LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] H2O mop

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Radar
Site Admin
Berichten: 5512
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

H2O mop

Ongelezen bericht door Radar »

Maakt de H2O mop, het schoonmaakparadepaardje van Best of Shopping op RTL5, zijn beloftes waar?

Marja en Liny, de bekendste schoonmakers van Nederland, probeerden 'm uit.

Maandag, 20.30 uur, Ned 1

Sailors
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 okt 2008 12:10

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door Sailors »

Ik vermoed dat dit apparaat nu niet iets is waar wij allemaal op zitten te wachten.
Hoort meer thuis in Tommyshoppen of wat voor teleshop programma dan ook. Daar is van bekend dat je te veel betaald en de apparaten niet deugen.

chrjolu
Berichten: 0
Lid geworden op: 05 dec 2008 14:37

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door chrjolu »

prima mop, heb hem al twee jaar geweldig ding.

johnguardian
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mar 2007 12:05

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door johnguardian »

Ook ik heb dit product al lang geleden (2 jaar?) uitgeprobeerd. Gezien en besteld via zo'n homeshopping uitzending (volgens mij TellSell). Ze laten zien dat je ook je houten vloer er mee kon doen. Kreeg er ook een heel handige en handzame stoomcleaner bij voor de kleine kiertjes zoals bv. de befaamde badkamer. Omdat ik van dweilen van mijn houten en laminaat vloeren wel graag af wilde en ook die kleine kiertjes in de badkamer wel eens écht schoon wilde krijgen, heb ik dit product aangeschaft. Die handige handzame stoomcleaner werkt voor geen meter. Mijn acties met een tandenborstel en schoonmaakmiddel geeft een beter resultaat. De H2O mop heb ik op mijn laminaat uitgeprobeerd en daar bleef een natte waas achter op de vloer. Kan je vervolgens de vloer droog gaan poetsen. Mijn houten vloer heb ik dus niet eens aangedurfd om te proberen. Leuk als daar een natte waas op blijft liggen....niet dus. Helaas dus weer aan dweilen inmiddels. Wat mij betreft niet kopen als je laminaat of hout hebt. Plavuizen heb ik dus geen ervaring mee. Groetjes, John

hd-monica
Berichten: 0
Lid geworden op: 28 feb 2010 12:03

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door hd-monica »

Ik heb de H2O mop nu ook al een tijdje, gebruik hem niet zo vaak maar ben zeker tevreden erover.
Dit ook omdat ik chronische pijn aan mijn handen heb, waardoor ik dweilen en dergelijke niet meer kan uitwringen.
Het apparaat is wel wat aan de zware kant (voor mij dan).
Ik heb overal tegels, die ik daarna wel altijd met een oude handdoek nadroog.
Heb hem ook al eens op een tapijt uitgeprobeerd maar dat was niet zo'n succes.
Maar voor tegels en grindvloeren geen probleem, toch gebruik ik altijd nog wel een schoonmaakmiddel erbij. Om het nog beter schoon te krijgen.
Al met al ben ik tevreden.
BEN BENIEUWD NAAR DE UITZENDING VAN MAANDAG.

Auitdebulten
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 jan 2009 13:14

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door Auitdebulten »

Dit apparaat zou ook bacterien doden en huisstofmijt tegen gaan maar niets is minder waar.
Door dat er water wordt gebruikt creeërd juist een optimale leef klimaat voor zowel bacterien en huisstofmijt.
Het toevoegen van middelen zoals Citroenella detol of chloor mag niet omdat dan het apparaat daar door zou beschadigen(?).
En juist deze middelen staan er om bekend dat ze bacterien en huisstofmijt zouden verminderen.

Samia
Berichten: 0
Lid geworden op: 01 mar 2010 20:31

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door Samia »

Ik heb de H2o mop een week. Hij doet helemaal niet wat er wordt beloofd. Hij is erg zwaar wanneer je hem vooruit wilt duwen op een houten vloer en de strepen gaan helemaal niet weg.

Ook wanneer ik met de ramen bezig ben druppelt dat ding aan alle kanten.
De stoom dat eruit komt is niet krachtig en ook niet warm...

Hij doet niets van wat er wordt beloofd! Jammer!!

marieke1962
Berichten: 0
Lid geworden op: 01 mar 2010 20:53

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door marieke1962 »

Ik heb zelf ook zo`n Mop H2O en totaal geen problemen. het lijkt wel alsof Marja en Liny express onhandig met dit apparaat omgaan. Het wijst zich toch vanzelf dat je de aan- en uitknop naar beneden moet duwen om het apparaat uit te zetten. Ook hebben zij de accessoires niet waarmee men makkelijk de gordijnen, badkamer, oven e.d. wel schoon krijgt. In ieder geval ben ik er erg tevreden mee.

