Het was wel degelijk een inhoudelijke discussie. Dat een gebruiker ervoor heeft gekozen zijn berichten te verwijderen, maakt dit topic er niet beter leesbaar op, maar dat doet er niets van af dat de posts wel degelijk ergens over gingen.De berichten betreffen absoluut een haantjes-gedrag dat ik eigenlijk niet wil lezen. Hou eens op met dit nutteloze en onzinnige gedoe en ga lekker buitenspelen. Indien je iets zinnigs te melden hebt dan doe je dat, daar is een Forum voor maar dit zinloze geharrewar heeft niets met een Forum van doen
Misschien staat de toon je niet aan, maar discussies kunnen soms nu eenmaal wat verharden. Hier doe ik zo nu en dan ook aan mee en op zijn tijd is hier ook niets mis mee.
Ondanks dat ik mezelf zo nu en dan uit in felle bewoordingen doet niets af aan het feit dat ik de ander altijd met respect probeer te bejegenen. Ik geef toe dat ik hierbij soms de grenzen opzoek, maar ik verwacht ook niet dat anderen mij met fluwelen handschoenen aanpakken.
Ik wil daarom ook nogmaals benadrukken dat de discussie geenszins "zinloos geharrewar" was.
Ik wil nog even melden dat ik bijzonder blij ben dat de redactie zo veel als mogelijk forumbijdragen laat staan. Dit forum wordt niet te strak gemodereerd en daardoor is het, in mijn ogen, een volwassen forum.svp haal dit soort onzinnige dingen alstubieft van jullie site en blokkeer desnoods deze gebruikers
Een forum waar een redactie bij iedere post een (vrijwel altijd subjectieve!) afweging maakt of het wel niet toelaatbaar is, is een forum waar ik - en ik denk vele anderen - weinig zin in hebben.
Ik kan me niet voorstellen dat, wanneer je werkelijk mijn posts hebt gelezen, echt geen idee hebt wat ik van de iPhone vind.want na het lezen van tientallen berichten weet ik nog amper wat men nu werkelijk vindt van dit product.
En ten slotte:
dit zul je wel weer kwalificeren als "haantjesgedrag", maar ik vind het nogal opmerkelijk dat je andere mensen veroordeelt op hun toon van discussiëren, terwijl je zelf nog maar één enkele bijdrage hebt geleverd aan dit forum, namelijk de bovenstaande post.
Nogmaals; uiteraard heb ook jij het recht op het uiten van je mening in dezen, maar het vragen om het verwijderen van posts en gebruikers van het forum om zoiets vind ik nogal wat.