LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Loden Leeuw 2009
Loden Leeuw 2009
Wordt het kalfsvleesacteur Rob Geus, de dove Bennie Jolink, Frans 'gewoon doen!' Bauer, de demotiverende Henk Gemser of de angstaanjagende babyversie van Kim Lian? Maandagavond maakt TROS Radar bekend wie dit jaar de Loden Leeuw voor Meest Irritante BN'er in een reclame wint.
Daarnaast bekronen wij natuurlijk ook de Meest Irritante Commercial van 2009 zónder BN'er met een Loden Leeuw. De stembussen sluiten op zondagavond 20 december om 12 uur, dus stem zolang het kan!
Bekijk de uitzending
Daarnaast bekronen wij natuurlijk ook de Meest Irritante Commercial van 2009 zónder BN'er met een Loden Leeuw. De stembussen sluiten op zondagavond 20 december om 12 uur, dus stem zolang het kan!
Bekijk de uitzending
Re: Loden Leeuw 2009
Nog geen reacties hier?
Laat ik dan zeggen: STOP MET DEZE ONZIN, RADAR! Dit is zo min, zo vernederend en zo doelloos!
Ik ben nog altijd niet zeker ervan dat jullie gewoon betaalt worden door HI en de energieboer om deze spotjes uit te zoeken. Immers gratis een betere reclame is door beide niet te bedenken.
Het spotje van HI was zeker voor de doelgroep waar ze op mikken een geweldig spotje. Het sloeg aan en HI verkocht er meer door.
Om Frans Bauer dan tot meest irritante BN'er uit te roepen slaat alles. Zelfs Mevr. de presentatrice had er moeite mee deze prijs te geven aan - los wat je verder van hem vind - de knuffelhond van Nederland die verder niemand kwaad doet.
Al met al een HEEL gênante vertoning die héél snel afgeschaft moet worden. De échte irritate zakken, zoals de AH reclame kwam nog niet eens in de nominatie.
Eén grote familie die Tros? Aan mijn hoela! Ze benadrukken het Radar publiek als de ultieme zeikerds uit Nederland en dat pik ik niet.
Los van het feit dat er op dit hele forum best wel wat pure zeikerds rondlopen, er zijn ook mensen die gewoon voor hun rechten willen opkomen, niet meer, niet minder.
Met deze reclame uitreikingen denk ik dat men stelling heeft genomen TEGEN de 'normaal' denkende mensen op dit forum en dat trek ik me persoonlijk aan.
Dus, Tros, zorg dat we weer één familie worden en STOP met dit soort onzin! Dank.
Laat ik dan zeggen: STOP MET DEZE ONZIN, RADAR! Dit is zo min, zo vernederend en zo doelloos!
Ik ben nog altijd niet zeker ervan dat jullie gewoon betaalt worden door HI en de energieboer om deze spotjes uit te zoeken. Immers gratis een betere reclame is door beide niet te bedenken.
Het spotje van HI was zeker voor de doelgroep waar ze op mikken een geweldig spotje. Het sloeg aan en HI verkocht er meer door.
Om Frans Bauer dan tot meest irritante BN'er uit te roepen slaat alles. Zelfs Mevr. de presentatrice had er moeite mee deze prijs te geven aan - los wat je verder van hem vind - de knuffelhond van Nederland die verder niemand kwaad doet.
Al met al een HEEL gênante vertoning die héél snel afgeschaft moet worden. De échte irritate zakken, zoals de AH reclame kwam nog niet eens in de nominatie.
Eén grote familie die Tros? Aan mijn hoela! Ze benadrukken het Radar publiek als de ultieme zeikerds uit Nederland en dat pik ik niet.
Los van het feit dat er op dit hele forum best wel wat pure zeikerds rondlopen, er zijn ook mensen die gewoon voor hun rechten willen opkomen, niet meer, niet minder.
