LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefoonteam 15-12-2008

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
Radar
Site Admin

Telefoonteam 15-12-2008

Ongelezen bericht door Radar »

Ook deze week zitten Wim en zijn telefoonteam weer klaar voor al uw consumentenproblemen.

Uitzending: maandag 20.30 uur, TROS, Nederland 1
Herhaling: woensdag 15.25 uur, TROS, Nederland 1

Alice12345

Re: Telefoonteam 15-12-2008

Ongelezen bericht door Alice12345 »

Waarom maken ze geen gebruik van een headset? Als ze in totaal 2,5 uur (vanaf 19.30 uur tot 22.00 uur) met een telefoonhoorn in de nek hangen en met de rechterhand schrijven... Lijkt me niet echt een fijne houding. Hebben ze al rsi-klachten???

wchdeboer

Ongelezen bericht door wchdeboer »

De minister spreekt over PIEK belasting waarvoor extra kosten zouden worden gemaakt.
Dat klopt per gebruiker, maar: die piek belasting middelt uit over alle gebruikers in een woonwijk, en zelfs in een enkele straat.

Echt onzin: de minister weet niet waar ze het over heeft.

W. de Boer
Amstenrade
Ik stook mileubewust op aardwarmte maar ben nu opeens grootverbruiker.
Advies aan alle Nederlanders: vergeet aardwarmte en stook lekker op gas of op kolen want zo is het onbetaalbaar!!

Marjan Stok

Ongelezen bericht door Marjan Stok »

Al jaren zijn wij verzekererd bij Ziektekostenverzekering IZA en hebben dus ook al jaren het zelfde klantnummer. Nu hebben wij een brief ontvangen dat per 2009 de klantnummer voor mijn man en kinderen hetzelfde is gebleven en voor mij, als echtgenote, een nieuw klantnummer is gemaakt. Ik heb hierover gebeld met het IZA. Dit wordt voor iedere echtegenote veranderd volgens het IZA. Dit houdt in dat wij aan alle instanties en huisarts, apotheek, tandarts, ziekenhuis , werkgever etc. dit nieuwe nummer moeten gaan doorgeven, wat nogal wat administratie met zich meegeeft.
Volgens het IZA was dat nou eenmaal zo. Door het gebruik van een nieuw systeem worden alle echtgenotes van IZA verzekerden veranderd van klantnummer. Ik ben hier behoorlijk boos over. De meeste gezinnen zullen hier geen eens erg in hebben en komen hier pas achter als ze ineens rekeningen thuis gestuurd gaan krijgen, omdat men de klant niet kent, ipv dat deze rechtstreeks naar het IZA wordt gezonden zoals dit voorheen altijd werd gedaan. Misschien dat dit ook in uw uitzending bericht kan worden zodat alle echtgenotes van IZA verzekerden hiervan op de hoogte zijn.
Met vriendelijke groet,
Marjan Stok

Gesloten