LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort
eleojer, u geeft aan het opgezegd te hebben. Wat is de datum waarop wij het abonnement hebben beëindigd? Ik neem aan dat u dit per brief bevestigd heeft gekregen.
Joris
Joris
Re: Telfort
Beste Joris,
Jullie hebben het abonnement niet beeindigd. IK heb het beeindigd, omdat jullie niets deden: geen modem, geen aansluiting, dus geen internet en niet kunnen bellen. Ik heb al diverse brieven geschreven, waar onder aangetekende brieven, maar ik heb nog NOOIT een reactie gehad. De eerste reactie die ik nu krijg is via Interum Justitia.
Eleojer
Jullie hebben het abonnement niet beeindigd. IK heb het beeindigd, omdat jullie niets deden: geen modem, geen aansluiting, dus geen internet en niet kunnen bellen. Ik heb al diverse brieven geschreven, waar onder aangetekende brieven, maar ik heb nog NOOIT een reactie gehad. De eerste reactie die ik nu krijg is via Interum Justitia.
Eleojer
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort
Zou u misschien een klantcode kunnen plaatsen? Dan kan ik uw dossier erbij pakken en het bekijken.
Joris
Joris
Re: Telfort
Beste Joris,
Klantcode: TV9yidmx78. Ik mag aannemen dat je middels deze klancode mijn adres kan vinden en ik een schriftelijk reactie van jullie ontvang. Ik voel er weinig voor om op deze wijze een eindeloze correspondentie met Telfort te voeren.
Eleojer
Klantcode: TV9yidmx78. Ik mag aannemen dat je middels deze klancode mijn adres kan vinden en ik een schriftelijk reactie van jullie ontvang. Ik voel er weinig voor om op deze wijze een eindeloze correspondentie met Telfort te voeren.
Eleojer
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort
Ik heb begrepen dat mijn collega u gesproken heeft en het nu naar tevredenheid wordt opgelost.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Joris
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Joris
Re: Telfort
Beste Joris,
Klopt ik heb telefonisch contact gehad met je collega. Ik wacht nog wel op de schriftelijke bevestiging, dat alles is opgelost alvorens ik de vlag hierover uithang.
Eleojer
Klopt ik heb telefonisch contact gehad met je collega. Ik wacht nog wel op de schriftelijke bevestiging, dat alles is opgelost alvorens ik de vlag hierover uithang.
Eleojer
Re: Telfort
Beste Joris,
Nou zoals ik al vreesde: we zijn nu bijna een week verder en ik heb van je collega nog steeds geen bevestiging ontvangen per email (zoals is toegezegd!!) dat alle problemen zouden zijn opgelost en dat de opdracht aan Interum Justitia zou worden ingetrokken. Je hing de vlag te vroeg uit. De afhandeling van Telfort is zoals gebruikelijk vreselijk slecht.
Eleojer
Nou zoals ik al vreesde: we zijn nu bijna een week verder en ik heb van je collega nog steeds geen bevestiging ontvangen per email (zoals is toegezegd!!) dat alle problemen zouden zijn opgelost en dat de opdracht aan Interum Justitia zou worden ingetrokken. Je hing de vlag te vroeg uit. De afhandeling van Telfort is zoals gebruikelijk vreselijk slecht.
Eleojer
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort
eleojer, per post en ook per e-mail is er vandaag een bevestiging verstuurd.
De gemaakte afspraken waren inmiddels al nagekomen.
Joris
De gemaakte afspraken waren inmiddels al nagekomen.
Joris
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 14 aug 2009 17:44
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort
@jonievonie
Ik begrijp dat de situatie ontzettend vervelend is. Bij voorbaat bied ik, namens Telfort, mijn excuses aan voor het ervaren ongemak. Graag ontvang ik uw klantnummer, zodat ik het een en ander voor u kan uitzoeken.
Daphne
Telfort Webcare
Ik begrijp dat de situatie ontzettend vervelend is. Bij voorbaat bied ik, namens Telfort, mijn excuses aan voor het ervaren ongemak. Graag ontvang ik uw klantnummer, zodat ik het een en ander voor u kan uitzoeken.
