LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
AKHA
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 22:00

Re: Telfort

Ongelezen bericht door AKHA »

Sinds Telfort Tiscali heeft overgenomen brengt Telfort altijd verkeerde bedragen in rekening. Op 14 mei zouden we maandelijks een bedrag van 29.90 euro voor internet en telefonie betalen, maar tot op heden is dit nog altijd 41.58 euro.
Op maandag 29 september vorig jaar heb ik hierover gebeld met Telfort en toen is mij uitgelegd dat het aan de administratieve moeilijkheden van de overname ligt, waardoor ze administratieve achterstanden hebben. DIt zou allemaal in orde zijn nu en ik zou alles met terugwerkende kracht verrekend in de abonnementsprijs terug krijgen. Inmiddels zitten we in april heb ik enkele malen gebeld met de klantenservice en ben zelfs geschoffeerd door iemand van de klantenservice, maar nog geen enkel probleem is opgelost. Wat op 29 september allemaal werd verteld, werd onderuit gehaald door een andere medewerkster enkele maanden later. Ik heb een keer mijn geld terug laten storten, maar toen kreeg ik wel meteen bericht van Telfort dat ik moet betalen, anders word alles afgesloten.
De hufterigheid ten top. Inmiddels heb ik opnieuw een brief verstuurd, maar gezien mijn ervaring met Telfort in 2006 verwacht ik niet dat ze deze brief zullen beantwoorden. Sterker nog een brief van 11 januari 2007 is tot op heden nog altijd niet beantwoord. Ik had destijds een Pro Deo advocaat ingeschakeld, maar ben toen ook door deze zwaar in de steek gelaten. Telfort reageerde soms niet of veel te laat op zijn brieven en op den duur hield mijn advocaat zich niet eens meer aan zijn afspraken om bepaalde brieven te versturen ook hetgeen waar hij zich op richtte strookte niet tot hetgeen wat ik wilde.

Telfort, de T staat van Teleurstelling!

gerlajvandermolen
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 22:10

Re: Telfort

Ongelezen bericht door gerlajvandermolen »

Heel jammer dat ik slechts het staartje van de uitzending zag van vanavond, 6 april. Ook Telfortinternet plus bellengebruiker en uitermate ontevreden over de kwaliteit: inderdaad vaak dode lijnen, uitval telefoon, internet en abobinabel incapabele medewerkers aan de telefoon wanneer ik een storing meld. Om moedeloos van te worden; machteloosheid en boosheid over zo'n slechte kwaliteit. Goedkoop, maar uiteindelijk is het duurkoop. Blij dat Radar deze provider aanpakt, maar hoop daarmee ook dat elke Telfortgebruiker hiermee gebaat zal zijn! G. v.d. M.

lglobo
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:50

Re: Telfort

Ongelezen bericht door lglobo »

ik heb ook mijn abonent op gezegt maar krijg te horen dat ik pas in sep tember word stop gezet

nadat ik zoveel problemen hebt gehad en ongeveer 300 euro aan tel
kosten en het steeds rezetten ik ben het spuug zat

mijn vraag is waarom moet ik zolang wachten

tr1p
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 feb 2009 16:55

Re: Telfort

Ongelezen bericht door tr1p »

Ik moet hier toch even op reageren.

Het is jammer dat Tros Radar niet meer is wat het geweest is, hoe erg kan je doen aan subjectieve beeldvorming?

1500 Klachten, op zichzelf staand, best groot cijfer zou je denken. Ware het niet dat Telfort, zoals in de uitzending t horen was om en nabij 2.000.000 klanten heeft.

Een simpel rekensommetje leert ons dat 1500 klachten minder dan 1% van de klanten betreft. Juist ja minder dan 1% zo slecht als jullie dat doen voorkomen is het dus niet. Jammer genoeg laten jullie dit soort cijfers niet zien of horen.

De ideologie achter deze programma's is prima en ik ben dan ook een voorstander van deze ideologie, maar op deze manier blijft er van de ideologie niet veel over en rest ons slecht een bewust gecreeerde subjectieve en onnodige negatieve beeldvorming.

En dat alles voor de kijkcijfers.