Met deze reclame uitreikingen denk ik dat men stelling heeft genomen TEGEN de 'normaal' denkende mensen op dit forum en dat trek ik me persoonlijk aan.
Dus, Tros, zorg dat we weer één familie worden en STOP met dit soort onzin! Dank.
-
Nou nou nou, geen gast....
Beetje harde woorden richting Tros die dit al jaren doet en ik vind het een leuk gebaar richting de makers van de reclames.
Dat Hi er op deze manier mee omging (er een toneelstukje met dat schreeuwerige mokkel van maken) ligt niet aan Radar.
Ik heb ook niet kunnen ontdekken waar in het item precies Antoinette er moeite mee had om de prijs aan Frans Bauer uit te reiken.
Dat de reclame van Hi in de doelgroep goed werd ontvangen, wil niet zeggen dat die reclame niet vet irritant was.
In mijn hele omgeving heb ik niemand, jong of oud, kunnen vinden die hem niet irritant vond.
Jij voelt je misschien als zeikerd weggezet, maar ik zeker niet, sterker nog, ik heb op beide reclames gestemd.
Beetje harde woorden richting Tros die dit al jaren doet en ik vind het een leuk gebaar richting de makers van de reclames.
Dat Hi er op deze manier mee omging (er een toneelstukje met dat schreeuwerige mokkel van maken) ligt niet aan Radar.
Ik heb ook niet kunnen ontdekken waar in het item precies Antoinette er moeite mee had om de prijs aan Frans Bauer uit te reiken.
Dat de reclame van Hi in de doelgroep goed werd ontvangen, wil niet zeggen dat die reclame niet vet irritant was.
In mijn hele omgeving heb ik niemand, jong of oud, kunnen vinden die hem niet irritant vond.
Jij voelt je misschien als zeikerd weggezet, maar ik zeker niet, sterker nog, ik heb op beide reclames gestemd.
Ik was om te beginnen al verschrikkelijk verbaasd over de reklame spots en BN'rs reklamespots die genomineerd waren. Een enkele kende ik helemaal niet.
Dit terzijde:
In het begin had de Loden Leeuw nog een opzet doel. Nu enkele jaren later kan ik alleen maar vaststellen dat die hele Loden Leeuw opzet, haar doel voorbij aan het schieten is. Getuige de reacties van de verschillende reklamemakers en ontvangers van dit beeldje. Alleen daarom al vind ik het verstandiger om te stoppen met dit eindejaars leeuwtje uitdelen.
Ik zou me als gerenomeerd consumentenprogramma in iedergeval behoeden om een volgend me weer zo in de z**k te laten nemen.
Überhaupt het nomineren voor slechtse reklame en CO vind ik stompzinnig. Immers, alle reklame is gewoon ontzettend ergelijk. Wie zapt er gedurende die minuten niet even van de zender weg, of loopt even richting keuken?!
Dit zegt al genoeg.
Dit terzijde:
In het begin had de Loden Leeuw nog een opzet doel. Nu enkele jaren later kan ik alleen maar vaststellen dat die hele Loden Leeuw opzet, haar doel voorbij aan het schieten is. Getuige de reacties van de verschillende reklamemakers en ontvangers van dit beeldje. Alleen daarom al vind ik het verstandiger om te stoppen met dit eindejaars leeuwtje uitdelen.
Ik zou me als gerenomeerd consumentenprogramma in iedergeval behoeden om een volgend me weer zo in de z**k te laten nemen.
Überhaupt het nomineren voor slechtse reklame en CO vind ik stompzinnig. Immers, alle reklame is gewoon ontzettend ergelijk. Wie zapt er gedurende die minuten niet even van de zender weg, of loopt even richting keuken?!
Dit zegt al genoeg.
Volgens mij heb je nog niet begrepen dat die door kijkers is gekozen .Om Frans Bauer dan tot meest irritante BN'er uit te roepen slaat alles
Dat je misschien een fan van hem bent kan ik en de Tros niks aan doen .
