LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 15 jaar Radar

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten

Wat vindt u het hoogtepunt van 15 jaar Radar?

Giro 555
7
44%
Medisch
3
19%
Astro TV
0
Geen stemmen
Telecom
0
Geen stemmen
Hondenhandel
2
13%
Financieel
4
25%
Genadeslag
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 16

Radar
Site Admin
Berichten: 5512
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

15 jaar Radar

Ongelezen bericht door Radar »

Radar bestaat 15 jaar! Reden om terug te kijken op de hoogtepunten en belangrijkste thema's. Maar welke? Moeilijk kiezen, want we maakten tot nu toe maar liefst 1100 onderwerpen.

We zijn in het archief gedoken en hebben een speciale jubileum-aflevering samengesteld waarin we terugblikken op anderhalf decennium Radar.

Bekijk onze speciale pagina over 15 jaar Radar.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: 15 jaar Radar

Ongelezen bericht door jor »

Prima uitzending waaruit de verdienste van Tros-Radar duidelijk bleek .Op naar de volgende decennia.Zelf de keuzemogelijkheid ''medisch'' gekozen want daar kunnen mensen veel pijn en verdriet aan overhouden als zij belazerd worden.

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: 15 jaar Radar

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

Heb ik ook gekozen en ben het helemaal met Jor eens.
Ze doen prima werk en hoop dat ze nog lang blijven uitzenden.

kopermoleen
Berichten: 46
Lid geworden op: 02 jan 2010 01:46

Re: 15 jaar Radar

Ongelezen bericht door kopermoleen »

Ik vind Antoinette nog steeds een mooie vrouw.

Shine
Berichten: 2479
Lid geworden op: 17 jan 2007 11:02

Re: 15 jaar Radar

Ongelezen bericht door Shine »

Gefeliciteerd met het 15 jarig bestaan! Op naar de volgende ....

De terugblik gezien te hebben, geen enkel onderwerp was mij vreemd. In samenspel met deze Poll vond ik Giro 555 toch wel het meest kwalijkst.
Volledig Nederland heeft giga geld gegeven in de veronderstelling dat deze gelden ook daadwerkelijk gebruikt zouden worden voor de doelen tgv de Tsunami. Niets was minder waar. Men crepeer(t)de er nog en het bleek vooral veel gebakken lucht te zijn.
Mijn vertrouwen in Goede doelen, is door Giro 555, de samenwerkende Goede Doelen, behoorlijk geschaad.
En geloof me, het schaden van een vertrouwen door Goede Doelen als deze is ronduit kwalijk te noemen.

superwoman
Berichten: 139
Lid geworden op: 02 dec 2007 19:45

Re: 15 jaar Radar

Ongelezen bericht door superwoman »

Gefeliciteerd met het 15 jarig bestaan ! Niet alle organisaties en bedrijven zijn even blij met jullie jubileum, dat zullen jullie beamen. De uitzending over giro 555 spande ook wat mij betreft de kroon.

Mensen geven van hun eigen middelen om minder bedeelden te helpen via het rode kruis, maar het geld blijft blijkbaar steken bij de directie van het rode kruis, terre des hommes etc.

We geven in Nederland geen geld trouwens om hulpbehoevenden te helpen, maar om ons schuldgevoel af te kopen. Je geeft een tientje, en het wereldleed is wat ons betreft verholpen.

Dat hulporganisaties hun zakken vullen over jouw schuldgevoel heen, dat is een ander verhaal waar we nooit bij stilstonden tot nu toe. Daarom: bedankt dat jullie deze zaken aan de kaak stellen !

stofzuigertje

Re: 15 jaar Radar

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

JAMMER!

Ik miste het Forum waar ze totaal geen aandacht aan geven op TV.
Wij lossen in vrije tijd vele problemen op en dat had er van mij ook wel in gemogen!

Dus het opzoeken van of zelf vragen is dus totaal gemiste kans want 7dagen 24 uur en dus altijd aanwezig, ook als de redactie op vakantie is kan Radar helpen!

Jammer of komt dit na 15 jaar + 1 uitzending alsnog aan bod?

lorreporre
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 jan 2010 22:30

Re: 15 jaar Radar

Ongelezen bericht door lorreporre »

Ik vind dat over 2009 als geheel de medische tak het meest impact heeft gemaakt. Juist omdat we er in NL vanuit gaan dat het hele zorgsysteem goed geregeld is, is het juist ook goed dat er vanuit meerdere kanten, waaronder RADAR, naar de medici wordt gekeken. Hierdoor blijven zij ook scherp en zullen zij zich ook moeten verantwoorden over situaties die niet binnen ons zorgsysteem horen.

Gesloten