Knap hoor.

mrmuiz
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 apr 2009 22:27

Re: Telfort

Ongelezen bericht door mrmuiz »

Jij begrijpt het volgens mij niet helemaal.
Het balletje gaat nu pas rollen, en het gaat niet bij 1500 blijven.
Heb zelf bij Telfort weinig last, maar wat jij zegt dat gaat niet op die vlieger.

lange123
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:52

Re: Telfort

Ongelezen bericht door lange123 »

trip snapt het niet echt denk ik


groeten lange

ivdv
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:28

Re: Telfort

Ongelezen bericht door ivdv »

ik denk eerder dat trip bij telfort werkt :)

mrmuiz
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 apr 2009 22:27

Re: Telfort

Ongelezen bericht door mrmuiz »

Of is in een trip blijven hangen? :shock:

bevdbo
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 22:15

Re: Telfort

Ongelezen bericht door bevdbo »

Ook ik heb slechte ervaringen met Telfort. Op 24 februari ging mijn modum stuk. Eerst koste het erg veel tijd om de klantenservice te overtuigen hiervan. (er brande echter helemal geen lampjes). De klantenservice vertelde vervolgens dat het 14 dagen zou duren eer ik een nieuw modum zou hebben. Dus 14 dagen onbereikbaar, geen telefoon/geen internet. Uit nood een mobiele telefoon moeten kopene werken beha. Gelukkig was het modum er na een week, het aangesloten bleek alles te werken behalve de telefoon, heb er 2x monteur bijgehaald opeigen kosten. ook verschillende keren de klantenservice van Telfort gebeld, met de mobiele telefoon a 1,50 per minuut. Uiteindelijk kwam ook Telfort tot de conclusie, dat de oorzaak niet bij mij lag, maar aan het netwerk lag en dat ze een onderzoek zouden starten. Uiteindeijk na 20 dagen ontdekte ik per toeval dat de telefoon het weer deed. Opnieuw Kontakt gezocht met Telfort klantenservice met het verzoek, de door mij gemaakte kosten, inmiddels opgelopen tot 150 euro te vergoeden. Ik kreeg bericht terug dat ik mogelijk alleen in aanmerking zou komen voor een vergoeding van de abonnementskosten. Ik ga hier niet mee akkoord en heb Telfort inmiddels meegedeeld het geschil voor te leggen aan de geschillencommissie elektronische communicatiediensten, om als nog mijn recht te halen.

B. van den Boogaard

tr1p
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 feb 2009 16:55

Re: Telfort

Ongelezen bericht door tr1p »

Ik snap het prima @ lange

Maar laat je lekker mee voeren op de wolk die ik massa hysterie noem.

Geloof mij, de consumentenbond houdt een van zijn bekenden testen, daaruit blijkt dat provider X (als voorbeeld) de beste is.

Als Tros Radar die maand erop over provider X een uitzending maakt komen er ook 1500+ klachten binnen, zo werkt het nou eenmaal.

Maar als je dat niet wilt zien vind ik het ook prima. Niet iedereen heeft besef van de realiteit jammer genoeg.

Het blijft techniek die word tot het uiterste gedreven omdat alles sneller groter beter en goedkoper moet. En zoals altijd sinds het bestaan van de mensheid gaan er dingen mis waarbij techniek een grote rol speelt.

mrmuiz
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 apr 2009 22:27

Re: Telfort

Ongelezen bericht door mrmuiz »

Trip :Of A je spoort echt niet, of B je werkt bij Telfort.

lange123
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:52

Re: Telfort

Ongelezen bericht door lange123 »

trip gei riekt naor een telfort medewerker!!!!

tr1p
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 feb 2009 16:55

Re: Telfort

Ongelezen bericht door tr1p »

Waarom aanvallen op persoonlijke titel.

ga liever de discussie is inhoudelijk aan is kijken wat daaruit komt.

