LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telefoonteam 01-09-2008
Telefoonteam 01-09-2008
Radar krijgt de laatste tijd steeds vaker klachten over datingsites. Heeft u ook problemen met betaalde of onbetaalde datingsites? Laat het ons weten via het formulier op de website.
Re: Telefoonteam 01-09-2008
Hallo,
er herkenbaar dit. Via Relatieplanet kreeg ik berichtjes met het verzoek om te mailen en gelijk in de eerste mail het verzoek om verder te sms-en. Ben er natuurlijk niet op in gegaan...
bij deze de waarschuwing voor iedereen die gewoon wil daten, graag op een etentje trakteert maar niet op bergen smsjes.
quotes:
"Ik wil je graag leren kennen maar ik wil je nog niet mijn telefoonnummer geven. Daar vindt ik het nog te vroeg voor. We kennen elkaar nog niet en wil geen risico’s lopen. Ik hoop dat je dit begrijpt. Als je kan en wil smsen sms dan ESC Debby naar 3839 1,50 per ontvangen bericht. Dit is geen abbonemenstdienst. (Tussen ESC en Debby moet een spatie en na Debby ook weer spatie) daarna kan je bericht sturen. Als je er door heen bent kan je gewoon smsen zonder steeds esc Debby te hoeven smsen. Ik heb geen foto's van mezelf op de pc van een ander staan. Maar wil je een foto sms me dan want op me tel staan wel foto's
xxx Debby"
EN
"Ik heb een paar rare reacties gehad van mannen die het niet echt meenden om te daten met mij, daarom ben ik wat voorzichtiger geworden.
Vandaar dat ik een boxje heb genomen dan ben ik altijd bereikbaar en kunnen we elkaar wat beter leren kennen.
Je kan mij een SMSJE sturen naar SE SANNE naar 7478 (1,50 pob)
hoop dat je net als wilt kijken of het klikt tussen ons wie weet en dan samen
er een leuke kerstborrel of nieuwjaars toost van maken.
Ik heb mijn mobiel vrijwel altijd bij me dus ik krijg je berichtje gelijk binnen en stuur je dan wat terug,
ik blijf niet de hele tijd dat boxje gebruiken,
Als het klikt gaan we samen wat leuks doen, samen wat gaan drinken of
als je het leuk vindt naar snowworld beetje sneeuwpret maken en dan pik ik in de kou een kus
van je dat kan wel he of krijg ik hem van je als je durft hihi.
xx sanne"
er herkenbaar dit. Via Relatieplanet kreeg ik berichtjes met het verzoek om te mailen en gelijk in de eerste mail het verzoek om verder te sms-en. Ben er natuurlijk niet op in gegaan...
bij deze de waarschuwing voor iedereen die gewoon wil daten, graag op een etentje trakteert maar niet op bergen smsjes.
quotes:
"Ik wil je graag leren kennen maar ik wil je nog niet mijn telefoonnummer geven. Daar vindt ik het nog te vroeg voor. We kennen elkaar nog niet en wil geen risico’s lopen. Ik hoop dat je dit begrijpt. Als je kan en wil smsen sms dan ESC Debby naar 3839 1,50 per ontvangen bericht. Dit is geen abbonemenstdienst. (Tussen ESC en Debby moet een spatie en na Debby ook weer spatie) daarna kan je bericht sturen. Als je er door heen bent kan je gewoon smsen zonder steeds esc Debby te hoeven smsen. Ik heb geen foto's van mezelf op de pc van een ander staan. Maar wil je een foto sms me dan want op me tel staan wel foto's
xxx Debby"
EN
"Ik heb een paar rare reacties gehad van mannen die het niet echt meenden om te daten met mij, daarom ben ik wat voorzichtiger geworden.
Vandaar dat ik een boxje heb genomen dan ben ik altijd bereikbaar en kunnen we elkaar wat beter leren kennen.
Je kan mij een SMSJE sturen naar SE SANNE naar 7478 (1,50 pob)
hoop dat je net als wilt kijken of het klikt tussen ons wie weet en dan samen
er een leuke kerstborrel of nieuwjaars toost van maken.
Ik heb mijn mobiel vrijwel altijd bij me dus ik krijg je berichtje gelijk binnen en stuur je dan wat terug,
ik blijf niet de hele tijd dat boxje gebruiken,
Als het klikt gaan we samen wat leuks doen, samen wat gaan drinken of
als je het leuk vindt naar snowworld beetje sneeuwpret maken en dan pik ik in de kou een kus
van je dat kan wel he of krijg ik hem van je als je durft hihi.
xx sanne"
Re: Telefoonteam 01-09-2008
www.datewereld.nl: blijf er ver van weg. Een maal ingeschreven, kun je je profiel niet meer verwijderen. Van een zoektoch op internet begrijp ik dat het een of ander eenmans bedrijfje is dat ook in audio apparatuur doet. Nu blijf ik mijn leven lang aan die site verbonden???