Daphne
Telfort Webcare
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 14 aug 2009 17:44
Re: Telfort
Ik zou je mijn klantennummer wel willen geven, maar die kan ik nergens terug vinden, daar nergens mijn telnummer bij jullie herkent wordt!!
Ik krijg ook nooit een afschrift en kan dus ook niet op mijn Telfort kijken.....
Nu ben ik alweer een week zonder telefoon en ik heb alweer 10x gebeld!
Het schijnt dat ze na de storing 2 nummers geactiveerd hebben op mijn sim. De medewerkers hebben al een aantal mailtjes gestuurd naar de technische afdeling, maar vooralsnog geen reactie.
Ik zelf heb ook boze mailtjes gestuurd en ook nog geen reactie.
Het is weer een technische fout en niemand die die afdeling telefonisch kan bereiken, zelf de medewerkers van de telefoon's niet.
Ik heb mijn huis te koop staan, ben bezig met aannemers en verschillende leveranciers en mijn werk.....niemand die mij nu WEER voor al een week niet bereiken kan.
Alle geleden kosten ga ik declareren bij Telfort!
(ik heb alle mails en alle namen met wie ik gesproken heb bewaard)
Schandalige communicatie bij Telfort!!
Ik wil zsm dat dit opgelost wordt, maar ik kan nergens heen waar mensen ook echt iets eraan willen en gaan doen!
Ik krijg ook nooit een afschrift en kan dus ook niet op mijn Telfort kijken.....
Nu ben ik alweer een week zonder telefoon en ik heb alweer 10x gebeld!
Het schijnt dat ze na de storing 2 nummers geactiveerd hebben op mijn sim. De medewerkers hebben al een aantal mailtjes gestuurd naar de technische afdeling, maar vooralsnog geen reactie.
Ik zelf heb ook boze mailtjes gestuurd en ook nog geen reactie.
Het is weer een technische fout en niemand die die afdeling telefonisch kan bereiken, zelf de medewerkers van de telefoon's niet.
Ik heb mijn huis te koop staan, ben bezig met aannemers en verschillende leveranciers en mijn werk.....niemand die mij nu WEER voor al een week niet bereiken kan.
Alle geleden kosten ga ik declareren bij Telfort!
(ik heb alle mails en alle namen met wie ik gesproken heb bewaard)
Schandalige communicatie bij Telfort!!
Ik wil zsm dat dit opgelost wordt, maar ik kan nergens heen waar mensen ook echt iets eraan willen en gaan doen!
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort
@jonievonie
Kunt u een referentienummer van één van de e-mails posten? Aan de hand daarvan kan ik uw gegevens erbij vinden.
Daphne
Kunt u een referentienummer van één van de e-mails posten? Aan de hand daarvan kan ik uw gegevens erbij vinden.
Daphne
Re: Telfort
Belachelijk! Ik bel telfort op, zij leggen me uit dat ze deze zomer zijn verandert van rekeningnummer en dat alle betalingen opnieuw herzien moesten worden waardoor er een fout is gemaakt met mijn betalingen. Krijg ik ineens een aanmaning TIJDENS DE VAKANTIE!!!!
En dan bel je ze op, en dan vertellen ze je doodleuk dat zij zelf wel bepalen of ze je terugbellen of niet!!!! Ik heb er gelijk een case van gemaakt en ook alles bewaard. Ze doen helemaal niks voor je maar verwachten wel dat je twee keer betaalt!!!!!!
Het rare is, toen ik op de website was stond er dat er betaald was, kom ik terug van vakantie staan er vier rekeningen open! En van klantenservice hebben ze ook nooit wat gehoord.
En dan bel je ze op, en dan vertellen ze je doodleuk dat zij zelf wel bepalen of ze je terugbellen of niet!!!! Ik heb er gelijk een case van gemaakt en ook alles bewaard. Ze doen helemaal niks voor je maar verwachten wel dat je twee keer betaalt!!!!!!
Het rare is, toen ik op de website was stond er dat er betaald was, kom ik terug van vakantie staan er vier rekeningen open! En van klantenservice hebben ze ook nooit wat gehoord.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 14 aug 2009 17:44
Re: Telfort
Ok dit is het enige nummer wat ik erbij zie staan: Incident: 090817-000357
ik hoop dat dit het goede nummer is en dat u zsm dit probleem kan oplossen.