Het primair reageren is nog nooit constructief gebleken maar slechts destructief. Probeer dit dan aub ook niet te doen, daarmee maak je een mogelijk nuttige discussie spreekwoordelijk monddood.

ivdv
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:28

Re: Telfort

Ongelezen bericht door ivdv »

ja je hebt groot gelijk trip....bij jouw geboorte ging er waarschijnlijk iets goed mis

er zijn momenteel 1500 klachten over telfort ? ja logisch omdat er een hoop niet weten wat te doen en hoe...maar denk dat na het zien van radar er nog duizenden zullen volgen en klagen

en ga jij nu maar weer lekker achter je telfort desk zitten ..en de mensen verder voorliegen

of hoop je op een loonsverhoging bij telfort ? tja kunnen ze makkelijk geven van al het gestolen geld van hun klanten
Laatst gewijzigd door ivdv op 06 apr 2009 22:48, 1 keer totaal gewijzigd.

mrmuiz
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 apr 2009 22:27

Re: Telfort

Ongelezen bericht door mrmuiz »

Inderdaad nutteloze discussie met personen zoals jij, snap dan ook niet wat je hiermee probeert te bereiken.
Ga anders bij Telfort werken, en laat eens zien dat jij het wel kan oplossen, ipv loze kreten op een forum te uiten.
Daar hebben alle gedupeerden helemaal niets aan.

tr1p
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 feb 2009 16:55

Re: Telfort

Ongelezen bericht door tr1p »

ivdv

Lees mijn bovenstaande bericht a.u.b.

Nogmaals op een persoon reageren heeft niet zoveel zin, jammer dat je dat doet. Spreekt een hoop, misschien begrijpelijke, frustratie uit.

Echter op deze manier komen we natuurlijk geen stap verder. Liever ga je er inhoudelijk op in, in plaats van te roepen dat er bij een geboorte, waar je niets van weet, mogelijk iets mis gegaan is.

Misschien weet je sowiezo niet waar je over praat, zou je reactie in iedergeval verklaren.

lange123
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:52

Re: Telfort

Ongelezen bericht door lange123 »

beste trip

als er iemand is die iemand mond dood maakt,dat ben jij dat met je reactie.
en ik ben zeker niet van plan om een discussie te voeren met een telfort medewerker die er louche praktijken op na houdt.
radar was zeer duidelijk,en ik weet haast zeker dat dit het topje van de ijsberg is qua klachten over telfort.
dat jij dat niet wil zien,of dat je je baas een hand boven het hoofd houd is je goed recht.
maar ik heb zat mee gemaakt waar ik niet blij mee ben,met dank aan telfort.


lange

mrmuiz
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 apr 2009 22:27

Re: Telfort

Ongelezen bericht door mrmuiz »

Jammer dat het IQ niveau nu ineens daalt door personen zoals, Tr1p.
Laatst gewijzigd door mrmuiz op 06 apr 2009 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.

ivdv
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:28

Re: Telfort

Ongelezen bericht door ivdv »

trip ...integendeel tot jou ben ik niet aan het trippen...maar wel aan het flippen door de slechte service van helfort

en niet weten waar ik het over heb ? betalen voor 20mb en er maar 12 krijgen tot daar aan toe...maar intussen is het al gezakt naar 8 mb...en hoppa mijn 20 mb moet ik wel betalen..en word zelfs nog het abbo.geld verhoogd trip pleur op hier en ga ergens anders de mensen lastig vallen met je gezeur

tr1p
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 feb 2009 16:55

Re: Telfort

Ongelezen bericht door tr1p »

Beste lange,

Ik ontken toch ook niet dat er waarschijnlijk ook fouten worden gemaakt door Telfort, iedereen maakt immers fouten daar zijn we mensen voor.


Ik zeg alleen dat we beter, gezamenlijk, zouden kunnen kijken hoe we dit op een constructieve manier op kunnen lossen. Natuurlijk niet alleen voor Telfort klanten maar voor alle mensen die problemen ervaren met bedrijven.

Daarom zei ik ook dat ik de ideologie achter Tros Radar volledig steun.

Het gaat mij om de manier van het ter discussie brengen van bepaalde onderwerpen en de beeldvorming die een, onnodig, negatief beeld schetst van de realiteit.

Ik zal een voorbeeld geven om het te verduidelijken.

Een mederwerker van Telfort zegt in het filmpje "daar heb ik geen verstand van"

Wat radar echter niet vermeld en in deze van wezenlijk belang is, is de vraag waarop de medewerker dit antwoord gaf.

En mocht ik, een gelijke reactie als deze, hebben gegeven op een onderwerp met bijvoorbeeld berekking op de dienstverlening van Connexxion bussen zouden jullie nu allemaal dan roepen dat ik bij Connexxion werk? Kom op zeg.

Gesloten