Het blijft een feit dat iemand mee werkt aan deze bende .
Een reactie van dat elders er ook wel klachten zijn is een raar vergelijking .
De meeste reageren normaal en doen niet mee aan dubieuze verkooppraktijken .
Of durfde Antoinette dat niet te zeggen omdat die BV in Bananasplit bij de Tros is te zien ?
Dat moeten we maar terug naar de Staats tv maar gelukkig is Elco Brinkman al lang geen minister meer .reklame is gewoon ontzettend ergelijk
Wel grappig dat zijn vriendje Frits Wester laat bij RTL is gaan werken .
Maar voor die is gelukkig ook nog een AB .
En opmerking die kant noch wal raakt. U kijkt nooit naar de publieke zenders: nederland 1,2,3?Dat moeten we maar terug naar de Staats tv (..)
Je hebt reklame en reklame. Ieder weldenkend mens zal zich realiseren dat reklame een noodzakelijk kwaad is. Maar als je kijkt naar de hoeveelheid (en nog steeds stijgend aantal) reklameblokken op de commerciele zenders dat is werkelijk buiten alle proporties. Ik stel ook vast dat je bepaalde relkame niet op de publieke zenders tegenkomt maar wel op de commerciele en vice versa.
Wat me ook zo verbaasd is het tijdstip van het soort reklame.
Wat moet een overduidelijke voor 8-12 jaar kinderen reklame op een tijdstip van 23.00 uur? En wat moet een erectiestoornis of ****** reinigingsmiddel reklameblok 's middags tussen de tekenfilms?
Ik bedenk me zo dat hierin wellicht een leuke nieuwe nominatie Leeuw voor Radar ligt.
Welke reklame op welk tijdstip!
Daar gaat natuurlijk nog steeds belastinggeld naar toe .U kijkt nooit naar de publieke zenders: nederland 1,2,3?
Waaronder het ondertitelen .
Zeg niet dat ik daarop tegen ben maar minder reclame en andere programma`s heeft natuurlijk zijn prijs .
Afgezien van de (toekomstige) omroepen die een beetje handig met Mediawet omgaan en niet in het stelsel thuis horen .
Dat wordt niet door de omroepen zelf bepaald al blijft dit natuurlijk wel vreemd .En wat moet een erectiestoornis of ****** reinigingsmiddel reklameblok 's middags tussen de tekenfilms?
Echte Commerciëlen moet toch ergens hun geld vandaan halen .
Waaronder de wettelijke verplichting voor ondertiteling die niet voor RTL is omdat men zogenaamd Luxemburgs is .
TALPA deed daarvoor meer dan ze moesten doen maar nu dwaal ik teveel af .
-
Ik vind het erg jammer dat Katja Schuurman niet genomineerd was met de reclame van de postcode loterij.
Wat een irritante en vervelende reclame was dat!
Wat een irritante en vervelende reclame was dat!
-
je ziet nu zelfs nog het spotje dat franske ....sukkel een oliebol in zijn bakkes heeft en je die troep aansmeerd.....
hij moet lekker blijven zingen en niet dit soort dingen doen..
ik had al gezegd als hij die loden leeuw wint gaat ie nog lachen ook,wat gebeurd er ,ja hoor kan er om lachen...ben je dan dom of niet....die is echt ....
vul het zelf maar in....
heb geen hekel aan frans maar als hij die spotjes doet,dan wordt ik agressief,echt! ik zet het geluid uit ik kijk niet....
hij moet lekker blijven zingen en niet dit soort dingen doen..
ik had al gezegd als hij die loden leeuw wint gaat ie nog lachen ook,wat gebeurd er ,ja hoor kan er om lachen...ben je dan dom of niet....die is echt ....
vul het zelf maar in....
heb geen hekel aan frans maar als hij die spotjes doet,dan wordt ik agressief,echt! ik zet het geluid uit ik kijk niet....