Samia
Berichten: 0
Lid geworden op: 01 mar 2010 20:31

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door Samia »

Het apparaat is gewoon onhandig in gebruik. Wanneer ik de knop naar beneden duw, dan gaat ie ook niet gelijk uit. Ik moet het meerdere malen doen voordat ie uit wilt gaan.

Verder heb ik ook de extra accesoire set erbij gekocht en ook die werkt niet naar behoren!

martin.boot
Berichten: 0
Lid geworden op: 02 mar 2010 00:28

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door martin.boot »

Heb zo'n half jaar geleden ook zo'n mop gekocht. Omdat deze niet naar wens werkt heb ik een nieuwe opgestuurd gekregen. Ook deze werkte uiteraard niet. Ook deze geretourneerd. Heb deze ook zonder vermelding van reden terug gestuurd. Dat zegt toch genoeg!! Heb alle kosten vergoed gekregen. De producten zijn waardeloos maar de service niet.

L-Vosje
Berichten: 67
Lid geworden op: 26 jan 2010 23:53

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door L-Vosje »

Hoewel ik zo mijn bedenkingen heb bij dit onderzoek onderstreept het maar weer wat voor troep ze verkopen.
Beste mensen, als er in een van hun produkten schroeven zitten, batterijen of als er een stekker aanhangt,NIET KOPEN, je word in die filmpjes besodemieterd waar je bij staat.
Voor de meeste produkten van thuiswinkels is het volgende van toepassing:
HET WERKT VOOR GEEN METER !!!.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door seconds-out »

marieke1962 schreef:Ik heb zelf ook zo`n Mop H2O en totaal geen problemen. het lijkt wel alsof Marja en Liny express onhandig met dit apparaat omgaan. Het wijst zich toch vanzelf dat je de aan- en uitknop naar beneden moet duwen om het apparaat uit te zetten. Ook hebben zij de accessoires niet waarmee men makkelijk de gordijnen, badkamer, oven e.d. wel schoon krijgt. In ieder geval ben ik er erg tevreden mee.
Ja ja
De stoom die eruit komt is lauw, daarmee kan je nooit goed schoonmaken.
Gordijnen enz worden nat waardoor er weer vlekken ontstaan.

Die test werd trouwens gedaan door dames die heus wel verstand hebben van schoonmaken.

ElsvanRijn
Berichten: 0
Lid geworden op: 02 mar 2010 12:54

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door ElsvanRijn »

Omdat ik chronische buikpijn beh leek mij dit apparaat HET Ideale schoonmaakapparaat................niet dus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb inderdaad geprobeerd er vlekken mee uit de vloerbedekking tekrijgen>niet dus; De kalk/zeepresten (die je op de video zag) geprobeers van me douchcabine aftekrijgen> niet dus;
De ramen kreeg ik erwel mee schoon maar je moest er wel een dweil onderhouden om al het water/stoom mee optevangen.
Het enige waar ik ermee over tevreden was was de luxaflex schoonmaken; ik zette er het (van het extra bijgekochte reiningeingsset)het kleine"stofzuigmondje"op om de stoom gelijkmatig te verdelen en de vieze aanslag die erop zat(hij hangt in de keuken) liep er zo vanaf zodat ik het later veel makkelijker schoon kon maken.
Zelf waren mijn armen/kleding nat va het apparaat omhoog houden en het werkblad eronder was drijfnat.
Ik had er hoog gespannen verwachtingen van maar helaas..............
Heb hem dan ook binnen de gestelde termijn van uitproberen teruggestuurd.
Het is een misleidende video/reclame boodschap waar je veel geld voor moet betalen en dan niet te vergeten de verzendkosten 22 euro!!!!!!!!!!!!!!
Heb hemzelf aangetekend verzonden kostte me een kleine 8 euro.
Eens maar NOOIT MEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een teleurgesteld proefpersoon want zo voelde ik me!

franske27
Berichten: 0
Lid geworden op: 02 mar 2010 14:56

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door franske27 »

Goedemiddag

Langs deze weg wil ik jullie even laten weten dat ik zeer tevreden ben over de H2O mop
Ik vind de mannier die onze twee dames hanteerd om een apparaat te gebruiken zeer dicutabel is als je niets anders kunt dan met een schrobber of dweil kunt werken laat je dan niet in met een apparaat dat wel zijn werk goed doet
ik denk dat deze dames maar eens met pensioen moeten gaan in plaats van een wel goed en deugdelijk apparaat uit gaan testen
ik gebruik hem nu al twee jaar en ik ben er zeeeeeer goed over te spreken
en als ik de reakties lees ben ik niet de enige die het apparaat wel deugdelijk vind
dus al met al een niet goed geslaagde test jammer radar hier had ik meer van verwacht

met vr.gr. Franske

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door seconds-out »

