijk maakte dat ik het binnen 1 week op mn rekening wilde hebben anders zou ik een incassobureau inschakelen.

Ik had ook een kopie naar de klachten email gestuurd met cc tros radar.

En promt stond het geld op mn rekening.

IK ZOU IEDEREEN AANRADEN NIKS TE KOPEN BIJ DEZE ORGANISATIE, Het zijn echter oplichters ik hoop dat ze gesloten worden~!!!!!

WR7270
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 jul 2009 15:46

Re: 4AllClients

Ongelezen bericht door WR7270 »

Normaal ben ik van het intern en onder ons oplossen van dit soort zaken,
maar ook ik krijg de ene onzin na andere onzin te horen/lezen!!!
ook ik heb bij dit bedrijf een laptop gekocht a 747,49
via ideal (ogone) ----> belangrijk benader ook hen voor deze betaling zij hebben ook een onderzoek lopen!!!!


Dit was op 16-06-2009 en werd door hun op 17-06-2009 geannuleert...

30 dgn braaf gewacht dit hadden ze nodig om het geld terug te krijgen en het systeem technisch te verwerken...
begrip voor..
maar vervolgens verstrijkt ook die termijn en heb ik tot 2x toe een bevestiging gehad dat het geld binnen 1a5 dagen op mijn rekenng zal staan (afhankelijk van de bank)...
en je raad het dit is nog steeds niet gebeurd!!

Betreft: ordernr:1133489945þ (belangrijk voor 4ac)

Heb via alle forums en consumentenorganisaties een beroep gedaan..politie voor aangifte, rabobank en ogone zelf!!
en voor vrijdag staat er een advocaten afspraak gepland!!

verder raad ik het forum aan bij www.ikbengenaaid.nl zij geven veel uitleg en kunnen absoluut iets voor je betekenen!!!

ik heb hier niet langer zin in..
En mag net zo onfatsoenlijk reageren... als dat zij met hun klanten omgaan!!

ook ik heb vandaag contact opgenomen met hun iDeal verwerker (ogone) en daar zijn ze ook reeds bezig met een onderzoek tegen deze fraudeurs.
Aan alle mensen die bedrogen zijn door dit bedrijf en nog steeds op hun centen/bestelling wachten:
Stuur een email naar [email protected], t.a.v. giel met een verwijzing naar 4allclients, voeg daar alle communicatie en tickets die jullie hebben gehad met dit bedrijf waardoor ze zien dat ze de mensen aan het lijntje houden.

bianca-verhoeven
Berichten: 0
Lid geworden op: 23 sep 2009 20:42

Re: 4AllClients

Ongelezen bericht door bianca-verhoeven »

Wij hadden eind vorige maand (27 augustus) een processor besteld bij 4allclients. Helemaal vergeten te checken (doen we normaal altijd) of het een betrouwbare site was en het geld voor de processor overgemaakt ( á 166,42 euro). We kregen maar geen bevestiging van 4allclients van de bestelling (ook nooit gehad). Toen zijn we eens op het net gaan zoeken of de site betrouwbaar was en tot onze grote schrik bleek dit dus niet het geval te zijn. Tros radar had er zelfs een uitzending aan gewijd en we zagen ons geld als sneeuw voor de zon verdwijnen. Zoals velen op dit forum werd de bestelling na 5 dagen geannuleerd (ondanks dat we nooit een orderbevestiging hadden gehad). De processor was niet meer te leveren. Binnen 30 dagen zou het geld op de rekening terug gestort worden. Dus voor ons zat er niks anders op dan die 30 dagen af te wachten. De processor is trouwens nog gewoon via de site te bestellen!!!

Nu had ik de verhalen eens goed nagelezen (op dit forum) en daar zag ik een tip staan. Iemand adviseerde om een klacht te sturen naar 4allclients met een cc naar Tros radar. We hebben een klacht gestuurd (22 september) met de vermelding dat we de mail ook door zouden sturen naar Radar. En een eis dat het geld per direct terug gestort moest worden. En warempel, diezelfde middag kregen we bericht dat het geld binnen 1-5 dagen teruggestort zou worden. En vandaag 23 september hebben we onze centen weer terug. Nu kan het ook zijn dat het allemaal maar toeval was aangezien de 30 dagen nog niet verstreken waren en dat 4allclients zich aan hun woord hadden gehouden. Maar aan al de negatieve berichten op de forums te zien denk ik dat ons mailtje eerder geholpen heeft dan hun belofte om het geld op tijd terug te storten.
Ik hoop dat nog meer mensen geluk hebben met deze aanpak. Voor ons heeft het goed uitgepakt.

Verder vind ik het een behoorlijk kwalijke zaak dat een bedrijf als 4allclients nog steeds kan bestaan na zoveel klachten. Er moet toch iemand zijn die zo'n louche organisatie opdoekt. Ze zijn al sinds 2004 actief op de markt en ik denk niet dat ze in het begin wel hun beloften nakwamen.

Wij zullen in de toekomst in ieder geval zeker 10 keer nakijken of een site betrouwbaar is voordat we weer eens iets bestellen. En forums als deze helpen enorm.

sterre57
Berichten: 0
Lid geworden op: 03 nov 2009 15:18

Re: 4AllClients

Ongelezen bericht door sterre57 »

Voor al de mensen die nog geld tegoed hebben van 4AllClients een vervelende mededeling. Het bedrijf is failliet. Schuldeisers kunnen zich op onderstaande link melden;
http://www.robersadvocaten.nl/

Gesloten