Bij voorbaat dank
ik hoop dat dit het goede nummer is en dat u zsm dit probleem kan oplossen.
Bij voorbaat dank
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 18 aug 2009 22:39
Re: Telfort
ik heb ook een klacht over tefort
ik heb binnen 24 uur gedaan is al paar maanden treug ze zei dat ik niet hoefde betalen ik krijg brief dat ik wel moet betal ik word er niet goed van telfort van interent mobiel
ik heb binnen 24 uur gedaan is al paar maanden treug ze zei dat ik niet hoefde betalen ik krijg brief dat ik wel moet betal ik word er niet goed van telfort van interent mobiel
Laatst gewijzigd door vanessa1988 op 18 aug 2009 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort
@jonievonie
Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb uw gegevens teruggevonden en een aantal acties uitgezet. Na ontvangst van een terugkoppeling, bericht ik u per mail.
Daphne
Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb uw gegevens teruggevonden en een aantal acties uitgezet. Na ontvangst van een terugkoppeling, bericht ik u per mail.
Daphne
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort
@INadif
Aan de hand van uw e-mailadres heb ik uw gegevens achterhaald. Ik heb een actie uitgezet. Zodra ik een terugkoppeling heb ontvangen, bericht ik u per prive mail, daar wij deze informatie omwille van u, niet online plaatsen.
Daphne
Aan de hand van uw e-mailadres heb ik uw gegevens achterhaald. Ik heb een actie uitgezet. Zodra ik een terugkoppeling heb ontvangen, bericht ik u per prive mail, daar wij deze informatie omwille van u, niet online plaatsen.
Daphne
Re: Telfort
Dankuwel, ik blijf maar bellen maar het is echt hopeloos bij de klantenservice. Ze weigeren je maar te helpen!!!!!! Ik hoop gauw gebeld te worden of in ieder geval gemaild. Ik heb ook mijn incidentnrs:
090816-000229
090818-000545
Met vriendelijke groeten
Imane Nadif
090816-000229
090818-000545
Met vriendelijke groeten
Imane Nadif
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 14 aug 2009 17:44
Re: Telfort
Sinds vandaag ligt mijn verbinding weer helemaal plat!
Ik heb net weer de klantenservice gebeld, maar die kan alleen de technische afdeling mailen.....tja dat zet ook geen zoden aan de dijk.
(wacht vanaf vorige week al op een reactie...)
Ik zou graag hebben dat het probleem nu echt heel snel opgelost wordt, zo niet gaat er begin volgende week een aangeschreven brief naar Telfort. Ik laat me namelijk niet continue afschepen!
Moet zelf steeds bellen om te vragen of er al aan gewerkt wordt en vandaag dus weer vragen waarom mijn verbinding plat ligt.
Ze vergeten volgens mij dat we klanten zijn en dat we het recht hebben te krijgen waar we voor betalen!
Ik laat me namelijk niet continue afschepen!
Ik heb net weer de klantenservice gebeld, maar die kan alleen de technische afdeling mailen.....tja dat zet ook geen zoden aan de dijk.
(wacht vanaf vorige week al op een reactie...)
Ik zou graag hebben dat het probleem nu echt heel snel opgelost wordt, zo niet gaat er begin volgende week een aangeschreven brief naar Telfort. Ik laat me namelijk niet continue afschepen!
Moet zelf steeds bellen om te vragen of er al aan gewerkt wordt en vandaag dus weer vragen waarom mijn verbinding plat ligt.
Ze vergeten volgens mij dat we klanten zijn en dat we het recht hebben te krijgen waar we voor betalen!
Ik laat me namelijk niet continue afschepen!
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort
@INadif
Uw klacht is uitgezocht. Zojuist heb ik een e-mail naar u verzonden voorzien van een toelichting en een voorstel.
Daphne
Uw klacht is uitgezocht. Zojuist heb ik een e-mail naar u verzonden voorzien van een toelichting en een voorstel.
Daphne