franske27 schreef:Goedemiddag

Langs deze weg wil ik jullie even laten weten dat ik zeer tevreden ben over de H2O mop
Ik vind de mannier die onze twee dames hanteerd om een apparaat te gebruiken zeer dicutabel is als je niets anders kunt dan met een schrobber of dweil kunt werken laat je dan niet in met een apparaat dat wel zijn werk goed doet
ik denk dat deze dames maar eens met pensioen moeten gaan in plaats van een wel goed en deugdelijk apparaat uit gaan testen
ik gebruik hem nu al twee jaar en ik ben er zeeeeeer goed over te spreken
en als ik de reakties lees ben ik niet de enige die het apparaat wel deugdelijk vind
dus al met al een niet goed geslaagde test jammer radar hier had ik meer van verwacht

met vr.gr. Franske
Ik vind dat jij maar eens terug naar de schoolbanken moet met je spelfouten.
Zeker ook nog nooit van leestekens gehoord?
Omdat jij tevreden bent met je H2O moppie (de minderheid dus) deugt de test niet?
Tja..

Madelieverd
Berichten: 0
Lid geworden op: 02 mar 2010 18:06

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door Madelieverd »

Ook ik gebruik de H2O mop. Ook al doet de mop niet alles wat wordt belooft, ben er toch content mee.
Ik lijdt aan fybromyalgie. Sjouwen met een emmer sop is moeilijk, zo ook wringen.
Het apparaat is iets (te) zwaar en de vloer wordt niet overal echt droog. Maar dat los ik op door de niet helemaal droge stukken na te drogen met een grote microvezeldweil.
Wat dat "schoonmaak" duo Marja en Liny betreft.....die saboteerden de test met opzet.....wat een aanstelsters.....

Met vriendelijke groeten,

Jannie.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door seconds-out »

Madelieverd schreef:Ook ik gebruik de H2O mop. Ook al doet de mop niet alles wat wordt belooft, ben er toch content mee.
Ik lijdt aan fybromyalgie. Sjouwen met een emmer sop is moeilijk, zo ook wringen.
Het apparaat is iets (te) zwaar en de vloer wordt niet overal echt droog. Maar dat los ik op door de niet helemaal droge stukken na te drogen met een grote microvezeldweil.
Wat dat "schoonmaak" duo Marja en Liny betreft.....die saboteerden de test met opzet.....wat een aanstelsters.....

Met vriendelijke groeten,

Jannie.
Niks sabboteren, het is gewoon een slecht apparaat!
Je bent zelf een aansteller door zoiets te beweren.
Het valt wel op trouwens hoeveel mensen met 0 berichten opeens WEL tevreden zijn met zo n waardeloos apparaat.
Tell sell bezig met damage-control?

Madelieverd
Berichten: 0
Lid geworden op: 02 mar 2010 18:06

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door Madelieverd »

Beste Seconds-out........opvallend dat er mensen met 0 berichten wél tevreden zijn met de H2O mop???? Toevallig ben ik net lid geworden van het forum...dus niet zo vreemd dat ik 0 berichten heb......Zo bent u ook eens begonnen.....met 0 berichten............Vriendelijke groeten, prettige voortzetting van de avond.......

Samia
Berichten: 0
Lid geworden op: 01 mar 2010 20:31

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door Samia »

seconds-out schreef: Ja ja
De stoom die eruit komt is lauw, daarmee kan je nooit goed schoonmaken.
Gordijnen enz worden nat waardoor er weer vlekken ontstaan.

Die test werd trouwens gedaan door dames die heus wel verstand hebben van schoonmaken.
Inderdaad! In de handleiding staat er dat je moet uitkijken voor de stoom, omdat het veels te warm is. Als je je hand ervoor doet, dan is die stoom gewoon koud en helemaal niet krachtig!

Samia
Berichten: 0
Lid geworden op: 01 mar 2010 20:31

Re: H2O mop

Ongelezen bericht door Samia »

Madelieverd schreef:Ook ik gebruik de H2O mop. Ook al doet de mop niet alles wat wordt belooft, ben er toch content mee.
Ik lijdt aan fybromyalgie. Sjouwen met een emmer sop is moeilijk, zo ook wringen.
Het apparaat is iets (te) zwaar en de vloer wordt niet overal echt droog. Maar dat los ik op door de niet helemaal droge stukken na te drogen met een grote microvezeldweil.
Wat dat "schoonmaak" duo Marja en Liny betreft.....die saboteerden de test met opzet.....wat een aanstelsters.....

Met vriendelijke groeten,

Jannie.
Hoezo saboteren? Wat voor baat hebben zij er bij om de boel te lopen saboteren? Ik heb de H2o mop ook gekocht en die werkte ook niet naar behoren. Stoom is niet krachtig genoeg. Stoom is koud. Hij gaat moeilijk uit. Is erg zwaar op een houten vloer. Laat water achter op m'n houten vloer. Wanneer ik de ramen 'zeem', druppelt die ding als een gek...

Gesloten